Волво Клуб - България

Full Version: Проблем с обезвъздушаване помпа на съединител
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте,наложи ми се да подменя уплътненията на помпите на съединителя,но след процедурата не мога да обезвъздуша хубаво.
Някой занимавал ли се е за да сподели как точно трябва да се направи.При мен само с помпене на педал не става.
Симптомийте са при подаване на повече газ съединителя приплъзва,тогава натискам съединителя пак и се оправя.
Колата е S40 1998 1.8 115
Ще съм благодарен някой да помогне
Най-добрия начин за мен е обезвъздушаване на самотек, без помпене, но става по-бавно. Когато се помпи педала въздуха в системата се разбива на малки мехурчета които се пръскат из цялата система.
mongoose Wrote:Най-добрия начин за мен е обезвъздушаване на самотек, без помпене, но става по-бавно. Когато се помпи педала въздуха в системата се разбива на малки мехурчета които се пръскат из цялата система.

Как точно става този начин.На отвита капачка на казанчето и отвита пробка на долната помпа ли?И колко време горе долу трябва да изчакам?
Точно така, ако има възможност слагаш шлаухка на пробката и да тече в чашка или шишенце а в съда гледаш да не лапне въздух и доливаш. Като завъртиш 200-300 мл. си готов. Ако обезвъздушаваш спирачки е по-тегаво защото инсталацията е по-голяма и трябва да завъртиш повече течност. Прочетох на ново първия ти пост и си мисля, че проблема няма да е във въздух в системата. Ако имаш въздух педала ще омеква и съединителя няма да може да се отделя напълно, ще се мъчи да стои по-скоро зацепен а не обратно и да приплъзва. Ако е възможно проблема да е в помпата по-скоро някоя от гумичките затяга и не позволява на буталото да се върне и съединителя остава леко отцепен. По-добре отвори пак помпата и огледай гумичките дали някоя не е прещипана. Ако колата е с две помпи и си ремонтирал тази която е на съединителя а не тази на педала то може да продухаш тръбичката между двете помпи, боклук в тръбата също ще прави подобна мизерия.
mongoose Wrote:Точно така, ако има възможност слагаш шлаухка на пробката и да тече в чашка или шишенце а в съда гледаш да не лапне въздух и доливаш. Като завъртиш 200-300 мл. си готов. Ако обезвъздушаваш спирачки е по-тегаво защото инсталацията е по-голяма и трябва да завъртиш повече течност. Прочетох на ново първия ти пост и си мисля, че проблема няма да е във въздух в системата. Ако имаш въздух педала ще омеква и съединителя няма да може да се отделя напълно, ще се мъчи да стои по-скоро зацепен а не обратно и да приплъзва. Ако е възможно проблема да е в помпата по-скоро някоя от гумичките затяга и не позволява на буталото да се върне и съединителя остава леко отцепен. По-добре отвори пак помпата и огледай гумичките дали някоя не е прещипана. Ако колата е с две помпи и си ремонтирал тази която е на съединителя а не тази на педала то може да продухаш тръбичката между двете помпи, боклук в тръбата също ще прави подобна мизерия.
Ок благодаря ти ще прегледам тръбичката