Волво Клуб - България

Full Version: Падане на обороти при изключване от скорост на Т4
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте колеги! На какво може да се дължи според вас падането на оборотите до нула и след това пак подобряване до нормалните след освобождаването на скорост?Аз така я купих колата,но в последно време даже като отидат към нула направо гаснеше, иначе когато е студена иска малко повече въртене за да запали някой път претрисва за момент работи на 2-3 цилиндъра.Имах съмнения да не е някой вакуум или блу-офф клапана за разтоварването на турбото който не е оригиналния, но като я закачих на компютара с програма Делфи ми и изписва P0001 грешка което значи регулатор на бензин и още две който не мога да ги разшифровам 000F Главен лъч твърде висок сигнал и FFFF0 непознат код за грешка.Някой може ли да ми каже какво означават и може ли наистина бензиновия регулатор да прави този проблем като през другото време когато е топла колата пали добре,а за вървенето и празния ход този проблем не оказва никакво влияние върви си както трябва?
Аз на моята т4 свалях и почиствах моторчето за празен ход. Накисване с вд40 и се оправя. Падаха оборотите, но не е имала грешка, така че при теб може и друг проблем да има. Моторчето се зацапва с маслени пари, които се връщат за доизгаряне. Намира се успоредно на дроселовата клапа, продълговато цилиндърче.
BukToP Wrote:Аз на моята т4 свалях и почиствах моторчето за празен ход. Накисване с вд40 и се оправя. Падаха оборотите, но не е имала грешка, така че при теб може и друг проблем да има. Моторчето се зацапва с маслени пари, които се връщат за доизгаряне. Намира се успоредно на дроселовата клапа, продълговато цилиндърче.
А сменя ли се гарнитурката на това моторче колега след ,като се свали от двигателя или се запазва старата? Имам опасения,че може да се скъса при свалянето,тъй като се е спекла,а друга едва ли ще мога да намеря.
трябва да се смени гарнитурата на клапана за празен ход при почистването. Щом сочи грешка за регулатора търси първо маркучите в какво здраве са - тези които излизат от тялото на дросела към регулатора, турбото и т.н. Ако след подмяна не са добре нещата и си в България, имам всичко налично втора употреба от моята - клапан празех ход, дросел, бензинов регулатор с червените дюзи
itodorov Wrote:трябва да се смени гарнитурата на клапана за празен ход при почистването. Щом сочи грешка за регулатора търси първо маркучите в какво здраве са - тези които излизат от тялото на дросела към регулатора, турбото и т.н. Ако след подмяна не са добре нещата и си в България, имам всичко налично втора употреба от моята - клапан празех ход, дросел, бензинов регулатор с червените дюзи
Маркучите са добре няма напукани,но как мога да разбера дали самият регулатор на бензина функционира добре?
можеш да пробваш какво налягане пуска, но едва ли имаш тези уреди. Другият вариант е живи данни, евентуално да покаже какво го боли (не съм сигурен дали има такива дори и във VIDA, аз нямам кабел и не мога да ти кажа). В противен случай взимаш втора употреба и проба-грешка, предполагам, че е съвместим със всички турбомотори на волво от тези години. Нов предполагам, че е маса пара, някъде към 250-300лв. беше в МП май. Трудното палене на студено е сигнал, че бензиновият регулатор не е като хората и това не е рядък проблем при Волво в/с 40
itodorov Wrote:можеш да пробваш какво налягане пуска, но едва ли имаш тези уреди. Другият вариант е живи данни, евентуално да покаже какво го боли (не съм сигурен дали има такива дори и във VIDA, аз нямам кабел и не мога да ти кажа). В противен случай взимаш втора употреба и проба-грешка, предполагам, че е съвместим със всички турбомотори на волво от тези години. Нов предполагам, че е маса пара, някъде към 250-300лв. беше в МП май. Трудното палене на студено е сигнал, че бензиновият регулатор не е като хората и това не е рядък проблем при Волво в/с 40
Благодаря ти за съвета колега! В момента съм свалил стъпковият мотор и накиснал в W40 да видим какъв ще е разултатът мен много ме съмнява в него светна ми и лампата на чека постоянно вчера както карах и празните обороти изобщо ги няма.
Иначе ако трябва да поръчвам регулатор за бензина,този ще пасне ли според теб на мястотото на оригиналния? <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ebay.de/itm/Volvo-480-440-460-850-V40-900-Tuning-Benzindruckregler-Silber/352011702356?_trksid=p2047675.c100005.m1851&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D2%26asc%3D42849%26meid%3D23fb9e731973440f8a1556baf24a202c%26pid%3D100005%26rk%3D1%26rkt%3D1%26sd%3D351818063732">http://www.ebay.de/itm/Volvo-480-440-46 ... 1818063732</a><!-- m -->
dimitar76 Wrote:Иначе ако трябва да поръчвам регулатор за бензина,този ще пасне ли според теб на мястотото на оригиналния? <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ebay.de/itm/Volvo-480-440-460-850-V40-900-Tuning-Benzindruckregler-Silber/352011702356?_trksid=p2047675.c100005.m1851&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D2%26asc%3D42849%26meid%3D23fb9e731973440f8a1556baf24a202c%26pid%3D100005%26rk%3D1%26rkt%3D1%26sd%3D351818063732">http://www.ebay.de/itm/Volvo-480-440-46 ... 1818063732</a><!-- m -->
изглежда би свършил работа, че даже и олд скул идва с този метър
ще я закарам да и измерят налягането на бензина и ще го поръчам ако е от него иначе след като накиснах моторчето с W40 колата работи на празен ход и пали лесно,но остана само този проблем след връщането на газта оборотите да падат до нула на предела да загасне и се подобряват след това особенно при високите.
Pages: 1 2