Волво Клуб - България

Full Version: Множество грешки се появиха на таблото от нищото
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте, колеги. Днеска се качих в колата ( S60, 2011) и всички грешки, които можеше да покаже, ги показа. Изчаках някакво време, но не изчезнаха. Реших да се опитам да тръгна, но при сменянето на скоростите (автомат), започна да боксува. Общо взето се появиха всички възможни грешки - от еърбаг до "DSTC". Някой да е сблъсквал с този проблем, или да може да даде съвет. Благодаря предварително. Smile
Започни от акумулатора.
petbr Wrote:Здравейте, колеги. Днеска се качих в колата ( S60, 2011) и всички грешки, които можеше да покаже, ги показа. Изчаках някакво време, но не изчезнаха. Реших да се опитам да тръгна, но при сменянето на скоростите (автомат), започна да боксува. Общо взето се появиха всички възможни грешки - от еърбаг до "DSTC". Някой да е сблъсквал с този проблем, или да може да даде съвет. Благодаря предварително. Smile

Акумулатор. Smile
Скоро няма да можеш и да запалиш, ако температурите навън станат -10. Премерете напрежението при контакт, ако е под 10.8v значи или е разреден или плаче за нов.
Акумулатор.
И аз имах подобен "опит".
Акумулатор...
Моя е на ХС90-ката е на 10 г. още е с оригиналния, на колегата 6 г. и "издал" багажа... Баси!
Имаше изгнили кабели, смених ги и се оправи за няколко дена. Вчера на големия студ пак даде фира и показа 5-6 грешки - DSTC, ръчната спирачка, халогенни фарове, еърбег и започна да ограничава движението на кормилото. Следващото нещо, което ще се провери без съмнение е акумулторът, който си е на 6-7 години. Ще изчакам да се стопли малко тези дни и ще я закарам пак. От Мото-Пфое казаха, че е хидравличната помпа, но след смяната на кабелите си беше окей хидравликата, така че токът остава да е проблем.
Първо си го зареди или отиди на акумулаторджия да ти го тества.
Беше си за смяна акумулатора, взех нов, нямаше грешки в началото и на втория ден пак излезнаха няколко от жълтите - "DSTC" , "power steering service required" и за някакви фарове, както и 2 от "червените" - "Brake assist service required"и еърбег-а, след което колата влезна в аварием режим и я спрях, пих едно кафе, запалих я и ги беше изчистила. Възможно ли е просто да му е дошло времето на всичко за смяна?!? :? :?
А изчисти ли грешките?
Ами първо като го направи номерът се появиха над 10 грешки, след като смених окислените кабели станаха 6-7, след като закачих новия акумулатор, беше окей няколко карания, после от нищото излизат тези горепосочени 4-5 грешки. След изключване и включване на автомобила, грешките са изчистени, но се появяват пак след някакво продължително време. Първоначално не влиза в авариен режим, но карайки с няколкото жълти, от нищото идват двете червени - за ръчната и еърбег-а. От Мото–ПФОЕ казаха, че е хидравличната помпа, въпреки че след смяна на кабелите, кормилото си се върти повече от перфектно до влизането в аварииния режим, когато вече трябва повече напън, за да се отключи и да се върти нормално отново. Може и да са прави, все пак изписва грешка и за него - "power sterring service required". Общо взето останах без варианти и съм се насочил към В+3 (не целя да ги рекламирам или нещо, просто виждам доста доволни от тях колеги и сори ако не може да се рекламира). Общо взето - първите 30мин-1час не излизат никакви грешки, после се появяват няколко жълти и след малко влиза в авариен режим, които след изключване и запалване на автомобила изчезват за някакво време. Макар от Мотото да казаха хидравлика и да искаха упомрачителна цена за ремонт, си мисля, че проблемът е някъде в тока, защото когато не е в авариен режим, хидравликата е повече от добре. Благодаря Ви за помощта.