08-07-2017, 05:30 AM
Здравейте колеги,
Проблема е следния и досега причината е неразгадана. При продължително шофиране (над 100 км), изгасих колата за около 5 минути, при опит за стартиране на двигателя, стартера даже и не завъртя (все едно нямаше ток), помислих си, че ще се е скапал акумулатора и помолих да ми дадат ток, при закачане с кабели към друга кола ефекта беше никакъв, абсолютно нищо. В крайна сметка се принудих да запаля колата на дърпане, за да мога да се прибера, когато пристигнах оставих колата за около час и след това си запали без никакъв проблем. Това ме навежда на мисълта, че проблема е свързан с топлината, защото на вън беше около 37 гр., а след като се поохлади, колата си запали и следващите два дена няма никакви проблеми, но само на къси разстояния (градско). Забелязах, че при форсиране на място има балончета въздух в маркуча след горивния филтър, филтъра е за смяна, предстои обслужване на колата след 1000 км., също така при натоварване колата започна да пуши (доста) черно, а преди не беше така. Това си го обяснявам с горивният филтър. Някакви идеи къде се крие проблема?
Проблема е следния и досега причината е неразгадана. При продължително шофиране (над 100 км), изгасих колата за около 5 минути, при опит за стартиране на двигателя, стартера даже и не завъртя (все едно нямаше ток), помислих си, че ще се е скапал акумулатора и помолих да ми дадат ток, при закачане с кабели към друга кола ефекта беше никакъв, абсолютно нищо. В крайна сметка се принудих да запаля колата на дърпане, за да мога да се прибера, когато пристигнах оставих колата за около час и след това си запали без никакъв проблем. Това ме навежда на мисълта, че проблема е свързан с топлината, защото на вън беше около 37 гр., а след като се поохлади, колата си запали и следващите два дена няма никакви проблеми, но само на къси разстояния (градско). Забелязах, че при форсиране на място има балончета въздух в маркуча след горивния филтър, филтъра е за смяна, предстои обслужване на колата след 1000 км., също така при натоварване колата започна да пуши (доста) черно, а преди не беше така. Това си го обяснявам с горивният филтър. Някакви идеи къде се крие проблема?