Волво Клуб - България

Full Version: Volvo s80 2.4T - опасни градуси
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Проблема ми е следния - днес моето s80 2.4t без никакви видими признаци , на светофара забелязах че покачва градусите над средното , изминах още 1 км при което градусите смея да твърдя че ме изплашиха , спрях , побръмчах я на място , перката беше на 2ра степен , изгасих я и след 15 минути запалих отново , карах я до вкъщи градусите не мръднаха от средата , в момента в който пуснах климатика и спрях на място започнаха пак да се покачват , стигнаха 1 деление след средата, загуба на антифриз видима не видях , обаче в последствие забелязах, че отдолу в ляво под бронята тече , огледах я по-обстойно и видях че има теч на антифриз около печката , някой ако може да ме ориентира с някаква диагноза - постарах се максимално точно да опиша проблема , бих бил много благодарен за всякакви идеи , моята първа идея е да отстраня теча и да сменя термостата , защото ме притеснява че остава на "малкия кръг" , водната помпа е сменена с нова - INA , налягане не прави в системата и започвам да гадая вече Sad
Скоро сменях термостат (S80 II, D5). При мен той се намира в тяло от две части, между които има гарнитура. Лошото е, че тя не се предлага самостоятелно, а върви комплект с тялото. Имаше час по трудово обучение и приспособяване. Засега няма проблем. При теб е добре, че имаш показания за температурата, при мен няма такива. Явно от Волво са решили, че не ми трябва да знам какви са ми градусите в момента.