Волво Клуб - България

Full Version: Volvo XC60 D3 r-design или Volvo XC 60 3.0/AWD
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте на всички от форума Smile Първо искам да се извиня ако някъде във въпросите ми относно конкретните модели допускам грешка,но досега 13 години съм бил само зад волана на коли от ВАГ групата и след последната ми продабжа на аудито,реших да сменя бранда и като цяло сигурността ми на пътя.
Днес бях на оглед на първия автомобил Volvo XC 60 3.0/AWD - 2009 година,внос от швейцария със сервизна история на реални 216000 км.За този модел някой знае ли малко повече-питам защото от всички сайтове в България има една единствена обява за бензиново XC 60 - което малко ме притеснява Smile Може ли да се интегрира газова уредба,първоначално обслужване,колко би могло да излезе (стандартните процедури - ремъци,масла,ролки,филтри и др.) идеята ми е за бензивото и газовата уредба е че на седмица въртя около 700 км за работа и мисля,че има смисъл, от другата страна на въпроса стои дали дизела има по-малко проблеми и разхода дали няма да е в пъти по-малък от бензиновия агрегат - именно Volvo XC60 D3 r-design - 2011 г. 163 к.с. - на реални проверени 136000 км. направих оглед и на този модел и доста повече ме привлича чисто визуално и е нормално заради р-дизайн пакета - но това не е приоритет.Ясно е че по-големия двигател (бензиновия в случея),ще има по-голям данък,вероятно маслата и другите консумативи,ще са по-скъпи,от дизеловия вариант.Молбата ми към всички които биха могли и имат желание да ми помогнат с информация и съвет на кой от двата варианта да се спра,ще бъде безкрайно благодарен.Благодаря предварително Smile
ownerstz Wrote:Здравейте на всички от форума Smile Първо искам да се извиня ако някъде във въпросите ми относно конкретните модели допускам грешка,но досега 13 години съм бил само зад волана на коли от ВАГ групата и след последната ми продабжа на аудито,реших да сменя бранда и като цяло сигурността ми на пътя.
Днес бях на оглед на първия автомобил Volvo XC 60 3.0/AWD - 2009 година,внос от швейцария със сервизна история на реални 216000 км.За този модел някой знае ли малко повече-питам защото от всички сайтове в България има една единствена обява за бензиново XC 60 - което малко ме притеснява Smile Може ли да се интегрира газова уредба,първоначално обслужване,колко би могло да излезе (стандартните процедури - ремъци,масла,ролки,филтри и др.) идеята ми е за бензивото и газовата уредба е че на седмица въртя около 700 км за работа и мисля,че има смисъл, от другата страна на въпроса стои дали дизела има по-малко проблеми и разхода дали няма да е в пъти по-малък от бензиновия агрегат - именно Volvo XC60 D3 r-design - 2011 г. 163 к.с. - на реални проверени 136000 км. направих оглед и на този модел и доста повече ме привлича чисто визуално и е нормално заради р-дизайн пакета - но това не е приоритет.Ясно е че по-големия двигател (бензиновия в случея),ще има по-голям данък,вероятно маслата и другите консумативи,ще са по-скъпи,от дизеловия вариант.Молбата ми към всички които биха могли и имат желание да ми помогнат с информация и съвет на кой от двата варианта да се спра,ще бъде безкрайно благодарен.Благодаря предварително Smile
направо давам линковете на прегледаните от мен автомобили:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.mobile.bg/21499871025364347">http://www.mobile.bg/21499871025364347</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.cars.bg/offer/c1932561">http://www.cars.bg/offer/c1932561</a><!-- m -->
моля наистина за съвет кой от двата автомобила ?
Колега, много добре си се насочил.
Казваш, че ще ползваш колата за работа и лично за мен AWD би излязъл напред.

