Волво Клуб - България

Full Version: Предстой ми покупка на V40-Моля за полезни съвети и критики
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
Здравейте скъпи съфорумници. Предстой ми покупка на първи автомобил и съобразено с бюджета, който разполагам съм се спрял на модел V40.
Този модел избрах защото:
- Имам необходимост от голям автомобил(скоро ще се женя Sad ).
- Бих се справил да влезна в бюджета.
- Доколкото съм запознат са много здрави.
Въпросите , които ми се въртят в главата и мнението на хората, които разбират повече(феновете):
- Кой модел мотор се е доказал с най - малко дефекти - например, както при "ауди А6" - трябва да се избягва 2,5 TDI,- При волво в40 има ли такъв "най - проблемен мотор".
- Видях , че има доста, които се продават с LPG(газ) - кой мотор носи най - добре на газ - засега съм се ориентирал към 2000 кубика 16 винтила.

- Заслужава ли си да го вкарам от Германия и тук да му сложа газ или и във България могат да се намерят добри екземпляри.
- Казаха ми ,че са адски скъпи за поддръжка - Вярно ли е?

Засега съм се спрял на това бебче - <!-- m --><a class="postlink" href="https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=250964596&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=25100&makeModelVariant1.modelId=32&pageNumber=10&scopeId=C">https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... &scopeId=C</a><!-- m --> , като обмислям да му сложа газова уредба.
Другия вариант ми е този сладур - <!-- m --><a class="postlink" href="https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=249577737&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=25100&makeModelVariant1.modelId=32&pageNumber=9&scopeId=C">https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... &scopeId=C</a><!-- m -->

Или пък, ако мнението ви е ,че дизеловите мотори са по - добри, дори и под формата на хейт би ме ориентирало в друга посока - да започна да оглеждам по - сериозно дизелите.
Предварително искам да ви благодаря за отделеното време и евентуално за отговорите. Smile
Поздрави,
Виктор
1. V40 не е голям автомобил. Е в сравнение със Смарт да, но ако наистина нещата отиват към бебешки колички по добре V70. Това е голям автомобил. Big Grin

2. Дизела е гадно нещо.

3. Гледай да е след 2001г. Много са разликите с екземплярите преди 2001 и след. Като всичките разлики са към по добро. Wink

4. Избягвай GDI мотора на Митсубиши.
Tisho Wrote:1. V40 не е голям автомобил. Е в сравнение със Смарт да, но ако наистина нещата отиват към бебешки колички по добре V70. Това е голям автомобил. Big Grin

2. Дизела е гадно нещо.

3. Гледай да е след 2001г. Много са разликите с екземплярите преди 2001 и след. Като всичките разлики са към по добро. Wink

4. Избягвай GDI мотора на Митсубиши.

Благодаря.
Подкрепям всичко казано от теб, да засегнем и скоростната кутия - да се избягва автоматик доколкото успях да се запозная или?
Относно окачването какво можете да ми кажете? Здрави ли са, често ли се правят и скъпи ли са им чарковете?
От двата линка които си дал първата е фейслифтова,втората е преди фейслифта. Първата по default е по за предпочитане но много забележки има. Не бих взел нито една от двете. Окачването им е здраво не се безпокой за това. А на тези дето те уверяват че е скъпа поддръжката на модела ...те вероятно карат я голф я вектра или астра и никога не са поддържали волво а само са чували че са скъпи и толкова
И двете на снимката не ми грабнаха окото. Особено пък втората с ръждока Big Grin Не че не си заслужава да се вкара кола от Германия, но на ход трябва да има TUV, както и доста голям разход за пътни+регистрация + еко си отиват на неприемлива сума за модела. Огледай какво става в БГ. Цените със сигурност не са високи и можеш да си купиш запазен фейсов модел за 3500-4500.
Да, Волво се поддържа малко по-скъпо от други марки среден клас, оригиналните нови части от МП не са никак евтини, но х40 е по-скоро към бюджетния среден клас и нещата не са толкова скъпи, а име и втора употреба вече много коли. Ходовата не е от най-здравите и не вози особено комфортно, но цените са приемливи, затова съветът ми е да си вземеш запазен автомобил, макар и по-скъп, вместо таралясник и да разбереш защо казват, че Волво се поддържа скъпо. Пак казвам новите части не са евтини и търси запазен автомобил или някой доверен човек да знае от къде да си купува добри втора употреба.
GDI е със сигурност много добър бензинов мотор, но не можа да му сложи газова уредба на сносна цена. 1,6 го забрави просто с това купе и идиотска СК. 1,8 с м56 е задоволителен вариант, 2,0 върви прилично, но 2т и т4, т.е. бензин с турбо са доста добре измислени машини с надеждни японски турбини и разходът им на гориво е сходен с 1,6/1,8/2.0 около 10-12 газ смесен разход. Всички фейсови бензини имат ВВТ клапан, които често сдават багажа, а ролката пуска масло. Бензините също често губят обороти - проблеми със сонди, МАФ, клапан празен ход. Тампионите на мотора са скъпи - след фейса подобряват този откъм ангренажа. Да си кажа честно 1.9 dci (след 2001г. е този дизел) не е никак лош мотор, м56 скоростна, задоволителен разход и отлично ускорение, типично за дизел. Отново типично за дизел - там се гледат турбо, дюзи, харчове на масло и течности. Повечето екстри и подобрения по визията са в периода 2003-2004г.
Харесваш някой лъскав вариант над 3500лв. от БГ, отиваш гледаш, тестваш, записваш час в МП и ако всичко е наред си стискате ръцете. Успех Big Grin
itodorov Wrote:И двете на снимката не ми грабнаха окото. Особено пък втората с ръждока Big Grin Не че не си заслужава да се вкара кола от Германия, но на ход трябва да има TUV, както и доста голям разход за пътни+регистрация + еко си отиват на неприемлива сума за модела. Огледай какво става в БГ. Цените със сигурност не са високи и можеш да си купиш запазен фейсов модел за 3500-4500.
Да, Волво се поддържа малко по-скъпо от други марки среден клас, оригиналните нови части от МП не са никак евтини, но х40 е по-скоро към бюджетния среден клас и нещата не са толкова скъпи, а име и втора употреба вече много коли. Ходовата не е от най-здравите и не вози особено комфортно, но цените са приемливи, затова съветът ми е да си вземеш запазен автомобил, макар и по-скъп, вместо таралясник и да разбереш защо казват, че Волво се поддържа скъпо. Пак казвам новите части не са евтини и търси запазен автомобил или някой доверен човек да знае от къде да си купува добри втора употреба.
GDI е със сигурност много добър бензинов мотор, но не можа да му сложи газова уредба на сносна цена. 1,6 го забрави просто с това купе и идиотска СК. 1,8 с м56 е задоволителен вариант, 2,0 върви прилично, но 2т и т4, т.е. бензин с турбо са доста добре измислени машини с надеждни японски турбини и разходът им на гориво е сходен с 1,6/1,8/2.0 около 10-12 газ смесен разход. Всички фейсови бензини имат ВВТ клапан, които често сдават багажа, а ролката пуска масло. Бензините също често губят обороти - проблеми със сонди, МАФ, клапан празен ход. Тампионите на мотора са скъпи - след фейса подобряват този откъм ангренажа. Да си кажа честно 1.9 dci (след 2001г. е този дизел) не е никак лош мотор, м56 скоростна, задоволителен разход и отлично ускорение, типично за дизел. Отново типично за дизел - там се гледат турбо, дюзи, харчове на масло и течности. Повечето екстри и подобрения по визията са в периода 2003-2004г.
Харесваш някой лъскав вариант над 3500лв. от БГ, отиваш гледаш, тестваш, записваш час в МП и ако всичко е наред си стискате ръцете. Успех Big Grin

