Волво Клуб - България

Full Version: парно и климатик?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
Имам следния проблем или е нормално!
Вентилатора в купето за парното като го включа да духа на определена степен си работи. Но когато се подава газ на педала, изведнъж намалява и малко след това си възвръща режима на който е зададен.
Нормално ли е това?
И още нещо.
Често ми изгаря този бушон от 30А - той е само за това!

п.п. 940 В230F с климатик - 91г.
Имам следния проблем или е нормално!
Вентилатора в купето за парното като го включа да духа на определена степен си работи. Но когато се подава газ на педала, изведнъж намалява и малко след това си възвръща режима на който е зададен.
Нормално ли е това?
И още нещо.
Често ми изгаря този бушон от 30А - той е само за това!

п.п. 940 В230F с климатик - 91г.
това звучи малко като да не му стига тока, мерил ли си скоро акумулатора, да не би да не е зареден докрай, пък и 30 ампера са страшно много ток, провери дали не е вързано още нещо за тоя бушон, друго което ми хрумва, това е да не са наред кабелите т.е. да не правят добър контакт, точно с Мишо имахме подобен проблем вчера.
това звучи малко като да не му стига тока, мерил ли си скоро акумулатора, да не би да не е зареден докрай, пък и 30 ампера са страшно много ток, провери дали не е вързано още нещо за тоя бушон, друго което ми хрумва, това е да не са наред кабелите т.е. да не правят добър контакт, точно с Мишо имахме подобен проблем вчера.
За сега съм установил следното.
Не загрява бушона.
Преди да изгори - мига климатика.
Акумулатора за сега е добре.
Изолирал съм компресора на климатика - без ремъци е!
Понеже блокира.
Съмнявам се че ел. мотора на парното може да има проблем - по изхабен!!
За сега съм установил следното.
Не загрява бушона.
Преди да изгори - мига климатика.
Акумулатора за сега е добре.
Изолирал съм компресора на климатика - без ремъци е!
Понеже блокира.
Съмнявам се че ел. мотора на парното може да има проблем - по изхабен!!
сега като се замисля, ако снайстина се е износил мотора, ще върти по-тръдно от което ще се натоварва повече,от там и натоварването на бушона, смазвал ли си го това моторче и гледал ли си го в какво състояние е?
сега като се замисля, ако снайстина се е износил мотора, ще върти по-тръдно от което ще се натоварва повече,от там и натоварването на бушона, смазвал ли си го това моторче и гледал ли си го в какво състояние е?
При следващия този трети бушон като изгори - веднага ще разглобя ел. моторчето.
До тук добре.
Но си остава проблема за намаляването на оборотите му при натискане на педала на газта - набиране на скорост.
Нормално ли е, или има проблем енергиен??
При следващия този трети бушон като изгори - веднага ще разглобя ел. моторчето.
До тук добре.
Но си остава проблема за намаляването на оборотите му при натискане на педала на газта - набиране на скорост.
Нормално ли е, или има проблем енергиен??
Pages: 1 2 3 4