Волво Клуб - България

Full Version: харч на масло
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте приятели,
Моля Ви за съвет и консултация относно евнтуалният ми проблем.
Имам Волво 940 турбо дизел 2.4, от 12.2006г.Колата е може би на 240000км.
Карам го предимно на дълги разстояния-в България и чужбина.
След покупката смених маслата, като моторното, което сложих беше минерално.
При следващата смяна сложих Елф 10-40 полусинтетика за турбо дизел, защото видях, че преди е карана с полусинтетично масло.
И в след двете смени ми прави впечатление, че пада нивото на маслото и доливам от същото.Гледам нивото да и между мин.и макс. на пръчката(то пада до мин.не по-долу и аз доливам).Без значение дали карам с по-високи скорости или не.Няма видими течове, само омасляване около една тръба на турбото, няма пушеци и т.н.само в при студеният старт и изпушва черно, когато я натискам по-яко и то само в началото.
Няма омасляване по ауспуха.
Колата има мощност и нямам(да чукам на дърво)забележки.
Моля да ми отговорите дали има нещо обезпокоително.
Предварително Ви благодаря!
Здравейте приятели,
Моля Ви за съвет и консултация относно евнтуалният ми проблем.
Имам Волво 940 турбо дизел 2.4, от 12.2006г.Колата е може би на 240000км.
Карам го предимно на дълги разстояния-в България и чужбина.
След покупката смених маслата, като моторното, което сложих беше минерално.
При следващата смяна сложих Елф 10-40 полусинтетика за турбо дизел, защото видях, че преди е карана с полусинтетично масло.
И в след двете смени ми прави впечатление, че пада нивото на маслото и доливам от същото.Гледам нивото да и между мин.и макс. на пръчката(то пада до мин.не по-долу и аз доливам).Без значение дали карам с по-високи скорости или не.Няма видими течове, само омасляване около една тръба на турбото, няма пушеци и т.н.само в при студеният старт и изпушва черно, когато я натискам по-яко и то само в началото.
Няма омасляване по ауспуха.
Колата има мощност и нямам(да чукам на дърво)забележки.
Моля да ми отговорите дали има нещо обезпокоително.
Предварително Ви благодаря!
Нищо конкретно, кажи колко гори на 1000 км, за да ти кажем дали има нещо обезпокоително. Дават и заводски до 200мл/1000км Tongue
Нищо конкретно, кажи колко гори на 1000 км, за да ти кажем дали има нещо обезпокоително. Дават и заводски до 200мл/1000км Tongue
Извинявам се за неуточнението.
Днес долях масло след като изминах около 1000 или малко повече.
За да се върне на предишното положение на пръчката, долях 240-250гр.
А иначе и на мен ми споменаха, че не е ненормално, но предпочитам да събера повече мнения.

Благодаря
Извинявам се за неуточнението.
Днес долях масло след като изминах около 1000 или малко повече.
За да се върне на предишното положение на пръчката, долях 240-250гр.
А иначе и на мен ми споменаха, че не е ненормално, но предпочитам да събера повече мнения.

Благодаря
Моето 940 е със същия двигател и харчи около 200 грама/1000 км 10W40. Според мен е нормално, това все пак е 6 цилиндров двигател на над 200 000 км. Имайки в предвид как си върви не мисля,че имаш основания за притеснение. Карам я вече трета година и съм супер доволен. Основен източник на информация за поддръжка ми е този форум.
Моето 940 е със същия двигател и харчи около 200 грама/1000 км 10W40. Според мен е нормално, това все пак е 6 цилиндров двигател на над 200 000 км. Имайки в предвид как си върви не мисля,че имаш основания за притеснение. Карам я вече трета година и съм супер доволен. Основен източник на информация за поддръжка ми е този форум.
Много благодаря , за мненията и препоръките.
А мога ли да попитам Антон, дали да търся начин,за отстраняването на това омасляване около турбото(около една по-широка тръба).
И още на колко км се сменя маслото в диференциала,защото него не съм го сменял и проверявал.
Благодаря
Много благодаря , за мненията и препоръките.
А мога ли да попитам Антон, дали да търся начин,за отстраняването на това омасляване около турбото(около една по-широка тръба).
И още на колко км се сменя маслото в диференциала,защото него не съм го сменял и проверявал.
Благодаря
Pages: 1 2