Волво Клуб - България

Full Version: Волво S80 гасне в движение
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте, колеги

Отварям нова тема, защото в прегледаните досега от мен никъде не видях същите симптоми на подобни повреди. Накратко.

Миналата седмица, след смяна на масло и филтри, тръгнахме за Пловдив. Имаше задръстване на изхода от София и затова карахме с около 10-20км/ч. Колата изгасна. Направи го няколко пъти, след опит да я запаля. Запалвам я, тръгва за няколко секунди и пак гасне. После я изфорсирах и до Пловдив и обратно не даде повече проблеми. До миналия ден. Тръгваме за море. На километър 219 със 145км/ч. колата изгасна. Преди да изгасне даде обща грешка за мотора (прикачена е снимка). После не пожела да запали веднага. Колкото повече време чакахме на изгасен двигател, толкова повече разстояние изминаваше (с ниска скорост, но това не се оказа от значение). Накрая с репатрак до София. В момента се кара в София нормално, но на дълъг път нещо и става.
В сервиз в Нова Загора показа 5 грешки (за турбото, за налягането на нафтената помпа ит.н.) от тях само тази за помпата имаше отношение към гасенето. Изчистихме ги и направихме един тигел със 160км/ч. за да видим дали ще изгасне и дали ще има грешки. Не изгасна и само грешката за турбото се беше появила, но според майстора не е от това?! Каза, че подавало повече или по - малко въздух, според датчика. Каза да караме спокойно със 120км/ч. и това и направихме, но кор... Много е важен моментът, че не показваше да е прегряла, но колкото повече стоеше изгасена, толкова по - дълъг пробег правеше, преди пак да изгасен. . Колата е автоматик, на дизел.
Малко насоки, които може да са от помощ. Няколко дни преди тези приключения, на бензиностанцията ми наляаха 4л. бензин, преди да се усетя. После долях 18л. дизел. След два дни сипах още 22л. дизел. В деня на тръгването към Бургас сипах още 35л. дизел. Възможно ли е бензинът да е преебал горивния филтър? Няколко дни преди това, също така, смених всички филтри и маслото. Може ли да не е затегнат добре горивен филтър и да влиза въздух? Четох и тук, и на други места, за датчик на колянов вал, който правил същите изпълнения, когато колата е загряла и работел нормално на охладена...

В общи линии това се сещам до момента. Ще съм Безкрайно Благодарен, ако някой има полезен съвет!
pinki Wrote:Здравейте, колеги

Отварям нова тема, защото в прегледаните досега от мен никъде не видях същите симптоми на подобни повреди. Накратко.

Миналата седмица, след смяна на масло и филтри, тръгнахме за Пловдив. Имаше задръстване на изхода от София и затова карахме с около 10-20км/ч. Колата изгасна. Направи го няколко пъти, след опит да я запаля. Запалвам я, тръгва за няколко секунди и пак гасне. После я изфорсирах и до Пловдив и обратно не даде повече проблеми. До миналия ден. Тръгваме за море. На километър 219 със 145км/ч. колата изгасна. Преди да изгасне даде обща грешка за мотора (прикачена е снимка). После не пожела да запали веднага. Колкото повече време чакахме на изгасен двигател, толкова повече разстояние изминаваше (с ниска скорост, но това не се оказа от значение). Накрая с репатрак до София. В момента се кара в София нормално, но на дълъг път нещо и става.
В сервиз в Нова Загора показа 5 грешки (за турбото, за налягането на нафтената помпа ит.н.) от тях само тази за помпата имаше отношение към гасенето. Изчистихме ги и направихме един тигел със 160км/ч. за да видим дали ще изгасне и дали ще има грешки. Не изгасна и само грешката за турбото се беше появила, но според майстора не е от това?! Каза, че подавало повече или по - малко въздух, според датчика. Каза да караме спокойно със 120км/ч. и това и направихме, но кор... Много е важен моментът, че не показваше да е прегряла, но колкото повече стоеше изгасена, толкова по - дълъг пробег правеше, преди пак да изгасен. . Колата е автоматик, на дизел.
Малко насоки, които може да са от помощ. Няколко дни преди тези приключения, на бензиностанцията ми наляаха 4л. бензин, преди да се усетя. После долях 18л. дизел. След два дни сипах още 22л. дизел. В деня на тръгването към Бургас сипах още 35л. дизел. Възможно ли е бензинът да е преебал горивния филтър? Няколко дни преди това, също така, смених всички филтри и маслото. Може ли да не е затегнат добре горивен филтър и да влиза въздух? Четох и тук, и на други места, за датчик на колянов вал, който правил същите изпълнения, когато колата е загряла и работел нормално на охладена...

В общи линии това се сещам до момента. Ще съм Безкрайно Благодарен, ако някой има полезен съвет!

На мен ми е гаснала няколко пъти така, но беше от ниско ниво на горивото. Поради неработеща помпа в резервоара при по-малко от 15-тина литра в резервоара колата просто спираше без гориво със същото съобщение на екрана. Но при теб щом гасне при пълен резервоар явно не би трябвало да е от това. Трябва си по-сериозна диагностика при сериозен сервиз.
От опит знам, че това съобщение не се ли излекува, става все по-често и по-често ...
Успех!
Какъв филтър сложихте при смяната и от кой тип е: хартиен или метален?