Волво Клуб - България

Full Version: Специалист по ел. системи и диагностика на ЕС 40 в Пловдив?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
От тоя дъжд не ще да ми изключва климата и едната чистачка( шофьорската ) не работи.Бихте ли ми препоръчали сервиз ,където да я погледнат?Копчето на климата си свети само в режим включено като се натисне пак си е както при включен режим.Въобще не изгасва или не светва чевенко...също така и още едно от бутончетата онова за затваряне на възд. поток не свети.
От тоя дъжд не ще да ми изключва климата и едната чистачка( шофьорската ) не работи.Бихте ли ми препоръчали сервиз ,където да я погледнат?Копчето на климата си свети само в режим включено като се натисне пак си е както при включен режим.Въобще не изгасва или не светва чевенко...също така и още едно от бутончетата онова за затваряне на възд. поток не свети.
И моят климатик го прави тоя номер понякога - както си карам на изключен клим. и се вкл. сам и няма изключване докато не изкарам кабела от компресора подозирам че примен проблема идва от блока за управление на климатроника, най-вроятно и при теб е така.
И моят климатик го прави тоя номер понякога - както си карам на изключен клим. и се вкл. сам и няма изключване докато не изкарам кабела от компресора подозирам че примен проблема идва от блока за управление на климатроника, най-вроятно и при теб е така.
И сега да се изкажа подготвен Smile а къде точно би трябвало да се пада компресора?Или по-точно кое е кабелчето което трябва да се включи и изключи.
И сега да се изкажа подготвен Smile а къде точно би трябвало да се пада компресора?Или по-точно кое е кабелчето което трябва да се включи и изключи.
За С40- Предполагам си с с ЕСС иимаш три уреда/врътки за климата/

1.за регулиране скоростта на вентилатора
2. за насочване на въздушния поток
3. за задаване на температурата

Ако по време на дъжда си насочил въздушния поток към челното стъкло/за да не ти се замъглява стъклото/, вентилатора ти е на АУТО и при зададена температура то тогава за да изключиш ЕСС- то трябва да насочиш въздушния поток не към челното стъкло/защото така климата се включва сама, без да натискаш копчето да включиш ЕСС-то/а някъде другаде и тогава трябва сама да сеизключи/освен ако не си натиснал копчето за вкл. на ЕСС/.

Това обяснение е малко тъпо но в началото когато и аз си взех колата- В40- 96г. с ЕСС и аз се чудих доста как да го изключа а и с Ръководство на Италиански бе малък ужас.

П. С Дано е само това
За С40- Предполагам си с с ЕСС иимаш три уреда/врътки за климата/

1.за регулиране скоростта на вентилатора
2. за насочване на въздушния поток
3. за задаване на температурата

Ако по време на дъжда си насочил въздушния поток към челното стъкло/за да не ти се замъглява стъклото/, вентилатора ти е на АУТО и при зададена температура то тогава за да изключиш ЕСС- то трябва да насочиш въздушния поток не към челното стъкло/защото така климата се включва сама, без да натискаш копчето да включиш ЕСС-то/а някъде другаде и тогава трябва сама да сеизключи/освен ако не си натиснал копчето за вкл. на ЕСС/.

Това обяснение е малко тъпо но в началото когато и аз си взех колата- В40- 96г. с ЕСС и аз се чудих доста как да го изключа а и с Ръководство на Италиански бе малък ужас.

П. С Дано е само това