Волво Клуб - България

Full Version: Липса на цилиндри на празен ход S60 2.4T
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте колеги имам много интересен проблем с моето Волво С60 2001г.Когато го запаля сутрин започва да работи без 1-2 цилиндъра,постепенно тези цилиндри се появяват и двигателя заработва нормално.Ако покарам малко и спра без да угася двигателя пак губи 1 цилиндър и започва да работи много нервно.Дава ми грешки за грешна комуникация на ЕТМ-а TP сензора.Сменени са свещите с нови НЖК точните по каталог но разлика няма.Благодаря много предварително за отговора!
Здравей колега, имах В70 със същия двигател, доста свещи смених и единствените, с които работеше без никакви забележки бяха оригиналните от Мото Пфое. Но пък, признавам нямам идея каква марка са, т.е. може и да са НЖК. Другият вариант - бобина?
(04-03-2019, 10:09 PM)Диньо Бонев Wrote: [ -> ]Здравейте колеги имам много интересен проблем с моето Волво С60 2001г.Когато го запаля сутрин започва да работи без 1-2 цилиндъра,постепенно тези цилиндри се появяват и двигателя заработва нормално.Ако покарам малко и спра без да угася двигателя пак губи 1 цилиндър и започва да работи много нервно.Дава ми грешки за грешна комуникация на ЕТМ-а TP сензора.Сменени са свещите с нови НЖК точните по каталог но разлика няма.Благодаря много предварително за отговора!

Дроселова клапа...
Не се занимавай със свещите.
(04-04-2019, 07:42 AM)ale Wrote: [ -> ]Здравей колега, имах В70 със същия двигател, доста свещи смених и единствените, с които работеше без никакви забележки бяха оригиналните от Мото Пфое. Но пък, признавам нямам идея каква марка са, т.е. може и да са НЖК. Другият вариант - бобина?

Благодаря за бързия отговор,но при теб какъв беше проблема по точно.При мен има проблем и с дросела сутрин като я запаля попритриса малко после почва да работи равномерно.След като загрее ако я изфорсирам няколко пъти и реша да пусна газ-та пада на 800 оборота и сякаш 1 цилиндър се изключва и започва да работи не на 5 ами на 4 ри цилиндъра ...гася я,паля след 2 мин и си е пак на 5 цилиндъра!Дава ми грешки ECM-911A, ECM-903F,ECM-904D.Грешките са четени с Launch.
ECM-903F Electronic throttle module (ETM), internal fault.
ECM-911A Throttle unit communication. Faulty signal
ECM-904D Pedal sensor fault. Faulty signal

С бодра крачка към МП за нова клапа. Приготви си едни 1000лв.
За съжаление до 2004-та масово се монтират тези боклуци на магнети умрели(марели) при които въпроса не е дали ще се повреди а кога. Sad
(04-04-2019, 08:50 AM)Tisho Wrote: [ -> ]ECM-903F Electronic throttle module (ETM), internal fault.
ECM-911A Throttle unit communication. Faulty signal
ECM-904D Pedal sensor fault. Faulty signal

С бодра крачка към МП за нова клапа. Приготви си едни 1000лв.
За съжаление до 2004-та масово се монтират тези боклуци на магнети умрели(марели) при които въпроса не е дали ще се повреди а кога. Sad

Благодаря за светкавичния отговор колега!Намерих си нова ЕТМ от Аутохелп мога да си поръчам оригинален по волво за 750лв.,мога ли да отида на ход с колата в МП с новия ЕТМ.
(04-04-2019, 12:57 PM)Диньо Бонев Wrote: [ -> ]
(04-04-2019, 08:50 AM)Tisho Wrote: [ -> ]ECM-903F Electronic throttle module (ETM), internal fault.
ECM-911A Throttle unit communication. Faulty signal
ECM-904D Pedal sensor fault. Faulty signal

С бодра крачка към МП за нова клапа. Приготви си едни 1000лв.
За съжаление до 2004-та масово се монтират тези боклуци на магнети умрели(марели) при които въпроса не е дали ще се повреди а кога. Sad

Благодаря за светкавичния отговор колега!Намерих си нова ЕТМ от Аутохелп мога да си поръчам оригинален по волво за 750лв.,мога ли да отида на ход с колата в МП с новия ЕТМ.

Не, на ход със старата клапа, защото ако е нова няма софтуер вътре и ако изобщо запали, колата ще се държи по зле от колкото със старата. Трябва си програмиране. 
Внимавайте да не купите някоя клапа която не е за тази кола, че може и да откажат да я програмират от МП.
(04-04-2019, 08:26 PM)Tisho Wrote: [ -> ]
(04-04-2019, 12:57 PM)Диньо Бонев Wrote: [ -> ]
(04-04-2019, 08:50 AM)Tisho Wrote: [ -> ]ECM-903F Electronic throttle module (ETM), internal fault.
ECM-911A Throttle unit communication. Faulty signal
ECM-904D Pedal sensor fault. Faulty signal

С бодра крачка към МП за нова клапа. Приготви си едни 1000лв.
За съжаление до 2004-та масово се монтират тези боклуци на магнети умрели(марели) при които въпроса не е дали ще се повреди а кога. Sad

Благодаря за светкавичния отговор колега!Намерих си нова ЕТМ от Аутохелп мога да си поръчам оригинален по волво за 750лв.,мога ли да отида на ход с колата в МП с новия ЕТМ.

Не, на ход със старата клапа, защото ако е нова няма софтуер вътре и ако изобщо запали, колата ще се държи по зле от колкото със старата. Трябва си програмиране. 
Внимавайте да не купите някоя клапа която не е за тази кола, че може и да откажат да я програмират от МП.

ЕЕТМ-а ми казаха цена по рама на волвото, мисля че няма да е са я объркали, защото казаха че нняма връщане тъй като е оригинална!Аз съм пт Сливен можеш ли да ми препоръчаш къде да ида в бБургас или в Стара Загора,всмисъл къде са по кадърни!Мерси предварително за отговора!