Мога да напиша за 3.0 Т6. Мотора е с турбо и е почти идентичен с 3.2л атмосферка като хардуер. Турбото е с водно охлаждане (Много ддобре е това). Подръжката на този двигател е сведена до минимум. С верига е и единственото което има да се сменя е масло и филтъра. Много е важно как е подържана колата. Ако всичко е наред, турбото би трябвало да те издържи още време, но вероятно ще пуска по малко масло. Ако двигателя и кутията са правилно гледани би трябвало с един ремонт на турбото и без други особени проблеми да може да изкараш поне още 100 - 150 000км. Колата е на повече от 200 000км и около този пробег се прави голяма поддръжка - ремък, ролки, водна помпа. Бъди сигурен че е направен. Трансмисията трябва минимум веднъж да е със сменено масло. Много внимавай там. AWD механизма трябва да е минал през сервиз за смяна на масло и филтър, както и двата диференциала - преден и заден. Това се прави много лесно, но трябва да се знае. Огледай турбото за течове.
Друго което бих направил, ако всичко друго е наред по колата, е да ремонтирам турбото (както намекнах). Не веднага, но възможно най-скоро. Аз така направих когато се сдобих с второто 2,5 Т5 ХС90 и съм доволен, сложих му турбина с по-добри параметри и е супер за сега.
Не знам колега нищо за тези дизели, а и не искам да знам. Не знам за газ също.
Вероятно повечето колеги ще те насочат към по-новата и по-икономична D3, което си е обяснимо. Покарай колите и виж коя ще ти хареса повече. Накрая избора е твой.
В случая аз бих се спрял на 3.0 Т6 от 2009г. Причината е прост двигател, добра кутия и AWD. Единственото което може да ме спре в случая е че ХС60 е нов модел през тази година и ако има recalls дали са отстранени. Историята на автомобила трябва да покаже.
Късмет, дано се похвалиш скоро.
che4ef Wrote:Колега, много добре си се насочил.
Казваш, че ще ползваш колата за работа и лично за мен AWD би излязъл напред.

Мога да напиша за 3.0 Т6. Мотора е с турбо и е почти идентичен с 3.2л атмосферка като хардуер. Турбото е с водно охлаждане (Много ддобре е това). Подръжката на този двигател е сведена до минимум. С верига е и единственото което има да се сменя е масло и филтъра. Много е важно как е подържана колата. Ако всичко е наред, турбото би трябвало да те издържи още време, но вероятно ще пуска по малко масло. Ако двигателя и кутията са правилно гледани би трябвало с един ремонт на турбото и без други особени проблеми да може да изкараш поне още 100 - 150 000км. Колата е на повече от 200 000км и около този пробег се прави голяма поддръжка - ремък, ролки, водна помпа. Бъди сигурен че е направен. Трансмисията трябва минимум веднъж да е със сменено масло. Много внимавай там. AWD механизма трябва да е минал през сервиз за смяна на масло и филтър, както и двата диференциала - преден и заден. Това се прави много лесно, но трябва да се знае. Огледай турбото за течове.
Друго което бих направил, ако всичко друго е наред по колата, е да ремонтирам турбото (както намекнах). Не веднага, но възможно най-скоро. Аз така направих когато се сдобих с второто 2,5 Т5 ХС90 и съм доволен, сложих му турбина с по-добри параметри и е супер за сега.
Не знам колега нищо за тези дизели, а и не искам да знам. Не знам за газ също.
Вероятно повечето колеги ще те насочат към по-новата и по-икономична D3, което си е обяснимо. Покарай колите и виж коя ще ти хареса повече. Накрая избора е твой.
В случая аз бих се спрял на 3.0 Т6 от 2009г. Причината е прост двигател, добра кутия и AWD. Единственото което може да ме спре в случая е че ХС60 е нов модел през тази година и ако има recalls дали са отстранени. Историята на автомобила трябва да покаже.
Късмет, дано се похвалиш скоро.
Много благодаря за информацията и насоките които ми давате,като цяло съм се спрял именно на бензиновия агрегат,но ще изчакам още малко време,ако други колеги имат мнение и могат да помогнат с инфо,би бих благодарен.За турбото - каква е цифрата за рециклирането му ?
Quote:За турбото - каква е цифрата за рециклирането му ?

Трудно е да се каже. За в Европа не знам, но предполагам нещата стоят по много подобен начин. Дилъра за ново турбо - $1500, местен квалифициран майстор минимум $500 - 600. Накрая си намерих една фирма в Охайо, която се занимава основно с турбините на индустриални машини, но за мой късмет рециклираха турбини Митсубиши на Т5 и Т6. Вероятно е доста разпространена, за щастие. Те предложиха да поставят и подобрено компресорно колело срещу допънително заплащане ($100). Калкулацията беше следната - самата турбина рециклирана (с нови турбинки) и балансирана - $400 + $100 за подобрението и - изкупуването на старата турбина $100 (core charge). Повечето използват за части английската фирма Melett http://www.melett.com/. Така че едно правилно рециклиране с гаранция и труд по махане и слагане би трябвало да излезе около 1000 лева. Колегите да кажат дали е така.
ownerstz Wrote:
che4ef Wrote:Колега, много добре си се насочил.
Казваш, че ще ползваш колата за работа и лично за мен AWD би излязъл напред.

