Волво Клуб - България

Full Version: S60
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
Здравейте !

Нов съм тук,преди седмица си купих Волво S60(дата на производство 09.2000) - кола с много интересна история,ако е вярно това,което разправяше продавача. Та,може ли някой да ми каже откъде да получа пълната история на автомобила по VIN,доколкото има данни за него?

Имам и още питания,относно някой неща в тази кола,но ..... едно по-едно да движим нещата :oops:

п.п. За първи път се качвам на Волво - като собственик и водач :oops:

Извинявам се предварително,ако този въпрос е разискван преди тук. Търсих и не успях да намеря тема за това :oops:
Само в Мото Пфое. А за какво ти е...?
евентуално с някакви връзки или пари можеш да изкопчиш нещо от МП да ти кажат за сервизирането в официални сервизи. Оттам-нататък ти действа въображението и историята на продавача. Едно е ясно, Волво на почти 20г. няма да видиш на по-малко 250-300 к пробег, така че ако пише 146 097 на таблото или нещо такова си свиркай и по-добре не търси история Big Grin
Нещо мотор да кажеш, ау, снимка и добре дошъл Smile
itodorov Wrote:евентуално с някакви връзки или пари можеш да изкопчиш нещо от МП да ти кажат за сервизирането в официални сервизи. Оттам-нататък ти действа въображението и историята на продавача. Едно е ясно, Волво на почти 20г. няма да видиш на по-малко 250-300 к пробег, така че ако пише 146 097 на таблото или нещо такова си свиркай и по-добре не търси история Big Grin
Нещо мотор да кажеш, ау, снимка и добре дошъл Smile


Снимки - малко по-късно,че в тоя сняг Wink

Питах за това,защото историята на колата е доста интересна. Автомобила е Волво S60,автомат,с двигател 2.4i(бензин) с 170кс. По думите на продавача - внесен през 2013 от Швейцария,по поръчка на някакъв пич от София. Въпросния клиент не взима колата заради цвета....и така тоя автомобил седи в салончето до миналата седмица. Предишния собственик е бил някой си Сами Рашед - набор 72. Колата е произведена 09.2000 - не знам защо я водят 2001. Първата и регистрация е била 07.2003. По автомобила има канадски лепенки + някакъв метален знак на багажника на канадски дилър на Волво - UPTOWN. Доста неща от автомобила ги няма - резервната гума+ крика и ключовете за гумите. Първия ключ също липсва - имам един,който май се води сервизен + един,който заключва само жабката Confusedhock: На колата имаше монтирана някаква хендсфрии система PARROT,която лично мен много ме дразни. Има дребни външни забележки,който не ме дразнят особенно на тоя етап,но и тях ще отстраня някой ден - спукано дясно огледало,липсват двете лайсни на тавана - явно е имало монтиран ски-багажник или нещо подобно. Някой неща по колата се бяха скапали от седене - тапицерията на вратите се беше отлепила - явно от слънцето,гумите(предполагам оригинални 195/65/15) също. Има работещи чистачки на фаровете,няма халогенни фарове(не е била предвидена с такива,защото липсва и бутона за включването им - има "празен" бутон на негово място)

Ходих да я огледам с мой приятел - инженер ДВГ и собственик на автосервиз(имам му пълно доверие - аз съм абсолютен лайк в автомобилите). По негова препоръка се огледах във Волво като марка...и пак по негова препоръка взех тази. Каза,че двигателя и скоростната кутия+ окачването са перфектни.

Вътре в салона - черен кожен,без грам забележки - няма напукано,протрито,одрано и т.н. Кожата изглежда сравнително дебела,По останалата част съо няма забележки - нито по-корите на вратите,нито по пода или тавана. Шибидах-а работи безпроблемно. Колата е оборудвана с аудио HU-613(квото и да значи това),има круиз контрол,но няма управление на радиото от волана(монтирана е празна кутийка,имитираща копчетата,като под нея няма прокарана ел.мрежа за бутони - проверено от мен :oops: ). Спирачките са в добро състояние,с доста "месо" по накладките и сравнително нови дискове.

На таблото има само бутон за заключване на багажника+ два други празни,на който е монтирана гореспоменатата хендсфрии система PARROT.

Отдолу я огледахме доколкото можем на място. Тепърва ще я вдигаме на подемник - ако е рекъл Господ - към края на тая седмица,че времето кофти,а и не я карам в момента.

п.п. Според легендата на продавача,част от информацията,получена в КАТ при регистрация,че колата е ходила до АВстралия,канадските фабрични стикери,както и километраж в км,а не в мили.....ми стана интересна историята на колата,та затова търся информация по ВИН - доколкото е възможно това,и има някаква фирмена история за този автомобил.

п.п.п. Километража показва 84 800км (това е другата причина да търся проверка - дали са реални,или е връщан - нали българчетата сме си Тома Неверни)
Ето и обещаните снимки. Съжалявам за качеството,ракурса и метереологичните условия.

Ако някой желае по-подробни снимки - ще направя с удоволствие,стига времето да позволи да се разкрие "красотата" на този автомобил.

