Волво Клуб - България

Full Version: Дилема S80 II
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте колеги, интересувам се от вашето мнение и коментари за S80 II D5 2006-та (автомат), порових на сам на там от форума но не открих много информация (възможно е да съм я пропуснал).

До сега си карах S80 2.5TDI `99 (ръчка) - минал съм през всичко каквото може да му се прави и сменя и дори пак да трябва никога няма да се откажа - страхотен автомобил на шведската инженерна мисъл! За съжаления имах случка с него и като цяло колкото и да си го обичам не смятам да го правя (изживя достойно живота си, и нека почива в мир).

Та S80 II, мнение, забележки? Екземпляра който съм си намерил е италианец в момента му е направена пълна ревизия на двигателя всичко е сменено, престъргано почистено, дпф е премахнат (софт и хард), окачване и дори маслото на кутията е сменено и тя е почистена от грешки. "Проблема" е че не знам как се чувствам към форд волвото и като цяло не съм се и интересувал много защото се бях замислил за XC90 (нямам набелязано), като реша да сменям стария кораб. Та колеги моля съветвайте, питайте ако съм забравил нещо и ми помогнете да реша какво шведче да си осиновя Smile

P.S Ако има колеги направили скока от стара S80 към XC90 ако може и те да споделят опит (ако не става в тази тема зареди форума, то нека на лично).

Disclaimer: за първи път пиша във форума, дълго време само чета, ако съм згафил нещо да ме извините пък аз ще почерпя :oops:
Браво на фена на големите параходи Smile
Като цяло едно мога да кажа - че вероятността на отварян D5 да му се "зарадваш" във времето е висока. Мой съвет е да събираш бюджет и да се хвърлиш на нещо проверено...

Успех!
Мерси колега Smile

Да си кажа двигател/ходови/пласмаси/подобно не ме плашат. Аз така или иначе рано или късно ще го отворя петака да се видим на маса. Обаче ръжда, електроника (а уж сме си приятели с нея) и тия страшни автомати са ми главните притеснения.

Тия дни ще си обикалям автопазарите и ще се търси S80 или XC90, обмислям да си взема една ВИДА-Дице и да обикалям с нея и първото с автомат без призраци и тяло без ръжда да го взимам.

Днес S80 II много ми хареса на всичко освен това че прилича на фокус и е по малка от старата - други кусури не можах да намеря да си измисля. Забравих да добавя колата е на 400к истински км, върната на колкото се разберем Big Grin
Без ни най-малко да звучи като заяждане, но според мен си търсете ХС90. Вярно е, че всеки има свои усещания, но няма да разбера по какво точно Ви прилича на Фокус, относно размерите също не съм съгласен, просто второто поколение е значително по-голяма от първото, а като външни габарити - даже от ХС90.
Иначе напълно подкрепям Bell... съберете пари за читава кола.
YoYo Wrote:Без ни най-малко да звучи като заяждане, но според мен си търсете ХС90. Вярно е, че всеки има свои усещания, но няма да разбера по какво точно Ви прилича на Фокус, относно размерите също не съм съгласен, просто второто поколение е значително по-голяма от първото, а като външни габарити - даже от ХС90.
Иначе напълно подкрепям Bell... съберете пари за читава кола.

Спрямо XC90 и двете са по-големи (дълги). Не съм 100% сигурен, но мисля първото поколение е една идея по голямо от второто.

За това със Фокуса, не знам може би просто съм си втълпил нещо, за това реших да пиша (нямам абсолютни никакви наблюдения за S80 след 2003, камоли за втората генерация и фейсовете от 2010), че да ме насочите и обясните.

А това със вкуса и дизайна, е най-субективното нещо, най-малко ми пука как изглежда от вън. Някой твърдят че XC90 е паве, тухла, камион; мен пък ми се струва много симпатично, но отново аз Волво харесвам зареди отвътре и качеството и не смятам да ходя на изложения за красота.

Относно парите и читавата кола, споменатото S80 II е ~14 500 български лъва. Смятам горе долу там вървят 80-тки от началото на генерацията, "далаверата" е че знам какво е правено на колата (споменатите работи, както и други малки неща) как и от кого. Единствено ако намеря някоя която да е купуване в бг и карана само в бг, има шанс да е на по-малко реални километри.