Мога да напиша за 3.0 Т6. Мотора е с турбо и е почти идентичен с 3.2л атмосферка като хардуер. Турбото е с водно охлаждане (Много ддобре е това). Подръжката на този двигател е сведена до минимум. С верига е и единственото което има да се сменя е масло и филтъра. Много е важно как е подържана колата. Ако всичко е наред, турбото би трябвало да те издържи още време, но вероятно ще пуска по малко масло. Ако двигателя и кутията са правилно гледани би трябвало с един ремонт на турбото и без други особени проблеми да може да изкараш поне още 100 - 150 000км. Колата е на повече от 200 000км и около този пробег се прави голяма поддръжка - ремък, ролки, водна помпа. Бъди сигурен че е направен. Трансмисията трябва минимум веднъж да е със сменено масло. Много внимавай там. AWD механизма трябва да е минал през сервиз за смяна на масло и филтър, както и двата диференциала - преден и заден. Това се прави много лесно, но трябва да се знае. Огледай турбото за течове.
Друго което бих направил, ако всичко друго е наред по колата, е да ремонтирам турбото (както намекнах). Не веднага, но възможно най-скоро. Аз така направих когато се сдобих с второто 2,5 Т5 ХС90 и съм доволен, сложих му турбина с по-добри параметри и е супер за сега.
Не знам колега нищо за тези дизели, а и не искам да знам. Не знам за газ също.
Вероятно повечето колеги ще те насочат към по-новата и по-икономична D3, което си е обяснимо. Покарай колите и виж коя ще ти хареса повече. Накрая избора е твой.
В случая аз бих се спрял на 3.0 Т6 от 2009г. Причината е прост двигател, добра кутия и AWD. Единственото което може да ме спре в случая е че ХС60 е нов модел през тази година и ако има recalls дали са отстранени. Историята на автомобила трябва да покаже.
Късмет, дано се похвалиш скоро.
Много благодаря за информацията и насоките които ми давате,като цяло съм се спрял именно на бензиновия агрегат,но ще изчакам още малко време,ако други колеги имат мнение и могат да помогнат с инфо,би бих благодарен.За турбото - каква е цифрата за рециклирането му ?

От цялата тема не можах да схвана какъв е зора с рециклирането на турбината...
Гледали сте я и има проблем в турбото?
Ако се кара с правилните масла и се спазват малко, но простички правила при каране на турбинирана кола - турбината ти е последната грижа. Big Grin
Аз бих се насочил към Т6-цата.
Няма проблем с турбината, но това най-вероятно ще бъде първото нещо което ще ремонтира. Аз съм писал по-горе - ако иска.
Дано не се счете като спам, но аз също бих се ориентирал към Т6-цата. Леко ме съмнява сервизната история на "италианката". Или аз нещо не се справям със сайта, или наистина въпросният "VOLVO Babolin" не фигурира в списъка с официалните представители/сервизи на Волво в Италия, а оттам бих поставил голям въпросителен знак, доколко е реална историята.
Благодаря на всички дотук,няма да затварям темата с идеята да бъде максимално полезна за всички,мисля че дотук везните отиват към бензиновия вариант,моля ако някой наистина има опит газова уредба на този 3.0 Т6 да изкаже мнение.Може да препоръчате сервиз,изчетох някъде в нета,че конкретно волво и газ е специфична задача,но не и без решение - какъв инжекцион препоръчвате и в крайна сметка колко е разхода на бензин при скорост около 110-130 км - прескачам това което има като технически характеристики в официалното портфолио на модела - все пак там е тестван в отлични условия.Благодаря Smile
може ли някой да ми даде инфо как се процедира по автокъщите с това наречено капаро - идеята ми е да оставя капаро за бензиновия вариант и да я закарам до сервиз все пак да преценя какво трябва да се прави и колко ще струва - продавача е съгласен на тази стъпка .Въпроса е ако се откажа от сделката какво се случва с даденото от мен капаро ?
Pages: 1 2