03-12-2017, 03:15 PM
Здравейте, колеги! От скоро наблюдавам загуба на антифриз. Онзи ден забелязах мокро петно под шофьорската стелка. Изтръпнах, че е заминало радиаторчето на парното и съответно ще трябва да се сваля цялото табло, както на повечето автомобили. Позаинтересувах се и бях изключително приятно изненадан, че за подмяна на радиаторче на парно не се изисква почти никакво разглобяване! Та днес реших да погледна за какво става въпрос на практика. Свалих кората над педалите и от това което виждам ми се струва, че загубата е не от радиаторчето, а от О пърстенчето на едната захранваща тръбичка. Имаше образувана капка и следи от теч надолу по "трасето". Оставих кората свалена, за да наблюдавам какво ще се случи при загряла кола, когато системата е под налягане. Искам да се убедя, че е от там.
Искам да ви попитам тези О пръстенчета дали се продават отделно и къде могат са бъдат намерени. В случай на подмяна при обезвъздушаването на системата има ли някакви специфики.
Поздрави!
Искам да ви попитам тези О пръстенчета дали се продават отделно и къде могат са бъдат намерени. В случай на подмяна при обезвъздушаването на системата има ли някакви специфики.
Поздрави!