Въпроса не е паричен, аз каквато и кола да взема втора рака, няма как да повярвам че виждаш ли преди 1000 метра била обслужена и сега я продават. На милата ми S80 с взимането, освен консумативи и смених абсолютно всяка една част от ходовата част (пружини, амортисьори, макферсони, биалетки, носачи, тампони, шарнини, и други сложни думи) с нова, както и целия съединителен механизъм (помпа, маховици, дискове). Не разбирам от коли, но ги харесвам страшно много, съответно обичам те да са сигурни и здрави.
Баща ми караше старото S80 D5 и се чудеше между по-новото S80 и XC90. XC90 надделя най-вече заради работата и нуждата от по-високопроходим автомобил. Аз лично бих се насочил към джипката. Незнам какво ви прилича на фокус 80-ката, ама няма грааааааам нищо общо.
Ох, искам да се извиня като за начало. Имам чувството че засегнах или обидих, хората имащи S80 II, от който всъщност търся мнение. А сега зареди моята изцепка с тоя Фокус, ги отпъдих.

Може би съм твърде пристрастен към визията на старите, на всички ни е е ясно че никой не харесва новото докато не пуснат/вземат по ново Big Grin Със сигурност харесвам по-издължени коли (и определено си вярвам че старите 80тки са по дълги, пък ако греша ще викам че с теглича стават по дълги).

Със сигурност ще си взема S80 било то 2000+-, 2007+-, 2011+- или XC90 било то 2003+-, 2008+-, 2016+- Big Grin Харесвам големи коли, харесвам атмосферен бензин, харесвам и трактори.

Като цяло целта на темата ми беше да разбера малко повече за новите 80тки, и то ако може от собствениците им с цел или да се присъединя към тях или да мина към долния раздел при offроадърите Big Grin И двете коли са страхотни и перфектни, не желая да накърнявам никого или да упреквам избора му, важна е само емблемата а тя е една!
dmarto Wrote:О
Харесвам големи коли, харесвам атмосферен бензин, харесвам и трактори.
3,2(със зъбни колела е), а и ако го намериш на S80 ще ти хареса
Понякога АСК-то е проблем, но обикновено паричен Wink
Успех в търсенето.
zorba Wrote:
dmarto Wrote:О
Харесвам големи коли, харесвам атмосферен бензин, харесвам и трактори.
3,2(със зъбни колела е), а и ако го намериш на S80 ще ти хареса
Понякога АСК-то е проблем, но обикновено паричен Wink
Успех в търсенето.

Има ли въобще смисъл да си играя в България да търся? Върти ми се мисълта да се дигна до Германия/Италия за седмица и да си търся там? Имаш ли наблюдения върху цените и рядкостта на хубави такива XC90, аз лично май никога не съм и чувал за 3.2 в 80тка? А за АСК-то, освен ново или втора употреба и съответно рециклиран, какви други варианти има за тях и съответно ако може някакви суми да обявим за тези както и за другите споменати манипулации.

Абе изложих се, прецаках мнение за мене - първо ми прилича на фокус (ма не съм казвал какъв, можеше да говоря за фокус на Астор), после не съм и чувал за такава прекрасна 80тка, а пък това със зъбните колела за пръв път го чета, а уж от ~година чета форума. :oops: :oops:

Видяло се че трябва да ме вземете под крило и да ме образовате.. Smile Smile
То и V8 има в S80. Tongue
АСК-то вариантите са по-скоро два - или рециклиране или втора употреба, ама не знаеш на какво ще попаднеш и не е много вариант. Нова АСК беше 10-12 000 лв.
Не си мисли, че в Германия/Италия са много хубави, както и тука има мърлячи, така и там. Бъди търпелив и си изчакай твоята кола.
Аз докато взех моята S40-ка на какво се нагледах да не ти разправям. Бях тръгнал за S80 2004-2006, от там на S60, на XC90 и на края изпадна едно S40 от Италия и викам айде... и не съжелявам грам. На кола втора употреба винаги има кусури и перфектна трудно да намериш. Преценяш колко ще вложиш и колко ще ти излезе, от там дали си струва цялата тази работа.
Pages: 1 2