Волво Клуб - България

Full Version: Съвети преди закупуване на конкретно V40 2.0T
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте Smile
Насочил съм се към Volvo V40 и по-точно гледам този автомобил:

<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11506681050998433&slink=4zfyd4">https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... ink=4zfyd4</a><!-- m -->
Виждам, че снимката е калпава, наясно съм, че нищо друго освен цвета не мога да видя по този автомобил. Но преди да отида да го погледна искам да съм наясно с някои неща с ваша помощ.

Та въпросите са ми, какъв е двигателя на този автомобил (Рено, Волво, или от друг производител), има ли слаби места за които да огледам двигателя и купето ( някъде в друга тема четох, че V40 били капризни на кабели и свещи, за този двиг. отнася ли се това и някой има ли представа какви са цените им?), какви са основните болежки на този двигател ( примерно: харчи масло, слаба турбина, чупи скоростна кутия и т.н.), автомобила е с демпферен съединител. Горе долу колко хиляди изкарва (питам за самия демпфер, а не за комплект съединител) ? Има ли вариант да се разбере дали е тръгнал към смяна или може да изкара още ??
Турбината ако приемем, че е изчаквана да охлади след каране и т.н., какъв й е живота или като на други марки е слаб детайл ?? Търпи ли ремонт, калибриране или направо се купува нова ??

Някой от форума случайно дали не го е оглеждал или познава този автомобил ?

Благодаря предварително на включилите се в отговорите Smile
обява с една калпава снимка? не бих си правил труда да звъня даже. Двигател Волво. Скоростна кутия м56 - най-доброто на Волво за годините си. Възможни проблеми: всякакви (за тея пари и години). Маховикът държи до около две смени на съединител, респ. зависи как се кара. За тези пари тази вероятно е на едни прилични 350-60 к пробег и вероятно е занимал. Реално единственят сигурен начин да се пробва е да се свали СК, другото може да бъде породено от хиляда неща. Възможна е конверсия към твърд маховик с 850R съединител, което е на половин цена на двумасовия вариант и ще изкара дълго след като колата вече е ръждясала. LPT (low pressure turbo) td04l-12t Мицубиши - едва ли ще има проблем с тази турбина и на 500 к, само трябва да се види за клапаните дали всичко е ок, другото е допустимо като луфт. Оглеждай се от загуба на обороти - причини МАФ, вакууми, клапан празен ход и бог знае какво.
да, този двигател харчи масло, просто защото повечето са мега милионници. Премери компресията някъде. Особено за 2к лв. с газчица Big Grin Аз лично в момента имам 2т, 00 година и не пипа маслото, колата е на действителни 277 300км, считано към сутрешна дата Big Grin Предишната ми 2т харчеше около 1,5 литра между смените главно от теч от VVT (преди 2000г. нямат ввт). Ако видиш на таблото да пише 150 000 пробег просто го умножи по няколко на ум - няма Волво на 20г, което да е карано под 300 к пробег.
Свещи - иридиеви за 20-тина лв. ти решават проблемите за дълги години - 100тина лв. комплект. Колата е с 2 бобини и 2 кабела. Цена за смяна е 150лв. с китайци и около 350 с оригинални. Ангренажен комплект - 220-250лв. Пистов комплект 200-230лв. В общи линии нищо различно от масовите марки
Благодаря за бързият отговор.
Цената е наистина доста ниска за този автомобил, но докато не се види, няма как да се знае със сигурност, че е гробница. Ако изкарва по 35-60к пробег маховика, то означава ли, че повече от 200 к няма вариант да изкара, така излиза поне по твоите думи. Казваш, че може да се премине към твърд маховик, това няма ли да доведе до някакви усложнения ?? За турбото - тези клапани, за които говориш, предполагам само в сервиз могат да бъдат погледнати ??
kuky Wrote:Благодаря за бързият отговор.
Цената е наистина доста ниска за този автомобил, но докато не се види, няма как да се знае със сигурност, че е гробница. Ако изкарва по 35-60к пробег маховика, то означава ли, че повече от 200 к няма вариант да изкара, така излиза поне по твоите думи. Казваш, че може да се премине към твърд маховик, това няма ли да доведе до някакви усложнения ?? За турбото - тези клапани, за които говориш, предполагам само в сервиз могат да бъдат погледнати ??
маховикът държи, както казах около 2 смени на съединител. Ако един съединител в нормални условия на бензинов мотор изкарва 180 - 200к, то за маховикът е двойно. Според карането същият съединител може да се стопи и за 100 000км при яко газ-спирачка Big Grin, респ. и маховикът ще си замине за близо 200 000км пробег. С други думи зависи къде, от кого и как е карана колата.
Усложнения не са налични при твърд. Същият двигател като структура, но с цилиндър отгоре, се слага на v/s 70 и 850, които до 98-ма (респ. до 96/7) са фабрично с твърд маховик и с м56 СК. От такава кола (бензин и ръчна СК) се търси маховик втора употреба, балансира се, слагат се нови болтове и се закупува съединител от 850R за твърд маховик (този с пружинките), само централният изключвател следва да е от модела х40. Този комплект без труда е не повече от 700лв. + 100-200 за труд според зависи къде се прави.
по турбото, става дума за актуатора, тройникът за налягането и мап-а Ако всичко е действало и действа в норми без проблеми, то най-вероятно и турбото не е страдало