07-27-2017, 06:36 PM
Здравейте! Моля, за малко информация относно 5 цилиндровите турбодвигатели и първото поколение на S80.
1.Имат ли някакви слаби места, фабрични дефекти?
2.Понасят ли газифициране с пропан-бутан? Има ли нещо нестандартно в управлението на бензиновите инжектори, което би могло да затрудни настройката на газ? Виждам, че клапаните са с механични повдигачи. Има ли някаква драма с вкопаване, прегаряне и т.н. Колко често ви се налага да проверявате хлабината?
3. Поради определени съображения не ме интересуват автоматичните трансмисии от този период, затова пък ме интересува имат ли някакви проблеми с ръчните? Маховиците демпферни ли са? Тези двигатели подлежат ли на ремап и съединителя и кутията, могат ли да го понесат?
4. И един въпрос за самото S80? Ясно ми е, че вече са на възраст. Но може ли да се разчита на този модел? Отказват ли важни електронни блокове? Забравяне ключове и тем подобни неща, които излизат солено в чужбина? Може ли такива мини да бъдат елиминирани предварително?
1.Имат ли някакви слаби места, фабрични дефекти?
2.Понасят ли газифициране с пропан-бутан? Има ли нещо нестандартно в управлението на бензиновите инжектори, което би могло да затрудни настройката на газ? Виждам, че клапаните са с механични повдигачи. Има ли някаква драма с вкопаване, прегаряне и т.н. Колко често ви се налага да проверявате хлабината?
3. Поради определени съображения не ме интересуват автоматичните трансмисии от този период, затова пък ме интересува имат ли някакви проблеми с ръчните? Маховиците демпферни ли са? Тези двигатели подлежат ли на ремап и съединителя и кутията, могат ли да го понесат?
4. И един въпрос за самото S80? Ясно ми е, че вече са на възраст. Но може ли да се разчита на този модел? Отказват ли важни електронни блокове? Забравяне ключове и тем подобни неща, които излизат солено в чужбина? Може ли такива мини да бъдат елиминирани предварително?