Волво Клуб - България

Full Version: Проблем с филтър...
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте, колеги! Имам Volvo V40, 97-ма г., 103 kW мотор, бензин. Преди няколко дни, племенникът ми ме попита какво е това "съскане" от към двигателя... Не бях го чувал, но вчера се отбих специално при него да видим предницата, че започна да потропва... Има канал в тях, защото се занимава с реглаж на преден и заден мост. Каза ми какъв е проблема и се огледа под преден десен калник. Оказа се, че точно до съдът за течност за пръскалките на стъклата, има някакъв филтър... В него влизат две пластмасови или силиконови маркучета. Размърда ги и едното се откачи от някъде... Откаченото маркуче смучеше въздух... Като го запуши, двигателят започна да работи по-тихо, но оборотите на двигателя паднаха под 500 об./минута. Работата му стана нестабилна и започна да гасне щом загрее двигателят! До този момент, двигателят си работеше нормално и нямах забележки! Нищо не разбирам - какъв е този филтър и къде трябва да са включени двете тръбички? Едната си е на мястото, но откачената не знам къде да я включа... Има един щуцер и опитахме да я включиме в него. Нищо не стана! Оборотите отново са около и под 500 об./минута! Някой имал ли е подобен проблем? Ако сте наясно, можете ли да качите рисунка на която да е показано къде се включват тези маркучета? Ще ви бъда безкрайно благодарен за помощта!
Здравей,
Аз имам Volvo 240. Предполгам че това е карбоновия филтър. Намира се в предната лява част
Служи за намаляване на емисиите.
Парите от резервоара минават през него при паленето на колата. Когато е студена за да не се увеличат емисиите.
Двете тръби отиват към всмукателните тръби. Едната преди регулатора за гас другата след.
Трябжа да ги сложиш на мястото им защото така нарушаваш работата на горивната система.
Намери сержизна документация за колата и виж къде отиват.