Волво Клуб - България

Full Version: проблем с паленето
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте,
От няколко дена имам много странен проблем с 4-ката.
Пълна инжекция е и има монтирана с газова уредба.
Та за проблема :
когато си "реши" без да има някъква система една сутрин пали а друга все едно няма бензин въртиш стартера и не та не .
Като я бутна колкото само да превърти колелата на скорост си заплава от стартера все едно нищо не е било.
та някой има ли някаква идея от какво може да е.
Единственото което съм забелязал е че когато не ще да пали трябва да се бутне и толкова колкото само да превърти и след това нямам
никакъв проблем и това нещо го прави само сутрин т.е. един път като
запали нямам цял ден никакъв проблем.
И другото което е странното го прави всъсем произволно т.е. може
5 сутрини да запали ама на 6-тата да не ще.
Здравейте,
От няколко дена имам много странен проблем с 4-ката.
Пълна инжекция е и има монтирана с газова уредба.
Та за проблема :
когато си "реши" без да има някъква система една сутрин пали а друга все едно няма бензин въртиш стартера и не та не .
Като я бутна колкото само да превърти колелата на скорост си заплава от стартера все едно нищо не е било.
та някой има ли някаква идея от какво може да е.
Единственото което съм забелязал е че когато не ще да пали трябва да се бутне и толкова колкото само да превърти и след това нямам
никакъв проблем и това нещо го прави само сутрин т.е. един път като
запали нямам цял ден никакъв проблем.
И другото което е странното го прави всъсем произволно т.е. може
5 сутрини да запали ама на 6-тата да не ще.
[quote="aleks"]Здравейте,
От няколко дена имам много странен проблем с 4-ката.


а когато не пали? стартера върти ....а двигателя развърта ли се?...да не би да върти само стартера....от износен венец на маховика
Sad
[quote="aleks"]Здравейте,
От няколко дена имам много странен проблем с 4-ката.


а когато не пали? стартера върти ....а двигателя развърта ли се?...да не би да върти само стартера....от износен венец на маховика
Sad
Първото нещо!
Чуваш ли помпата бензинова да работи? - ако е ДА е добре.
Тогава дай няколко пъти на контакт 3-4пъти. - ако запали е добре.
Филтъра бенз. ако не е сменян скоро - го смени.
Понеже упомена че има газ.
Пробвай и следното.
На бенз. си - даваш контакт и веднага въртиш за палене - без да чакаш. Ако запали е добре, ако е НЕ, ползвай горния вариант.
Палиш на газ.
На газ. си - даваш контакт и веднага въртиш за палене - без да чакаш.
Ако запали е добре, ако е НЕ, смени или изчисти клапанчето и филтъра на газта.

Кажи от кой вариант е най лесен и винаги пали.
Първото нещо!
Чуваш ли помпата бензинова да работи? - ако е ДА е добре.
Тогава дай няколко пъти на контакт 3-4пъти. - ако запали е добре.
Филтъра бенз. ако не е сменян скоро - го смени.
Понеже упомена че има газ.
Пробвай и следното.
На бенз. си - даваш контакт и веднага въртиш за палене - без да чакаш. Ако запали е добре, ако е НЕ, ползвай горния вариант.
Палиш на газ.
На газ. си - даваш контакт и веднага въртиш за палене - без да чакаш.
Ако запали е добре, ако е НЕ, смени или изчисти клапанчето и филтъра на газта.

Кажи от кой вариант е най лесен и винаги пали.
Ако си с рено мотор ,най често се случва проблемен да е датчика на маховика за импулсите.Имал съм рено 19 и този датчик ми създаваше нерви.Въртиш топла колата -не пали ,когато изстине е 100%.Ако не запали със стартер ,бутваш и пали моментално.
Провери го имам наблюдения от работата на колегата ни ЕЛКОН 240 и дефектите се оказват 50% от него
Ако си с рено мотор ,най често се случва проблемен да е датчика на маховика за импулсите.Имал съм рено 19 и този датчик ми създаваше нерви.Въртиш топла колата -не пали ,когато изстине е 100%.Ако не запали със стартер ,бутваш и пали моментално.
Провери го имам наблюдения от работата на колегата ни ЕЛКОН 240 и дефектите се оказват 50% от него