Волво Клуб - България

Full Version: Вибрации в купето при ускоряване V50 2.0 HDI
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте. откакто застудя имам малък проблем с автомобила. Сутрин при по ниски температури когато ускорявам се чува някаква вибрация по цялото купе. Звука се усилва ако правя лек завой или колата влезе в плавна неравност. Това се случва при незагрял мотор и при туку що достигнал нормална работна температура.Вибрациите изчезват след по дълго каране . Проблеми с паленето нямам. Лек бял пушек сутрин по скоро пара.
На празен ход и при вдигане на обороти на място няма никакъв шум.
Къде мога да търся проблема ?
Възможно ли е тампона на мотора да прави това нещо и след като загрее да се оправят нещата. Говоря за горният тампон от ляво до казанчето за антифриза
Ако е само при набиране - вътрешното каре е основния виновник.
Само при ускорение но като загрее напълно изчезва
Проблема се задълбочава когато колата е натоварена. На десен завой и ускорение се чува най-много на ляв не . При ускоряване и минаване през неравности в този момент също се чува. Тези дни ще ходя на мйстор. Ако е каре предлага ли се отделно или цялата полуоска се сменя?
Sailor Wrote:Проблема се задълбочава когато колата е натоварена. На десен завой и ускорение се чува най-много на ляв не . При ускоряване и минаване през неравности в този момент също се чува. Тези дни ще ходя на мйстор. Ако е каре предлага ли се отделно или цялата полуоска се сменя?

Специално на старото ми Волво ми го рециклираха и карах още 3 години без никакви проблеми ...
беше някакви смешни пари, сравнение с ново такова.
Като за начало ще започна със смяна на тампона на скоростнату кутия. Сегашният има луфт около 2 см и повече когато колата е на скорост и я бутна на ръка. Каретата на първо гледане са добре единствено опорният лагер на дясната полуоска е леко омазнен което може да е в следствие на разбиването му и достигане на по-високата му температура.

За ето този тампон става въпрос https://www.google.bg/search?q=30499+01&...GD2d7CM%3A
Sailor Wrote:Възможно ли е тампона на мотора да прави това нещо и след като загрее да се оправят нещата. Говоря за горният тампон от ляво до казанчето за антифриза

Може би ако смениш тампона на двигателя до разширителния съд на антифриза ,който се пада горен десен/по посока на движението/ нещата ще се оправят.
Днес смених тампона на кутията. Беше скъсан и му оставаше малко живот. Подобрение има но все още го има и вибрирането. При гасене го няма това тресене което го имаше до сега. Поръчах както Mevdo посъветва и тампон за мотора който е до казанчето на антифриза. Моя си личи че е изпечен не се вижда скъсано , но тази мембрана горе кръглата е мека и потъва надоло . Поръчах HUTCHINSON като го предложиха пред SWAG и FEBI . Като го монтирам ще споделя мнение.
mevdo Wrote:
Sailor Wrote:Възможно ли е тампона на мотора да прави това нещо и след като загрее да се оправят нещата. Говоря за горният тампон от ляво до казанчето за антифриза

Може би ако смениш тампона на двигателя до разширителния съд на антифриза ,който се пада горен десен/по посока на движението/ нещата ще се оправят.
+1

Силно препоръчвам също, да провериш и лагера на полуоската, моя на 110к км едва се въртеше на ръка...
Pages: 1 2