07-05-2008, 08:46 PM
StanV70, за разлика от миналата година когато можех да се похваля, че и аз само масло за АСК съм сменял, то тази година /след април месец 2008 г. насам/ се веселих със смяна на цяла АСК в "ДЖЕМИНИ-4" на 850 ...
Констатации ...
1. В "ДЖЕМИНИ-4" наистина са едни от най-добрите /след като и от МПФ им карат за ремонт АСК, ако ги отварят/... по някога... Препоръчвам ги!
2. При смяна маслото на АСК ... наистина след като се вдигне колата има само отливане и доливане което е не повече от 4 л. /при 7 и кусур общ обем за цялата АСК с турбината/. При мен беше същото, дори 3,5 литра ми побра реално.
Ако имаш представа какво представлява АСК в разглобен вид - от турбината няма как да се излее маслото без да се демонтира, но тогава не става дума за смяна на масло, а за ремонт. Понеже си видях АСК-то в разглобен вид, а видях и разрязана турбина за ремонт, вече съм спокоен, че не ме търкалят, ами наистина е така. С издухване/изсмукване с вакуум евентуално може да увеличиш с около 0,5 до 1 литър максимум резултата, но цялото масло наистина няма как да излезе.
Така че бъди рахат!
Освен това в Джемини имат висококачествено наливно масло по 14 лв. и цялата смяна ако не си носиш свое е под 80 лв. /74 лв. на мен ми взеха за 3,5 л. смяна като горната/ ... т.е. 25 лв. труд!
Следващата смяна е след 25 - 30 х. или 2 години както е по книгите, като следиш и цвета какъв е, ако почернее ... отиваш да ти прегледат АСК-то, защото значи, че скоро ще имаш проблем.
Цветът трябва да е червеникаво-розов.
Ако искаш да разгледаш резглобена АСК или турбина, валове и сегменти ... може да отидеш при Жоро Терзиев и да ми видиш бившата кутия, която съм оставил за разпродажба на здравитне части /кожух преходник, турбина и др. части. / Това обаче е в случай че на някой му е разглобена кутията ... наистина на никого точно това не пожелавам! За да я оправят и сглобят ми поискаха ок. 3551,00 лв. с гаранция. Нова АСК в МПФ е ок. 6700 лв. :roll: :|
А само замяна с друга ... без гаранция ... ок. 500 лв. но се справят наистина добре!
Та имаше дефектирали елементи от ринговете и междинните части,
но това е вече друга тема...
За повече инфо ... и в Джемини на втория етаж има един модел /разрез на цяла АСК/ ... и дават частни уроци. :twisted:
Може да си го видял...
Карай си спокойно, StanV70!
Констатации ...
1. В "ДЖЕМИНИ-4" наистина са едни от най-добрите /след като и от МПФ им карат за ремонт АСК, ако ги отварят/... по някога... Препоръчвам ги!
2. При смяна маслото на АСК ... наистина след като се вдигне колата има само отливане и доливане което е не повече от 4 л. /при 7 и кусур общ обем за цялата АСК с турбината/. При мен беше същото, дори 3,5 литра ми побра реално.
Ако имаш представа какво представлява АСК в разглобен вид - от турбината няма как да се излее маслото без да се демонтира, но тогава не става дума за смяна на масло, а за ремонт. Понеже си видях АСК-то в разглобен вид, а видях и разрязана турбина за ремонт, вече съм спокоен, че не ме търкалят, ами наистина е така. С издухване/изсмукване с вакуум евентуално може да увеличиш с около 0,5 до 1 литър максимум резултата, но цялото масло наистина няма как да излезе.
Така че бъди рахат!
Освен това в Джемини имат висококачествено наливно масло по 14 лв. и цялата смяна ако не си носиш свое е под 80 лв. /74 лв. на мен ми взеха за 3,5 л. смяна като горната/ ... т.е. 25 лв. труд!
Следващата смяна е след 25 - 30 х. или 2 години както е по книгите, като следиш и цвета какъв е, ако почернее ... отиваш да ти прегледат АСК-то, защото значи, че скоро ще имаш проблем.
Цветът трябва да е червеникаво-розов.
Ако искаш да разгледаш резглобена АСК или турбина, валове и сегменти ... може да отидеш при Жоро Терзиев и да ми видиш бившата кутия, която съм оставил за разпродажба на здравитне части /кожух преходник, турбина и др. части. / Това обаче е в случай че на някой му е разглобена кутията ... наистина на никого точно това не пожелавам! За да я оправят и сглобят ми поискаха ок. 3551,00 лв. с гаранция. Нова АСК в МПФ е ок. 6700 лв. :roll: :|
А само замяна с друга ... без гаранция ... ок. 500 лв. но се справят наистина добре!
Та имаше дефектирали елементи от ринговете и междинните части,
но това е вече друга тема...
За повече инфо ... и в Джемини на втория етаж има един модел /разрез на цяла АСК/ ... и дават частни уроци. :twisted:
Може да си го видял...
Карай си спокойно, StanV70!