Волво Клуб - България

Full Version: Въпрос за алтернатор на 760/740 дизел
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Колеги моя алтернатор е 55А оргинален БОШ,но ми се струва, че за този двигател(Д24Т)е малък ампеража.Например: като пусна климатик,фарве и аварийни,волтметара на таблото ми показва 10.
Някакви идеи?
Колеги моя алтернатор е 55А оргинален БОШ,но ми се струва, че за този двигател(Д24Т)е малък ампеража.Например: като пусна климатик,фарве и аварийни,волтметара на таблото ми показва 10.
Някакви идеи?
И аз се бях замислил за това.
При мен е 14Vл
Като включа: фарове, парното, реотани стъкла - става на ~12V.
Ако пусна и касетофона и телевизора, съвсем ще замине надолу.
Камоли и климатик да имам!!

Според мен ще най добре да се направи една консултация със специалист по алтернатори - сервиз.

п.п.- от както си сложих волт метър - оригинален за таблото - направо се плаша от това което виждам при включване на всичките тези неща.
А ЗИМА ИДЕ!
И аз се бях замислил за това.
При мен е 14Vл
Като включа: фарове, парното, реотани стъкла - става на ~12V.
Ако пусна и касетофона и телевизора, съвсем ще замине надолу.
Камоли и климатик да имам!!

Според мен ще най добре да се направи една консултация със специалист по алтернатори - сервиз.

п.п.- от както си сложих волт метър - оригинален за таблото - направо се плаша от това което виждам при включване на всичките тези неща.
А ЗИМА ИДЕ!
то е нормално всичко това което си написал а за климатика тои не ти товари динамото а двигатела нормално е като го включиш да ти паднат оборотите а от там пада и напрежението което подава ,давам ти сравнение при обороти 2000 ще ти покаже 13.5 до 14.2 това е нормално но ако го измериш на празен ход без тия консуматори ще ти покаже 12.3 до 13 волта което пак е в нормите ама ако включиш много консуматори на празен ход много ясно че ще падне и напрежението. Така че ти маи нямаш проблем със самия алтернатор щом хората са го сложили там значи е изчеслен за тая кола
то е нормално всичко това което си написал а за климатика тои не ти товари динамото а двигатела нормално е като го включиш да ти паднат оборотите а от там пада и напрежението което подава ,давам ти сравнение при обороти 2000 ще ти покаже 13.5 до 14.2 това е нормално но ако го измериш на празен ход без тия консуматори ще ти покаже 12.3 до 13 волта което пак е в нормите ама ако включиш много консуматори на празен ход много ясно че ще падне и напрежението. Така че ти маи нямаш проблем със самия алтернатор щом хората са го сложили там значи е изчеслен за тая кола
И на ниски и на високи обороти все си зарежда на 14V при мен!
И на ниски и на високи обороти при включени ел. консумативи - напрежението пада. В зависимост колко неща си включил.

Как е правилното и къде е истината?
И на ниски и на високи обороти все си зарежда на 14V при мен!
И на ниски и на високи обороти при включени ел. консумативи - напрежението пада. В зависимост колко неща си включил.

Как е правилното и къде е истината?