Волво Клуб - България

Full Version: Volvo s80 не пали!!!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
pliva Wrote:
nedko_gonev Wrote:
pliva Wrote:Сигурен ли си,че в резервоара има гориво? На един колега три дена сменявахме какво ли не,защото на диагностиката не излизаше никаква грешка,и като сипахме 5 литра бензин бръмна от раз! :mrgreen:
Има половин резервоар, дори сипах още 10 литра за по сигурно и пак същото
Ами тогава търси диагностика с VIDA и DiCE. Няма начин да не покаже къде е проблема.
Да ще търся с тези където ми препоръчвате...
Благодаря ви много
Здравейте все още няма палене на Волвото, нз дали може да е инпулсният датчик на коляновия вал... Моля помогнете
nedko_gonev Wrote:Здравейте все още няма палене на Волвото, нз дали може да е инпулсният датчик на коляновия вал... Моля помогнете
Закачва ли го на диагностика? Трябва да покаже!Тук само може да гадаем и да хвърляш пари на вятъра на принципа проба/грешка!
Да закачах го и не показва грешка.. Много странна ситуация
Всички тук съветвате колегата да прави диагностика с ВИДА!
Хубаво, няма лошо.
Ами ако има не електронен, а механичен проблем.....
Колега, провери надлежно какво е състоянието на ангренажния ремък и ролките, вижте дали кол.вал и разпределителните валове за правилно синхронизирани. Ако всичко там е наред, след това проверете компресията на колата.
Не на последно място , диагностиката на електронните системи може да не отчете проблеми , създадени от допълнително монтирани устройства и от човешка намеса по-рано. Пример за това е аларма, която работи читаво, но имобилайзерът и не може да се деактивира....
Ок ще проверя всичко това дано намеря някакво решение...
За да не отварям друга тема и аз имам сходен проблем ,когато е студена колата при първо завъртане не пали или ако запали прекъсва 10- секунди / все едно работи на 2 цилиндъра/ и след това нещата се нормализират
S60 2.0 T
И аз имах подобен проблем,но като я паркирам пред гаража и колата е наклонена малко надолу и наляво и някоя сутрин не пали а върти силно и стабилно.Така преди няколко месеца така яко я задавих,че се бях замислил сериозно за датчика на Хол.Но при пускане надолу и си пали веднага.По контролното табло имах бензин за около 200 км. Сипах още десетина литра и на другия ден от същото място си запали.След известно време пак като намаля бензина пак не запали.Сега сипах пак и ще наблюдавам кога ще спре.Ако пак не иска като остане гориво за около 200 км. работата ще е ясна,не трябва да оставам с по малко гориво.
Ако резервоара е разделен на две може да не прехвърля от едната в другата част.
Сутринта от същото положение на колата запали веднага.Значи може да е разделен.
Pages: 1 2 3