Волво Клуб - България

Full Version: Проблем с В50 2.0д 136 кс
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте колеги отново опрях до вас Smile ! Посъветвах баща ми да си вземе волво и си взе в50 ! Заради въздух в системата се наложи да сменя един о пръстен на обратната нафта (на втора дюза) обаче какво се случи ! Пропуснах да сложа куплунга на дюзата докато бащата се мъчеше да запали казах му да спре закачих го обаче греда направо колата си изгуби тоя цилиндър ! След това мернах въобще подава ли се нещо към дюзата и се оказа че не ! После умната ми глава роди идеята да откачи и първата дюза на работещ двигател за да измеря там , следователно имаше напрежение ... обаче и там спря и в момента колата и да запали пали на 2 цилиндъра и гасне ! Откачах акомулатор , окъсявах + и - , но без резултат ! Какво може да се направи по този проблем ПОМОЩ !!!
Току що я оправихме ! Оказа се че компа не си е затрил грешките ! Цяла вечер без акомулатор + 2 минути окъсяване на + и - , и пак не си ги е затрил !
Някой грешки не се изтриват сами. И аз имах такъв проблем и при мен работеше на 2 или 3 цилиндъра. Закачих я на диагностика и всичко се оправи.