Здравейте,
Амортисьорите ми са на бая километри вече, още не са изпуснали, но се усеща, че колата се накланя повече при по-висока скорост и в завой. Та планирам да ги сменям - амортисьорите, но се чудя какво да правя с пружините. Трябва ли да се подменят или по-добре да не ги пипам, как мислите.
Няма смисъл пружините. Преди да решиш да сменяш амортисьорите, мини на една "тресачка" да покаже какво им е състоянието. На старото ми С60 смених оригиналните задни смятай била е на 16г. и сложих Монро Рефлекс (най-голямата ми грешка) 2 комплекта смених и накрая сложих Закс, които слагат и Волво заводски.
(10-16-2019, 05:34 AM)Leper Wrote: [ -> ]Няма смисъл пружините. Преди да решиш да сменяш амортисьорите, мини на една "тресачка" да покаже какво им е състоянието. На старото ми С60 смених оригиналните задни смятай била е на 16г. и сложих Монро Рефлекс (най-голямата ми грешка) 2 комплекта смених и накрая сложих Закс, които слагат и Волво заводски.
Мерси за инфото! Това с тресачката не е лоша идея. Даже гледах, че в Дунев имат някакъв "Професионален Тестер за проверка на Амортисьори", уж по-различен от тресачката, та може би там ще мина най-напред.
Незнам за пружините /освен, ако не е клекнала/, но и аз съм вече 4 години с Монро отзад на В70 2002.
За изпускането добре, че си погледнал, но елементарния тест с натискане на задницата пробва ли? Ако се люлее така - директно сменяй, и ще се промени стабилността в завои съществено. Аз след като смъкнах заминалите /не помня какви/ сложих Монрото, че ми бяха на 40% от парите за ЗАКС /виках си все ще изкарат 2 години, щото си го понатоварвам лятно време комбито/ - е пък на - още не са се предали. Успех с избора
(10-16-2019, 05:34 AM)Leper Wrote: [ -> ]...накрая сложих Закс, които слагат и Волво заводски.
Това е марката! И аз ще сменям скоро задните, може би напролет. Ще са Закс.