Волво Клуб - България

Full Version: Ремонт на Волво 460 1.7 турбо
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте нов съм тук тъй като наскоро придобих колата и се захванах да я правя.
Смених всички нужни части по окачването който не ставаха включително смяна на масло,свещи,ангр ремък,ролки,подобри управлението стана по стабилна но не пали както трябва чудя се дали е бензинова попма или нещо в запалителната система пали трудно от няколко пъти завъртане на стартера дори като покараш пали пак трудно но после изгасиш ли я не иска да пали не е от акомулатора защото наа друга кола пали от ряз,колата е карана години наред без никакъв ремонт тъй като съм вита глава и ще я направя искам мнения и съвети коментаари от сорта на що не си купиш нова тая е за буклука не са за тук,колата има доста проблеми и смятам да взема една за до ор прочетох че навсякъде пиле че са съвместими с всички модели 440/460 по двигател,скорости,окачване и пода имам предвид отдолу където е гърнето и други
Провери си вакумите и големия гофриран маркуч. При мен беше същото и се оказа, че просто маркучите са остарели и напукани. Смяна на едните и бандажиране на големия и станаха нещата. Иначе се блъсках като теб, стъпково моторче, бензинова помпа,свещи, всичко смених и проблема си остана, оказаха се маркучи за 30 лева.
Ако колата не пали след като дълго време си карал, почти 100% проблема е в стартера. А сутрин когато е студена пали трудно - след 2-3 завъртане. Значи сменяш стартера и си готов. Такъв проблем имах в продължение на 1 година и кой ли не я диагностицира, но така и не го откриха!. Накрая се бъх убеден че ще намеря решението в английските форуми и наистина, там всички съветваха да си смениш или поправиш стартера. Направих така и проблема изчезна.