Волво Клуб - България

Full Version: Странен проблем.
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте колеги,
Проблема е следния и досега причината е неразгадана. При продължително шофиране (над 100 км), изгасих колата за около 5 минути, при опит за стартиране на двигателя, стартера даже и не завъртя (все едно нямаше ток), помислих си, че ще се е скапал акумулатора и помолих да ми дадат ток, при закачане с кабели към друга кола ефекта беше никакъв, абсолютно нищо. В крайна сметка се принудих да запаля колата на дърпане, за да мога да се прибера, когато пристигнах оставих колата за около час и след това си запали без никакъв проблем. Това ме навежда на мисълта, че проблема е свързан с топлината, защото на вън беше около 37 гр., а след като се поохлади, колата си запали и следващите два дена няма никакви проблеми, но само на къси разстояния (градско). Забелязах, че при форсиране на място има балончета въздух в маркуча след горивния филтър, филтъра е за смяна, предстои обслужване на колата след 1000 км., също така при натоварване колата започна да пуши (доста) черно, а преди не беше така. Това си го обяснявам с горивният филтър. Някакви идеи къде се крие проблема?
Малко информация.
При диагностика автомобила не дава грешки, но видяхме, че е спукана тръбата от интеркулера към смукателя (предполагам, че заради това е пушела). Цепнатината се пада от долната страна на маркуча и определено мога да кажа, че е духала точно към стартера. Сега въпроса ми е, възможно ли е от това стартера да се пренагрял и това да е причината да спре да работи?
здравей колега имах такъв проблем самоче не с волво а с деу,само да те попитам при леко форсиране на място чува ли се леко дрънчене при падането на оборотите до работни дрънченето е все едно хлабава ламарина на изпускателните колектори
Haй- вероятно са ти заминали четките на стартера. Възможно е да е и шалтера. Закарай я на електричар за да ти постави диагнозата.
Здравей колега,
Не се чува нищо. Вчера отново ми го направи този номер и аз предполага (и се надявам) да са четките), както беше загряла изобщо не искаше да завърти, след около час и половина си запали без никакъв проблем. Със сигурност проблема е свързан с висока температура, когато колата е доста загряла. Чудя се дали е възможно някое реле да прави проблем?
В стартера е проблемът. Шалтер. Може и да не може да се отремонтира. Но не е проблем да се разкапсулова.
Колега, и аз си мисля, че е в стартера проблема. Не ми минава през главата за свързаност на паленето с външната температура.
Четките на топло законодателство, като са износени много. Като поизстине и четките правят контакт с колектора. Като не пали топла пробвай да чукнеш стартера няколко пъти(не много силно но не и слабо). Ако след това запали са четките.
Накарай някой да почине стартера докато завъртял на ключа.Ако завърти ,значи са четките или някой клеясал кабел.
Избягвай да го палиш с бутане.