05-22-2017, 05:46 PM
Здравейте отново колеги,
Станах вече исторически банален и досаден може би с моите въпроси за помощ и съвети при покупка на ХС90....
Предстои ми пореден оглед за покупка на ХС90 и имам няколко въпроса за съвет. Имам разпечатка на цялата сервизна история от МП до 2016г. вклютително. АСК е сменена с нова гаранционно на 90 хил.км. Ангренажен ремък с ролки сменен на 150 хил.км-преди 4 години. Маслото на АСК не е сменяно цялото а само по 4 литра на всеки 60-70 хил.км. Три лагер-главини сменяни на около 130х.км. и още един лагер главина преден на 220х.км Дроселова клапа на 80х.км. Отново смяна дросел клапи-регулатор, лостче на 180х.км,също така и гарнитура клапани.Тази гарнитура на капака на клапаните ли е, струва 48лв без ДДС? Обтяжен ремък с 2те ролки на 120х.км. Корозирала дюза на 180х.км отремонтирана и калибровка. Въздухопровод нов на 225х.км(може би на турбото, не пише, струва 390лв). Имала е също така леки "ударчета и драскотини по страните",нова задна броня, всичко изправено и боядисано отново в МП Люлин.
Това е засега колата за моят бюджет, която е в "относително" по-добро състояние в сравнение с другите които съм гледал в сервизи и на някои от които също имам пълната история от МП.
Ще ходя да я прегледам в сервиза на Форд-Благоевград, там имат ВИДА, а и нали работят под шапката на МП.
Има ли човек от Благоевград(от форума или друг някой, който да разбира от ХС90 ), който може да ми удари едно рамо в прегледа и роуд теста,координати?
1. На какъв интервал се сменя ангренражния ремък комплект с ролки?(защото имам различна информация на интервала за смяна)
2.Добре ли е да сменя и водната помпа, защото км стават много?(ако случайно я купя колата)
3.Возих се в колата около 10км-АСК превключва плавно, без сътресения.Дали е добре изцяло да сменя маслото, ако я взема или само частично да сменям, както досега е правено?
Това е машината: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21485346545303259&slink=3byi8n">http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=3byi8n</a><!-- m -->.
Ще съм благодарен дори и на кратки съвети.
Благодаря,
Поздрави.
Станах вече исторически банален и досаден може би с моите въпроси за помощ и съвети при покупка на ХС90....
Предстои ми пореден оглед за покупка на ХС90 и имам няколко въпроса за съвет. Имам разпечатка на цялата сервизна история от МП до 2016г. вклютително. АСК е сменена с нова гаранционно на 90 хил.км. Ангренажен ремък с ролки сменен на 150 хил.км-преди 4 години. Маслото на АСК не е сменяно цялото а само по 4 литра на всеки 60-70 хил.км. Три лагер-главини сменяни на около 130х.км. и още един лагер главина преден на 220х.км Дроселова клапа на 80х.км. Отново смяна дросел клапи-регулатор, лостче на 180х.км,също така и гарнитура клапани.Тази гарнитура на капака на клапаните ли е, струва 48лв без ДДС? Обтяжен ремък с 2те ролки на 120х.км. Корозирала дюза на 180х.км отремонтирана и калибровка. Въздухопровод нов на 225х.км(може би на турбото, не пише, струва 390лв). Имала е също така леки "ударчета и драскотини по страните",нова задна броня, всичко изправено и боядисано отново в МП Люлин.
Това е засега колата за моят бюджет, която е в "относително" по-добро състояние в сравнение с другите които съм гледал в сервизи и на някои от които също имам пълната история от МП.
Ще ходя да я прегледам в сервиза на Форд-Благоевград, там имат ВИДА, а и нали работят под шапката на МП.
Има ли човек от Благоевград(от форума или друг някой, който да разбира от ХС90 ), който може да ми удари едно рамо в прегледа и роуд теста,координати?
1. На какъв интервал се сменя ангренражния ремък комплект с ролки?(защото имам различна информация на интервала за смяна)
2.Добре ли е да сменя и водната помпа, защото км стават много?(ако случайно я купя колата)
3.Возих се в колата около 10км-АСК превключва плавно, без сътресения.Дали е добре изцяло да сменя маслото, ако я взема или само частично да сменям, както досега е правено?
Това е машината: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21485346545303259&slink=3byi8n">http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=3byi8n</a><!-- m -->.
Ще съм благодарен дори и на кратки съвети.
Благодаря,
Поздрави.