Волво Клуб - България

Full Version: Volvo S40 2.0 D
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте на всички.
Нов съм към вашият форум и незнам дали тази тема принадлежи в този раздел но ми  трябват няколко съвета за копуване на volvo s40 2.0 d 2005 година.
Искам да попитам как е първоначалното обслужване като цена.(какво включва първоначалното обслужване? Масло, ремъци.питам защото предишната ми кола беше ford mondeo mk3 tdci който беше с верига и там първоначалното обслужване беше само смяната на маслата
За какво да се оглеждам при закопуването на този автомобил.
Също така може ли да се смени езика ма бордовият компютър.

https://m.cars.bg/offer/c3045336
Ето това е колата която съм харесал ако имате някакво мнение изразете го :Д
Здравей,
Аз също съм се насочил към закуповане на такъв модел с този двигател. Ще трябва да смениш първоначално ангренажен ремък с ролки, масла, филтри, може би водна помпа. Доколкото знам обслужването на този двигател е евтино и ще ти излезе около 600-700лв. Разбира се това при условие, че колата е прегледана и няма други неочаквани проблеми.
Здравей, както колегата momo81 е написал общо взето това е обслужването и като цена е горе долу тези пари. Ако все още не си го купил и имаш възможност да отидеш на оглед с човек/механик / който разбира не е лошо да изпробва съединителя и по точно маховика дали не е пътник защото трудно се хваща а си е цифра. Също така на доста от колите с този мотор се появява едно придърпване между 1800-2000 оборота когато се движиш със скорост около 60-65 км/ч. не са непоправими неща, но поне си е основание за пазарлък. Успех!!!
На какво се дължи това предърване, че аз май имам нещо такова от време на време, особено когато ДПФ-а се чисти?
(04-22-2019, 08:08 AM)mjalby Wrote: [ -> ]На какво се дължи това предърване, че аз май имам нещо такова от време на време, особено когато ДПФ-а се чисти?

Здравей, колега при мен си мисля, че се получава защото датчика които се намира на актуатора на турбото е дефектирал и дава грешни данни и скоро ще го сменям. Проблема го имах доста време, преди година смених турбото с ново и проблема изчезна, но наскоро датчика сдаде багажа и започна пак да го прави това придърпване сложих си стария датчик от старото турбо и нещата се пооправиха на около 80 процента и предърпването си го има ама се усеща по слабо. За това някой ден ще сменям датчика. Иначе при теб не мога да гарантирам дали е от това. Ако намериш друг читав за проба не ти пречи да пробваш смяната е лесна. Успех!!!