Здравейте,наложи ми се да подменя уплътненията на помпите на съединителя,но след процедурата не мога да обезвъздуша хубаво.
Някой занимавал ли се е за да сподели как точно трябва да се направи.При мен само с помпене на педал не става.
Симптомийте са при подаване на повече газ съединителя приплъзва,тогава натискам съединителя пак и се оправя.
Колата е S40 1998 1.8 115
Ще съм благодарен някой да помогне
Най-добрия начин за мен е обезвъздушаване на самотек, без помпене, но става по-бавно. Когато се помпи педала въздуха в системата се разбива на малки мехурчета които се пръскат из цялата система.
mongoose Wrote:Най-добрия начин за мен е обезвъздушаване на самотек, без помпене, но става по-бавно. Когато се помпи педала въздуха в системата се разбива на малки мехурчета които се пръскат из цялата система.
Как точно става този начин.На отвита капачка на казанчето и отвита пробка на долната помпа ли?И колко време горе долу трябва да изчакам?
Точно така, ако има възможност слагаш шлаухка на пробката и да тече в чашка или шишенце а в съда гледаш да не лапне въздух и доливаш. Като завъртиш 200-300 мл. си готов. Ако обезвъздушаваш спирачки е по-тегаво защото инсталацията е по-голяма и трябва да завъртиш повече течност. Прочетох на ново първия ти пост и си мисля, че проблема няма да е във въздух в системата. Ако имаш въздух педала ще омеква и съединителя няма да може да се отделя напълно, ще се мъчи да стои по-скоро зацепен а не обратно и да приплъзва. Ако е възможно проблема да е в помпата по-скоро някоя от гумичките затяга и не позволява на буталото да се върне и съединителя остава леко отцепен. По-добре отвори пак помпата и огледай гумичките дали някоя не е прещипана. Ако колата е с две помпи и си ремонтирал тази която е на съединителя а не тази на педала то може да продухаш тръбичката между двете помпи, боклук в тръбата също ще прави подобна мизерия.
mongoose Wrote:Точно така, ако има възможност слагаш шлаухка на пробката и да тече в чашка или шишенце а в съда гледаш да не лапне въздух и доливаш. Като завъртиш 200-300 мл. си готов. Ако обезвъздушаваш спирачки е по-тегаво защото инсталацията е по-голяма и трябва да завъртиш повече течност. Прочетох на ново първия ти пост и си мисля, че проблема няма да е във въздух в системата. Ако имаш въздух педала ще омеква и съединителя няма да може да се отделя напълно, ще се мъчи да стои по-скоро зацепен а не обратно и да приплъзва. Ако е възможно проблема да е в помпата по-скоро някоя от гумичките затяга и не позволява на буталото да се върне и съединителя остава леко отцепен. По-добре отвори пак помпата и огледай гумичките дали някоя не е прещипана. Ако колата е с две помпи и си ремонтирал тази която е на съединителя а не тази на педала то може да продухаш тръбичката между двете помпи, боклук в тръбата също ще прави подобна мизерия.
Ок благодаря ти ще прегледам тръбичката