Волво Клуб - България

Full Version: Мнение за връзка между турбо и интеркулер
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте колеги,нуждая се от вашето мнение по следния въпрос.Възможно ли е според вас при качване на ново турбо и не почистване на интеркулера да влезне твърд предмет в цилиндъра на двигателя от него (прилагам снимка по-долу) останал от старото турбо който да доведе до увреждането на стената на цилиндъра в горната част като дори прави малка деформация на буталото в самият край също от което се получава луфт в него и металическо чукане в двигателя ?Защото при възникналия спор с шефа на сервиза той твърди че е бил почистен кулера което де факто не е така понеже е пълен с масло и се виждат дори ситни стружки.Причината за смяна на турбото беше заради пукнатини на горещата част до уестгейта чак и не правеше налягане.
Да колега има някаква вероятност парчета от турбината да влязат в интеркулера и в последствие да стигнат до цилиндъра. За тази цел обаче те не трябва да са много големи за да могат да преминат през охлаждащото тяло. Има вероятност и при почистването на интеркулера да са изтървали нещо вътре в трубите по време на ремонта. Съжалявам.
Ivaylo 1972 Wrote:Да колега има някаква вероятност парчета от турбината да влязат в интеркулера и в последствие да стигнат до цилиндъра. За тази цел обаче те не трябва да са много големи за да могат да преминат през охлаждащото тяло. Има вероятност и при почистването на интеркулера да са изтървали нещо вътре в трубите по време на ремонта. Съжалявам.
Благодаря за мнението колега! Значи това е била именно малка частица аз бях минал около 2000км.след смяната на турбината и при едно настъпване на колата н 5скорост ми направи този проблем явно тогава е засмукало турбото парченцето от интуркулера.Въобще не са си направили труда да го почистат дори и маслевните магистрали не бяха изчистили тези мърлячи, тъй като ми стояха още оригиналните скоби по тръбопроводите.