Забравих да добавя: колата е със ел.седалка(шофьорската),двузонов климатроник,двустепенен подгрев на седалките и .... менюто на компютъра е на английски.
Сглобявана е в Белгия.
Здравей и добре дошъл в клуба!
История могат да кажат само в Мото Пфое, но само ако автомобилът е бил обслужван в официален представител на Волво или е влизала в такъв по време на гаранцията! Километрите със сигурност не са толкова, освен ако не е превъртян километража един път Smile . Цвета ми се вижда страхотен и сигурно са малко хората, които не биха я взели заради него, по-скоро заради цена или намерен някакъв кусур. Според описаното от теб по-горе, излиза че автомобилът е ползван около 10 години (2003-2013). Ако си от София може да идеш на една диагностика при Николай Добрев, с него може да се свържеш през фейсбук страницата Volvo Tune Line. Той ще я прочете с Vida-Dice и ще ти каже много неща за колата, както и дали е сменян софтуера на компютъра(т.е. дали е пипано нещо по него). Със сигурност ще излезнат различни грешки, но не всички са повод за притеснение, той ще ти обясни. Успех!
veselin111 Wrote:Здравей и добре дошъл в клуба!
История могат да кажат само в Мото Пфое, но само ако автомобилът е бил обслужван в официален представител на Волво или е влизала в такъв по време на гаранцията! Километрите със сигурност не са толкова, освен ако не е превъртян километража един път Smile . Цвета ми се вижда страхотен и сигурно са малко хората, които не биха я взели заради него, по-скоро заради цена или намерен някакъв кусур. Според описаното от теб по-горе, излиза че автомобилът е ползван около 10 години (2003-2013). Ако си от София може да идеш на една диагностика при Николай Добрев, с него може да се свържеш през фейсбук страницата Volvo Tune Line. Той ще я прочете с Vida-Dice и ще ти каже много неща за колата, както и дали е сменян софтуера на компютъра(т.е. дали е пипано нещо по него). Със сигурност ще излезнат различни грешки, но не всички са повод за притеснение, той ще ти обясни. Успех!


Благодаря!

За съжаление не съм от София,а на другия край на БГ-то (Варна). Чисто наивно - за около 10години употреба(според първа регистрация и думите на автосалонаджията) е възможно да е на толкова малко километри(съдя по себе си и служебната каляска,която карам). Лично на мен цвета също ми харесва много(червен акрил),но това не беше водещото при избора на този автомобил(цвят кола не кара).....а и отваряйки дума за цвета,това беше единственото ЧЕРВЕНО S60 из обявите в сайтовете за продажба на автомобили.
Интересно ще ми е някой да "прочете" автомобила и да разбера състоянието му - реални километри,грешки,пипат софтуер и др.

Ще пусна снимки и отдолу на колата,както и двигателя и салона - само да даде малко времето за подобна фотосесия.

п.п. Все още не мога да реша дали чистачките на фаровете ме дразнят,или много ме кефят.........една такава дилема е....чувствам се раздвоен :oops:
Здравей и честито!
Щом си от Варна, твоят човек е Севдо. Тук е с ник Mevdo. Много можеш да прочетеш за него из форума. Сервиза му е долу до Сточна гара.
Longbow Wrote:
itodorov Wrote:евентуално с някакви връзки или пари можеш да изкопчиш нещо от МП да ти кажат за сервизирането в официални сервизи. Оттам-нататък ти действа въображението и историята на продавача. Едно е ясно, Волво на почти 20г. няма да видиш на по-малко 250-300 к пробег, така че ако пише 146 097 на таблото или нещо такова си свиркай и по-добре не търси история Big Grin
Нещо мотор да кажеш, ау, снимка и добре дошъл Smile


Снимки - малко по-късно,че в тоя сняг Wink

Питах за това,защото историята на колата е доста интересна. Автомобила е Волво S60,автомат,с двигател 2.4i(бензин) с 170кс. По думите на продавача - внесен през 2013 от Швейцария,по поръчка на някакъв пич от София. Въпросния клиент не взима колата заради цвета....и така тоя автомобил седи в салончето до миналата седмица. Предишния собственик е бил някой си Сами Рашед - набор 72. Колата е произведена 09.2000 - не знам защо я водят 2001. Първата и регистрация е била 07.2003. По автомобила има канадски лепенки + някакъв метален знак на багажника на канадски дилър на Волво - UPTOWN. Доста неща от автомобила ги няма - резервната гума+ крика и ключовете за гумите. Първия ключ също липсва - имам един,който май се води сервизен + един,който заключва само жабката Confusedhock: На колата имаше монтирана някаква хендсфрии система PARROT,която лично мен много ме дразни. Има дребни външни забележки,който не ме дразнят особенно на тоя етап,но и тях ще отстраня някой ден - спукано дясно огледало,липсват двете лайсни на тавана - явно е имало монтиран ски-багажник или нещо подобно. Някой неща по колата се бяха скапали от седене - тапицерията на вратите се беше отлепила - явно от слънцето,гумите(предполагам оригинални 195/65/15) също. Има работещи чистачки на фаровете,няма халогенни фарове(не е била предвидена с такива,защото липсва и бутона за включването им - има "празен" бутон на негово място)

Ходих да я огледам с мой приятел - инженер ДВГ и собственик на автосервиз(имам му пълно доверие - аз съм абсолютен лайк в автомобилите). По негова препоръка се огледах във Волво като марка...и пак по негова препоръка взех тази. Каза,че двигателя и скоростната кутия+ окачването са перфектни.

