Волво Клуб - България

Full Version: volvo v50 2.0d 136к.с. висок разход на гориво
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Пробвал ли си така:
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.youtube.com/watch?v=YFVyhrC40eY">https://www.youtube.com/watch?v=YFVyhrC40eY</a><!-- m -->

Има логика замърсени сензори да объркват компютъра и в резултат освен всичко друго - и висок разход.

Карам S40 със същия двигател, и след покупката установих, че въпросния маркуч е сцепен точно до скобата при дросела. Поръчах нов "оригинален"- към 250-260 лв. и към две седмици доставка. Докато дойде новия си поиграх - първо го облепих на сцепеното с няколко слоя "дък тейп" дето му казват х'американците, дето коли вдигат с него и незнам си какво още, демек супер здраво.... и на първото по-сериозно натискане на педала и се чу едно "пфиуууу"... и го беше издухало налягането. Явно голямо налягане е там.... и доста се губи от въздуха през процепа, съответно се губи и мощност...
После пробвах с т.н. силиконов маркуч, парче към 10 санта, мисля 76 мм беше Ф-то(ма изобщо не помня) и го нахлузих с бая зор, сапунена вода и майни въхру проблемния участък, + две метални скоби в двата края на парчето....
Две години вече така кара, щото новия маркуч за една камара пари дето ми дадоха от магазина не е пластмасов като оригиналния - а е гумен... и сега мовия си ми стои за резерва...

За разход незнам какво да кажа.... тая кола имам едно такова усещане, че не й отива да се кара бавно, па като я настъпваш си гори повечко.... примерно 120 по магистралата ни е за 5-та ни е за 6-та... най-добре ми се струва като разход (по борд комп.) и звук на мотора ~150км/ч по магистрала, което на 6-та е ~2500 об./мин.
bell Wrote:
pusat_br Wrote:Здравейте, няма развитие по темата. Сега се случи и друг проблем, когато тръгнах да изпреварвам един камион, при високи обороти колата изхвърли антифриза и изпуши бял пушек и след това черен. Изгасих колата и после не можах да я запаля повече. Маркучите по които върви нафтата бяха празни, обезвъздуших ги, но колата не ще да пали. Стартера върти, оборотомера се вдига леко, но не пали. Закачих я с Autоcom, нямаше грешки, пробвах с старт спрей, запалва за секунда и гасне. Нямам никакво мнение по въпроса, всяка идея ще ми е от полза ;(

След такава случка да не посетиш сервиз се изисква доста смелост и решителност ... Smile

Колега pusat_br,
кажи от кой град си?
Най-малкото, което можем да направим, е да ти препоръчаме добър сервиз и качествен човек за диагностика.
Здравейте, благодаря на всички за коментарите. Оказа се, че 3 дюзи са със спукани разпръсквачи. Поръчах 4 дюзи 2. Употреба, сложих ги и колата запали, работи, няма черен пушек, двигателят не тресе т. е. всичко е нормално. Но турбото не прави налягане. До тук всичко е нормално. По пътя на логиката: турбото се е прецакало и е вкарало масло в колекторите, следкато се разпали това масло, повредило и дюзите. Следващата стъпка беше да сваля турбото. Свалих го и видях,че лопатките се въртят трудно, но след като го развъртях, отпусна. Разглобихме го с един приятел, имаше съвсем лек луфт, който казаха, че е нормално при студено турбо. Почистихме го и сега се върти много леко.
Според мен на турбото му е нямало нищо, защото в студената част нямаше грам масло, но не знам това масло от къде е дошло в колекторите. :?
Възможно ли е, ако са ми сложили по-вече масло в сервиза, при смяната му и да го изхвърля през отдушника и да го вкара в колекторите през ЕГР а? Защото оттам ми казаха, че са наляли 6l масло, а по каталог колата събира 4,8l. И на щеката се вижда, че нивото на маслото е много над максимума.
pusat_br Wrote:Защото оттам ми казаха, че са наляли 6l масло, а по каталог колата събира 4,8l. И на щеката се вижда, че нивото на маслото е много над максимума.
Как така ще ти налеят повече масло?! Confusedhock:
Кой е тоя сервиз?
Как няма да проверят вместимостта на двигателя преди смяна на маслото? Остави че си платил литър-два повече... Недопустимо е.
Това е една "затворена" система, работеща под налягане, все пак. Относно поражения, не мога да взема отношение, но инфото ме изуми просто...
Радвам се, че са започнали да се решават проблемите. Какво стана с първоначалния проблем за високият разход на гориво?
hamak Wrote:Радвам се, че са започнали да се решават проблемите. Какво стана с първоначалния проблем за високият разход на гориво?
Все още не е монтирано турбото. В събота или неделя, ще го монтирам, ще сменя маслото и ще пиша какви са резултатите. Wink
Pages: 1 2