Волво Клуб - България

Full Version: V40 проблем с парното
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Добър ден, следобяд мисля да мина да огледам едно V40 1.8, 122кс (обикновенния мотор, не GDI), 2003. Идеята е да е подарък за дядо ми, но в обявата пише, че парното не работи. Често срещан проблем ли е при тези двигатели и лесно ли се прави? Знам, че може да е от избила гарнитура или пуканата глава, но се съмнявам да е от това ,защото колата ще хвърля доста пара през ауспуха ако това е проблема. Все пак, приемам всякакви съвети! Има ли нещо друго, за което трябва да внимавам?
JTR Wrote:Добър ден, следобяд мисля да мина да огледам едно V40 1.8, 122кс (обикновенния мотор, не GDI), 2003. Идеята е да е подарък за дядо ми, но в обявата пише, че парното не работи. Често срещан проблем ли е при тези двигатели и лесно ли се прави? Знам, че може да е от избила гарнитура или пуканата глава, но се съмнявам да е от това ,защото колата ще хвърля доста пара през ауспуха ако това е проблема. Все пак, приемам всякакви съвети! Има ли нещо друго, за което трябва да внимавам?
За пръв път виждам на кола от тази година да не работи парното!Възможен вариант е да е протекло радиаторчето и да е изолирано,но по-вероятно е да има проблем с модула на климатика и да не командва клапите.Самия модул подлежи на ремонт - пръскат се с контактол потенциометрите,а и във фейса в групата ,,Купува/продава" наскоро видях модул за 50 лева.Гледай двигателя да е добре и да не губи вода!
pliva Wrote:
JTR Wrote:Добър ден, следобяд мисля да мина да огледам едно V40 1.8, 122кс (обикновенния мотор, не GDI), 2003. Идеята е да е подарък за дядо ми, но в обявата пише, че парното не работи. Често срещан проблем ли е при тези двигатели и лесно ли се прави? Знам, че може да е от избила гарнитура или пуканата глава, но се съмнявам да е от това ,защото колата ще хвърля доста пара през ауспуха ако това е проблема. Все пак, приемам всякакви съвети! Има ли нещо друго, за което трябва да внимавам?
За пръв път виждам на кола от тази година да не работи парното!Възможен вариант е да е протекло радиаторчето и да е изолирано,но по-вероятно е да има проблем с модула на климатика и да не командва клапите.Самия модул подлежи на ремонт - пръскат се с контактол потенциометрите,а и във фейса в групата ,,Купува/продава" наскоро видях модул за 50 лева.Гледай двигателя да е добре и да не губи вода!
Много мерси за информацията! Гледам също така и едно 2002, 1.6, на малко повече километри и 700лв отгоре, но е безупречно, и е обслужвано във волво сервиз до 177000км, след това не се знае, но пък идва с гаранция и е обслужено. Знаеш ли дали са надежни 1.6 моторите? Че и без това си имам друга работа и както е тръгнало предпочитам да взема нещо здраво, да му сипа бензин и да не се занимавам с ремонти, модули и т.н.
Пак благодаря, за отделеното внимание!
Ами 1,6 си е същия ВОЛВО двигател,малко по-слабичък.Зависи къде ще се кара - ако е основно градско - става.
Мерси отново! Ще пиша като реша какво ще се прави или ако ми дойде идея за някое друго возило! Wink
Да се похваля, взех първото V40 с 1.8 мотора (така де стиснахме си ръцете с продавача, утре трябва да го взема)! Big Grin Big Grin Big Grin
Това "безупречното" се оказа щайага. Нито обслужено, неописани ръжни, други малки детайли, който не са голям проблем, но са си работа за вършене и пари за харчене. А като извадих пръчката на маслото... леле мале... бях да падна! Маслото на прах, продавача няма никаква идея кога последно е сменяно (като гледам при последното посещение на сервиз, което според книжката е било преди около 53 000км!!! Confusedhock: Confusedhock: Confusedhock: Ка работеше толкова тихо двигателя, само инжинерите от Волво знаят!
Както и да е, спрях се на другото. Ремъци, горивна помпа и VVT са сменяни с чисто нови преди 20 000км... за съжаление и маслото тогава последно е сменяно... Нищо, поне не беше на прах! Big Grin Сега само спирачките, парното и единия фар да оправим и е готово за подарък. Big Grin
Ето няколко снимки да се изфукам Wink
<!-- m --><a class="postlink" href="https://s26.postimg.org/a1uscli2x/1505149797281.jpg">https://s26.postimg.org/a1uscli2x/1505149797281.jpg</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://s26.postimg.org/n9u65jfm1/1723371956.jpg">https://s26.postimg.org/n9u65jfm1/1723371956.jpg</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://s26.postimg.org/yjmw0hknd/73926509.jpg">https://s26.postimg.org/yjmw0hknd/73926509.jpg</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://s26.postimg.org/7n2ws61u1/1766891785.jpg">https://s26.postimg.org/7n2ws61u1/1766891785.jpg</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://s26.postimg.org/6bv5jp689/1050949335.jpg">https://s26.postimg.org/6bv5jp689/1050949335.jpg</a><!-- m -->
честито!, доста ръжда, иначе топ екстри! Предполагам, че се намираш в NL, иначе такава обява не съм виждал у нас
itodorov Wrote:честито!, доста ръжда, иначе топ екстри! Предполагам, че се намираш в NL, иначе такава обява не съм виждал у нас
Не е толкова много, отдолу е г/д чиста! Ти да видиш какви кошници има... <!-- m --><a class="postlink" href="https://s26.postimg.org/a9if93t1l/47_89360905.jpg">https://s26.postimg.org/a9if93t1l/47_89360905.jpg</a><!-- m -->
Всъщност съм в Норвегия, но колата мисля да я прибирам към БГ по един познат след около месец.