Вътре в салона - черен кожен,без грам забележки - няма напукано,протрито,одрано и т.н. Кожата изглежда сравнително дебела,По останалата част съо няма забележки - нито по-корите на вратите,нито по пода или тавана. Шибидах-а работи безпроблемно. Колата е оборудвана с аудио HU-613(квото и да значи това),има круиз контрол,но няма управление на радиото от волана(монтирана е празна кутийка,имитираща копчетата,като под нея няма прокарана ел.мрежа за бутони - проверено от мен :oops: ). Спирачките са в добро състояние,с доста "месо" по накладките и сравнително нови дискове.

На таблото има само бутон за заключване на багажника+ два други празни,на който е монтирана гореспоменатата хендсфрии система PARROT.

Отдолу я огледахме доколкото можем на място. Тепърва ще я вдигаме на подемник - ако е рекъл Господ - към края на тая седмица,че времето кофти,а и не я карам в момента.

п.п. Според легендата на продавача,част от информацията,получена в КАТ при регистрация,че колата е ходила до АВстралия,канадските фабрични стикери,както и километраж в км,а не в мили.....ми стана интересна историята на колата,та затова търся информация по ВИН - доколкото е възможно това,и има някаква фирмена история за този автомобил.

п.п.п. Километража показва 84 800км (това е другата причина да търся проверка - дали са реални,или е връщан - нали българчетата сме си Тома Неверни)
Колега, честита придобивка.
Първо за канадският дилър.Аз моето го купих от тях. Не знам дали някъде из Канада има друг дилър със същото име, но този, който аз знам е в Монреал. Това трябва задължително да те наведе на мисълта, че окачването на колата може би(?) да е в лошо състояние. Пътищата в провинция Квебек са просто ужасни, а най-зле са точно в Монреал. По-лоши пътища не съм виждал никъде и това го пиша съсем сериозно.Знам, че едва ли ще ми повярваш и си казваш че сигурно съм забравил как е в България, но съвсем убедено ти казвам, че от тук по-лоши пътища може би(?!?) има нейде из Африка!?!?

Друго, което ми се ще да спомена е, че може би( :?: ) тези км биха могли да са и реални! Много по-вероятно е да не са, но тук чат-пат гледам обяви на коли(отварям сайтовете от чисто любопитство) и има екземпляри на доста малко км, а са на по 10-11 години. За да не съм голословен:
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.kijiji.ca/v-cars-trucks/laval-rive-nord/volvo-v70-3-2-l-2008-48000km/1306478751?enableSearchNavigationFlag=true">https://www.kijiji.ca/v-cars-trucks/lav ... nFlag=true</a><!-- m -->

Пиша, че може и да са реални тези км, т.к. комшията ми, който е тираджия, е реален пример, как колата му се изкарва 2-3 пъти седмично за общо 50-60 км пробег.Веднъж за да отиде до работата, съответно се връща от там след 4,5,6 или повече дни, а докато е 1-2 дни почивка ходи на пазар до МОЛ-а с нея.Ако ти кажа км на колата му(джипката по-точно), едно е дето няма да ми повярваш, второ ще те напуши смях, защо му е да я държи и да плаща застраховка при положение, че почти не я кара!

Та в крайна сметка, има и минимален шанс да са реални тези км!

Карай си колата със здраве и дано не ти дава ядове и повече да те радва.Колата изглежда много добре Wink
Quote:Не знам дали някъде из Канада има друг дилър със същото име, но този, който аз знам е в Монреал.

Няма друг такъв.

Според мен километрите са реални. Аз лично съм виждал Волво 760 на 38 000 км. Изглеждаше току що излязло от салона. Било е на една възрастна китайка, която го купува чисто ново. Както каза колегата е карано до мола и клуба за стари хора и обратно. Така 20 години, след това жената станала много възрастна (към 90) и го продала. Втория собственик идва на сбирките на клуба тука и събира очите на всички. Много е яко като се качиш, като машина на времето. Другото яко нещо беше че колата е била сглобявана в Канада.

Ако искаш да похарчиш малко пари и да видиш историята по VIN в Канада ето това е: https://www.carproof.com/. Ако е имала застрахователно събитие колата ще се види там.

Хубава кола, пази я. Чистачките на фаровете са именно това което прави колата уникална и са много ефективни в това да ги пазят чисти. На старото ми 850 (на снимката, продадено е вече) няма да забравя една зима (2012) колата беше цялата в сол и кал, ама цвета не и се познаваше. Единственото чисто място бяха фаровете и част от предния прозорец.
Pages: 1 2 3 4