Купето е 480 произведено 93г. Двигателят е B18 FT със сменена турбина хибрид Т252/Т3, с чип на Powerchip и е около 160 к.с. Окачването е Koni вариянт за пистови състезания, с 45мм по ниско от оригиналното. Подсилени са предния мост и носачите.В момента се подгатвя за нова боя с аерорафии.Променено е арматурното табло с ново с централна конзола.
Купето е 480 произведено 93г. Двигателят е B18 FT със сменена турбина хибрид Т252/Т3, с чип на Powerchip и е около 160 к.с. Окачването е Koni вариянт за пистови състезания, с 45мм по ниско от оригиналното. Подсилени са предния мост и носачите.В момента се подгатвя за нова боя с аерорафии.Променено е арматурното табло с ново с централна конзола.
Интересно е!
Но един въпрос ...
С предния сменен фасон на Волвото като цяло, колата прилича доста на някакъв ... Форд.
А си мисля, че това е все едно да направиш Жигула да прилича на Трабант ...
Целял си да стане Трабант по як от Жигула ли?
Интересно е!
Но един въпрос ...
С предния сменен фасон на Волвото като цяло, колата прилича доста на някакъв ... Форд.
А си мисля, че това е все едно да направиш Жигула да прилича на Трабант ...
Целял си да стане Трабант по як от Жигула ли?
На мен пък ми харесва, браво колега, чакаме те на някоя от следващите срещи ако имаш път насам
На мен пък ми харесва, браво колега, чакаме те на някоя от следващите срещи ако имаш път насам
сложи един спойлер отзад
сложи един спойлер отзад
Не се заяждам с момчето - да е живо и здраво, щом е мераклийче - да дойде на среща та да го видим ... и спойлер да тури!
Аз прикачвам една от снимките която леко съм "барнал" та да разберете какво имам предвид:
Не се заяждам с момчето - да е живо и здраво, щом е мераклийче - да дойде на среща та да го видим ... и спойлер да тури!
Аз прикачвам една от снимките която леко съм "барнал" та да разберете какво имам предвид: