11-19-2019, 03:37 PM
Pages: 1 2
11-20-2019, 08:22 PM
Готов съм, колата вече е ок, не смърди, пали всеки път и няма грешката checksum, не помня точния код, но има проблем със свързването на СЕМ с ECM.
Сумите които се похарчих са 120лв. за софтуер, 70 лева за труд (0.8часа), под 400 лева за нов ДПФ с две години гаранция, всичко това с ДДС.
Не си струва осакатяването на колата за сума под 400 лева, ако естествено е виновен ДПФ, което в случаите : забива, гори много, пали трудно, не върви и т. н. не винаги е така.
Търсете няколко мнения, а проверката за запушен филтър е елемнтарна - подемник/канал и два болта.
Сумите които се похарчих са 120лв. за софтуер, 70 лева за труд (0.8часа), под 400 лева за нов ДПФ с две години гаранция, всичко това с ДДС.
Не си струва осакатяването на колата за сума под 400 лева, ако естествено е виновен ДПФ, което в случаите : забива, гори много, пали трудно, не върви и т. н. не винаги е така.
Търсете няколко мнения, а проверката за запушен филтър е елемнтарна - подемник/канал и два болта.
11-21-2019, 07:16 AM
Къде го монтира, ако не е тайна?
11-21-2019, 06:46 PM
Здравей, колега ако може малко информация в кой град и в кой сервиз са се случили нещата.
11-22-2019, 04:16 PM
Сам си го монтирах, половин час отнема - четири болта, двете маркучета за датчика за диференциално налягане и температурния датчик.
Няма философия само подемник или канал ви трябват. Единствената разлика е, че при оригиналния дпф освен 4 гайки на фланците има метални тръбички, които са захванати към гърнето с гайки и конуси, които трудно се развиват и после продължават с маркучета към датчика. Новото гърне е със заварени тръбички и само се хващат фланците, а маркучетата директно към новите тръбички т. е. развивате 4 гайки на фланеца и махате маркучетата на стария, няма нужда да сваляте гайките на тръбичките. Добре е да продухате маркучетата докато сте свалили старото гърне, но задължително трябва да ги откачите от датчика за диференциално налягане, който е закачен на кутията на акумулатора откъм страната на двигателя. Не можете да ги сбъркате кое откъде е, защото са с различен диаметър.
При температурния датчик освен буксата няма друго.
Няма философия само подемник или канал ви трябват. Единствената разлика е, че при оригиналния дпф освен 4 гайки на фланците има метални тръбички, които са захванати към гърнето с гайки и конуси, които трудно се развиват и после продължават с маркучета към датчика. Новото гърне е със заварени тръбички и само се хващат фланците, а маркучетата директно към новите тръбички т. е. развивате 4 гайки на фланеца и махате маркучетата на стария, няма нужда да сваляте гайките на тръбичките. Добре е да продухате маркучетата докато сте свалили старото гърне, но задължително трябва да ги откачите от датчика за диференциално налягане, който е закачен на кутията на акумулатора откъм страната на двигателя. Не можете да ги сбъркате кое откъде е, защото са с различен диаметър.
При температурния датчик освен буксата няма друго.
Pages: 1 2