Yankov Wrote:А това с тия рапидки на някаква дърта кола...може и да има. Може и тел да има. Знае ли човек какъв мизерник я е стопанисвал. И какъв ще я стопанисва.
Не знам защо се плюе сервиз, като вниманието според мен трябва да е насочено към стопанинът на возилото.
Но все не мога да свикна, че темата е плювалник...
Явно и такива теми трябва да има, за да се отличават градивните и полезните.
1. Знае, МНОГО ДОБРЕ знае. Собственикът на колата се казва МОТО ПФОЕ!
Първият
лизингополучател (до 100 000 км) е шефът на "Търговска лига". (Ако не знаеш коя е фирмата, използвай Гугъл ... )
Обслужвана е САМО в МП, за да важат гаранционните условия. Потвърдено, както от сервизната история така и от шефа на гаража на Търговска лига (до къде ми се наложи да стегна в разследването...)
Вторият
лизингополучател е служител на МП, колата е имала пълно КАСКО към застрахователя на МП, така че не е имал избор къде да я оправя в следващите 20 000 км. ( да не говорим, че служителите на МП, ползват 40% отстъпка на труд и части.)
Приемчика, който ме убеди да купя точно тази кола, ми гарантира, че колата е правена САМО в МП. (което се потвърждава и от сервизната история)
Ако смяташ, че ме е излъгал, разправяй се с него.
---
2. Дърта е в момента (135 х.), но когато са правени повечето от "подобренията" е била под 100 000. Ако смяташ, че Волво под 100 000 е "дърто" ... явно не си фен на марката.
3. До колкото разбирам от твоята логика - Намираш за нормално, "На "тузарите" новите коли ще ги правим старателно, а на цървулите майната им!"
За съжаление твоята логика не важи, защото голяма част от "подобренията" са правени, докато колата е била нова и я е карал тузар ...
4 . Да, темата може да е плювалник, но е не по-малко градивна и полезна от останалите.
Ако преди да си купя колата, имаше подобна тема, кракът ми нямаше да стъпи в МП и щях да си спестя десетки хиляди левове. Майната им на парите, изкарват се, лошото е, че изхабих страшно много време и нерви, които няма как да си възстановя.
Точно заради "розовите" теми завършващи с 'иди в МП" съм на този хал.
--------------------
Ако това ще те поуспокои, подобно отношение е "нормално" в голяма част от оторизираните сервизи в Източна Европа.
Мой приятел, българин, който работи в Москва, след като му споделих моите премеждия си направи експеримент:
Чисто нов служебен Фолцваген Пасат 2016. Маркира всички части подлежащи на подмяна, преди да я вкара в сервиза. Издават му я. Казват - Всичко сменено. Даже му отварят багажника да покажат "старите", "сменени" части.
Той отваря предния капак, гледа че маркерите си стоят и ОПАААА. После скандали извинения и т.н. по каналния ред.
---
Ето тук пък видео как изглежда двигател на Мазда на 70 000 км, обслужван само в оторизиран сервиз.
https://youtu.be/LNtRTePSCN0
---
В заключение - Темата-плювалник съществува с цел, хората да не се предоверяват на "маркови" сервизи (и не само) и да си контролират какво им се прави по колата.
Защото, както показва опитът дори най-здравите коли могат да бъдат съсипани от некачествена, некомпетентна и откровено злонамерена "поддръжка".