Волво Клуб - България

Full Version: 850 компресия на дв. и други
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
еми то компресия с такова се мери, вид манометър е, нали мери налягането, а това че последния цилиндър е само 8 бара хич не ми харесва на мен, разликата не е малка сравнение с останалите 10 атмосфери на другите 4 цилиндъра, а найстина го дават 13-15 в Аутодатата, работата найстина изглежда сериозна, всъщнотст засичал ли си разхода, как е?
еми то компресия с такова се мери, вид манометър е, нали мери налягането, а това че последния цилиндър е само 8 бара хич не ми харесва на мен, разликата не е малка сравнение с останалите 10 атмосфери на другите 4 цилиндъра, а найстина го дават 13-15 в Аутодатата, работата найстина изглежда сериозна, всъщнотст засичал ли си разхода, как е?

GT1

Метъла е прав.
За онагледяване закачам тук една табличка с някой от данните на всички бензинови мотори, качвани на 8-ма серия.
Табличката малко съм я поорязал за по-голяма прегледност и лекота на ползване.

Дано брат Мевдо бъде така добър отново да обясни за видовете компресия и разликите при тях. Според мен оттам идва и това "богато" разнообразие от изказвания за стойностите й.
Което за незапознатия с подробностите си е доста объркващо.

:!: Обърнете внимание на разликата в компресията при обикновените и турбинираните мотори. Както и на поддържането на висок въртящ момент при широк оборотен диапазон при турбо-версиите.

пп:
За 850 - стигне ли се до отваряне на двигателя.... - това не е добре!
Съвет: не го правете, а се замислете сериозно за смяна на автомобила.

GT1

Метъла е прав.
За онагледяване закачам тук една табличка с някой от данните на всички бензинови мотори, качвани на 8-ма серия.
Табличката малко съм я поорязал за по-голяма прегледност и лекота на ползване.

Дано брат Мевдо бъде така добър отново да обясни за видовете компресия и разликите при тях. Според мен оттам идва и това "богато" разнообразие от изказвания за стойностите й.
Което за незапознатия с подробностите си е доста объркващо.

:!: Обърнете внимание на разликата в компресията при обикновените и турбинираните мотори. Както и на поддържането на висок въртящ момент при широк оборотен диапазон при турбо-версиите.

пп:
За 850 - стигне ли се до отваряне на двигателя.... - това не е добре!
Съвет: не го правете, а се замислете сериозно за смяна на автомобила.
ако трябва ще отварям двигателя.
Я сега кажете дали можете да препоръчате сервиз в който да имат опит с тия коли и да могат да направят даже и най-сериозния ремонт
ако трябва ще отварям двигателя.
Я сега кажете дали можете да препоръчате сервиз в който да имат опит с тия коли и да могат да направят даже и най-сериозния ремонт
сваляш haynes-а като pdf и отваряш на стр 4В*5 и четеш т. 7 - Crankcase emission control system - checking and component renewal / проверка и подмяна на елементите на изпускателната система на картера / Там има едно много шибано филтърче, което като се запуши и почва да прави мизерии. Не обърнах внимание че на последния цилиндър стойността е 8, но както пише в дебелите книги разлика от 2 бара е допустима / ако това е мерено в барове / Не бързай с отваряне на двигателя, първо провери и опитай всичко останало
сваляш haynes-а като pdf и отваряш на стр 4В*5 и четеш т. 7 - Crankcase emission control system - checking and component renewal / проверка и подмяна на елементите на изпускателната система на картера / Там има едно много шибано филтърче, което като се запуши и почва да прави мизерии. Не обърнах внимание че на последния цилиндър стойността е 8, но както пише в дебелите книги разлика от 2 бара е допустима / ако това е мерено в барове / Не бързай с отваряне на двигателя, първо провери и опитай всичко останало
пускам да свалям всякакви неща дето има haynes и volvo в заглавието, мерси за инфото

Да питам нещо ново, ако да речем купя на alman67 двигателя, който е 2.0 20V, пък моят е 2.0 10V какви допълнителни промени трябва да внеса за да го подкарам неговия, предполагам най-малкото разни тръби, маркучи, чипа. И вообще какви неща ще трябва да се свършат за да стане работата, не че аз ще го правя, ама трябва да знам, че да реша дали изобщо да се заемам, пък и да не ме баламосват съвсем монтьорите

иначе на моя разходът май хич не е малко, някъде към 15/100 го смятам грубо, главно на градско е карано от както засичам, ама определено не я юркам
пускам да свалям всякакви неща дето има haynes и volvo в заглавието, мерси за инфото

Да питам нещо ново, ако да речем купя на alman67 двигателя, който е 2.0 20V, пък моят е 2.0 10V какви допълнителни промени трябва да внеса за да го подкарам неговия, предполагам най-малкото разни тръби, маркучи, чипа. И вообще какви неща ще трябва да се свършат за да стане работата, не че аз ще го правя, ама трябва да знам, че да реша дали изобщо да се заемам, пък и да не ме баламосват съвсем монтьорите

иначе на моя разходът май хич не е малко, някъде към 15/100 го смятам грубо, главно на градско е карано от както засичам, ама определено не я юркам
Pages: 1 2 3