Волво Клуб - България

Full Version: Сваляне на дясна полуоска
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Колеги здравейте.Може ли малко информация относно свалянето на дясната полуоска на в70 д5.Ще я нося за рециклиране, но никога не съм свалял на волво полуоска.Благодаря Ви предварително.
Точила маслото на скоростната кутия. Развиваш централния болт й шарнира .
Развиваш двата болта на моста около 3 см и така ще можеш да извадиш шарнира от носача. След това развиваш двата болта на опорния лагер и я издърпваш.
Аз избързах малко, но свалих полуоската.Свалих шенкела.Развих я от двата болта на опорния лагер и я издърпах.Дотук добре.Притеснява ме, че не изтече никакво масло от скоростите.А има ли някакви особености при монтажа да не прецакам вътрешнотп каре?
Нормално е да не изтече масло ,пробката за нивото му е малко под долната част на семеринга. При слагането просто гледай да я вкараш максимално право ,а относно вътрешното каре ,просто не го дърпай много ,защото няма ограничение и могат да му изпаднат съчмите,ако е такова, защото има и такива с трипод.
Важно при слагането е да не нараниш семеринга на кутията и да му сложиш малко грес.
Сглобих колата и всичко изглежда наред.Трябва ли да ходя на реглаж след като съм свалял шенкела?
Не би трябвало . Ако си свалил само шенкела .
При положение, че си свалял шенкела от амортисьора е нужен реглаж. С двата болта се регулира сходимостта.
Тези коли са с пасвани болтове и не се регулира сходимоста.