itodorov Wrote:евентуално с някакви връзки или пари можеш да изкопчиш нещо от МП да ти кажат за сервизирането в официални сервизи. Оттам-нататък ти действа въображението и историята на продавача. Едно е ясно, Волво на почти 20г. няма да видиш на по-малко 250-300 к пробег, така че ако пише 146 097 на таблото или нещо такова си свиркай и по-добре не търси история
Нещо мотор да кажеш, ау, снимка и добре дошъл
Снимки - малко по-късно,че в тоя сняг
Питах за това,защото историята на колата е доста интересна. Автомобила е Волво S60,автомат,с двигател 2.4i(бензин) с 170кс. По думите на продавача - внесен през 2013 от Швейцария,по поръчка на някакъв пич от София. Въпросния клиент не взима колата заради цвета....и така тоя автомобил седи в салончето до миналата седмица. Предишния собственик е бил някой си Сами Рашед - набор 72. Колата е произведена 09.2000 - не знам защо я водят 2001. Първата и регистрация е била 07.2003. По автомобила има канадски лепенки + някакъв метален знак на багажника на канадски дилър на Волво - UPTOWN. Доста неща от автомобила ги няма - резервната гума+ крика и ключовете за гумите. Първия ключ също липсва - имам един,който май се води сервизен + един,който заключва само жабката
hock: На колата имаше монтирана някаква хендсфрии система PARROT,която лично мен много ме дразни. Има дребни външни забележки,който не ме дразнят особенно на тоя етап,но и тях ще отстраня някой ден - спукано дясно огледало,липсват двете лайсни на тавана - явно е имало монтиран ски-багажник или нещо подобно. Някой неща по колата се бяха скапали от седене - тапицерията на вратите се беше отлепила - явно от слънцето,гумите(предполагам оригинални 195/65/15) също. Има работещи чистачки на фаровете,няма халогенни фарове(не е била предвидена с такива,защото липсва и бутона за включването им - има "празен" бутон на негово място)
Ходих да я огледам с мой приятел - инженер ДВГ и собственик на автосервиз(имам му пълно доверие - аз съм абсолютен лайк в автомобилите). По негова препоръка се огледах във Волво като марка...и пак по негова препоръка взех тази. Каза,че двигателя и скоростната кутия+ окачването са перфектни.
Вътре в салона - черен кожен,без грам забележки - няма напукано,протрито,одрано и т.н. Кожата изглежда сравнително дебела,По останалата част съо няма забележки - нито по-корите на вратите,нито по пода или тавана. Шибидах-а работи безпроблемно. Колата е оборудвана с аудио HU-613(квото и да значи това),има круиз контрол,но няма управление на радиото от волана(монтирана е празна кутийка,имитираща копчетата,като под нея няма прокарана ел.мрежа за бутони - проверено от мен :oops: ). Спирачките са в добро състояние,с доста "месо" по накладките и сравнително нови дискове.
На таблото има само бутон за заключване на багажника+ два други празни,на който е монтирана гореспоменатата хендсфрии система PARROT.
Отдолу я огледахме доколкото можем на място. Тепърва ще я вдигаме на подемник - ако е рекъл Господ - към края на тая седмица,че времето кофти,а и не я карам в момента.
п.п. Според легендата на продавача,част от информацията,получена в КАТ при регистрация,че колата е ходила до АВстралия,канадските фабрични стикери,както и километраж в км,а не в мили.....ми стана интересна историята на колата,та затова търся информация по ВИН - доколкото е възможно това,и има някаква фирмена история за този автомобил.
п.п.п. Километража показва 84 800км (това е другата причина да търся проверка - дали са реални,или е връщан - нали българчетата сме си Тома Неверни)