JTR Wrote:Да се похваля, взех първото V40 с 1.8 мотора (така де стиснахме си ръцете с продавача, утре трябва да го взема)! Big Grin Big Grin Big Grin
Това "безупречното" се оказа щайага. Нито обслужено, неописани ръжни, други малки детайли, който не са голям проблем, но са си работа за вършене и пари за харчене. А като извадих пръчката на маслото... леле мале... бях да падна! Маслото на прах, продавача няма никаква идея кога последно е сменяно (като гледам при последното посещение на сервиз, което според книжката е било преди около 53 000км!!! Confusedhock: Confusedhock: Confusedhock: Ка работеше толкова тихо двигателя, само инжинерите от Волво знаят!
Както и да е, спрях се на другото. Ремъци, горивна помпа и VVT са сменяни с чисто нови преди 20 000км... за съжаление и маслото тогава последно е сменяно... Нищо, поне не беше на прах! Big Grin Сега само спирачките, парното и единия фар да оправим и е готово за подарък. Big Grin
Ето няколко снимки да се изфукам Wink
<!-- m --><a class="postlink" href="https://s26.postimg.org/a1uscli2x/1505149797281.jpg">https://s26.postimg.org/a1uscli2x/1505149797281.jpg</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://s26.postimg.org/n9u65jfm1/1723371956.jpg">https://s26.postimg.org/n9u65jfm1/1723371956.jpg</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://s26.postimg.org/yjmw0hknd/73926509.jpg">https://s26.postimg.org/yjmw0hknd/73926509.jpg</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://s26.postimg.org/7n2ws61u1/1766891785.jpg">https://s26.postimg.org/7n2ws61u1/1766891785.jpg</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://s26.postimg.org/6bv5jp689/1050949335.jpg">https://s26.postimg.org/6bv5jp689/1050949335.jpg</a><!-- m -->
Ами честито!А това,че маслото му е сменено преди 20 000 км въобще да не те притеснява - толкова е по предписание от Волво!Джантите са хубави,ама не са за нашите пътища - поне за зимата мисли за 15-ки.
pliva Wrote:
JTR Wrote:Да се похваля, взех първото V40 с 1.8 мотора (така де стиснахме си ръцете с продавача, утре трябва да го взема)! Big Grin Big Grin Big Grin
Това "безупречното" се оказа щайага. Нито обслужено, неописани ръжни, други малки детайли, който не са голям проблем, но са си работа за вършене и пари за харчене. А като извадих пръчката на маслото... леле мале... бях да падна! Маслото на прах, продавача няма никаква идея кога последно е сменяно (като гледам при последното посещение на сервиз, което според книжката е било преди около 53 000км!!! Confusedhock: Confusedhock: Confusedhock: Ка работеше толкова тихо двигателя, само инжинерите от Волво знаят!
Както и да е, спрях се на другото. Ремъци, горивна помпа и VVT са сменяни с чисто нови преди 20 000км... за съжаление и маслото тогава последно е сменяно... Нищо, поне не беше на прах! Big Grin Сега само спирачките, парното и единия фар да оправим и е готово за подарък. Big Grin
Ето няколко снимки да се изфукам Wink
<!-- m --><a class="postlink" href="https://s26.postimg.org/a1uscli2x/1505149797281.jpg">https://s26.postimg.org/a1uscli2x/1505149797281.jpg</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://s26.postimg.org/n9u65jfm1/1723371956.jpg">https://s26.postimg.org/n9u65jfm1/1723371956.jpg</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://s26.postimg.org/yjmw0hknd/73926509.jpg">https://s26.postimg.org/yjmw0hknd/73926509.jpg</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://s26.postimg.org/7n2ws61u1/1766891785.jpg">https://s26.postimg.org/7n2ws61u1/1766891785.jpg</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://s26.postimg.org/6bv5jp689/1050949335.jpg">https://s26.postimg.org/6bv5jp689/1050949335.jpg</a><!-- m -->
Ами честито!А това,че маслото му е сменено преди 20 000 км въобще да не те притеснява - толкова е по предписание от Волво!Джантите са хубави,ама не са за нашите пътища - поне за зимата мисли за 15-ки.
Тя си идва с 15-ки зимни, така че това няма да е проблем. Пък и дядо ми си има и летни и зимни от старата кола (за която е възможно вчера да сте чели в вестник струма).