Сърдечни благодарности за изчерпателния отговор. Ще разгледам и 1,9 DCI. Когато харесам няколко лъскави модела отново ще ги постна относно избора на мотор. И аз забелязах ,че за запазена такава търсят към 4000. За съжаление обаче това ми е целия бюджет и малко започнах да се притеснявам до къде ще я докарам - на всички е ясно ,че ако не е от твой човек е необходимо пълно(почти) обслужване...
Другото, което супер много ме дразни ,че почти всички коли в бг са "качваш се и караш" та много почна да ме съмнява тази работа.
1,6 мАтора не го гледам хич, идеята ми е колата да е конфортна за дълги пътуваня , а не да се тътря като охлюв. Даже започвам да се отказвам от 1,8. Мисля ,че ако е бензин ще бъде 2Т и определено ще разгледам този мотор на дизела след, като е предпоръчан.
Още веднъж благодаря за съдействието.

Поздрави
Здравей колега, не съм карал 2.0Т. но моя съвет е да потърсиш Т4 макар,че в Германия държат големи цени и рядко се срещат уникален автомобил си е с всички ескстри серийно за модела + ксенон оригинален и върви много разхода му е колкото на 1.8 или 2.0.Аз не съм фен на дизелите но този 1.9dci не бих ти го препоръчал,защото ми се струва,че е от Рено пък и има много проблеми с тези дизели.Ако искаш наистина бърз автомобил с приемлив разход това е истината Т4 да знаеш.Успех с търсенето ти пожелавам.Гледай само да е фейстлифта от 09.2000г.
[quote="itodorov"]И двете на снимката не ми грабнаха окото. Особено пък втората с ръждока Big Grin Не че не си заслужава да се вкара кола от Германия, но на ход трябва да има TUV, както и доста голям разход за пътни+регистрация + еко си отиват на неприемлива сума за модела. Огледай какво става в БГ. Цените със сигурност не са високи и можеш да си купиш запазен фейсов модел за 3500-4500.
Актуални цени на автосалон в Германия в Мюнхен Бодензеещтрасе V40 имаше също черно 2001г. същия мотор 1.8 за 2750 евро.
на този автосалон мога да му продам моята на половин цена Smile
Германия и Холандия държат по-виоски цени, Италианците продават по-евтино. Едва ли е само до качеството, просто по някаква причина пазарът на коли втора употреба е с повече търсене отколкото предлагане има много търсене от централна Европа и Русия, като арабите традиционно изкупуват много коли и въздействат на цените. Виждал съм Голф 3 преди около 7-8 години, на който все едно бяха живели кучета и търсеха 4000 евро, в БГ за срено състояние голф 3 бяха 4000 лв.
Цените в Германия се определят по изминатите километри тук поне не лъжат с това,защото имат закон и той е много строг до колкота съм чул.За износ взимат колите с много км.без Тюф те са на много по ниски цени и се продават у нас и в другите страни вече с пренавити километражи включително и от Италия са така. Ето снимки от друг автосалон на 2.0Т. 163к.с 2000г.с малката турбина и автоматик. Т4 не мога да срещна никъде по салоните просто като гледам са много кът.
Pages: 1 2 3 4