Волво Клуб - България

Full Version: Радиатор за парното
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Някой да е сменял радиатор за парно на 440.Искат ми 388лв за нов.Тя колата не струва толкова
Някой да е сменял радиатор за парно на 440.Искат ми 388лв за нов.Тя колата не струва толкова
В тазитема се обсъжда подобен проблем

В тази също
В тазитема се обсъжда подобен проблем

В тази също
Мерси.Разбрах че си го разглабял.Аз попитах 1 майстор като го свали дали ще може да се изчисти,но той ми каза че не може или ако може щяло да е много сложно и ме посъветва да си купя ново.Можеш ли да ме посъветваш самото разглабяне на радиаторчето как става.В слу4ай че той не ще, но въпреки това ще го помоля,защото не знае че ново е 380 лв
Мерси.Разбрах че си го разглабял.Аз попитах 1 майстор като го свали дали ще може да се изчисти,но той ми каза че не може или ако може щяло да е много сложно и ме посъветва да си купя ново.Можеш ли да ме посъветваш самото разглабяне на радиаторчето как става.В слу4ай че той не ще, но въпреки това ще го помоля,защото не знае че ново е 380 лв
Ами след като вече ти е в ръцете, като го огледаш ще видиш, че корпусът (дето му викат "пита") е метален (меден), а от двете страни е затворен с пласмасови капачки. Въпросните пластмасови капачки са обхванати по ръбовете си от металния корпус посредством множество крачета.
Не е проблем леко да надигнеш крачетата с подходяща отверка, а след това с подходящи клещи да ги доизправиш, така че капачката да се отдели. Капачката може да е залепнала за уплътнението, но като я поразмърдаш ще излезе.
Калта дето се е събрала вътре измиваш с течаща вода и си готов за по-трудната част - сглобяването.
То, естествено, се прави по обратния път, но трябва...
-много добре да ИЗМИЕШ и ПОДСУШИШ контактните повърхности, да няма по тях останали мръсотийки и да не са влажни
-да намажеш необилно със силикон, най-добре и двете контактни повърхности. Не мисля, че видът на силикона е решаващ, но по-добре да е като за гарнитури, а не санитарен
Останалото мисля че е ясно. Аз лично след като сглобих, изчаках ден-два, импровизирах система от шлангове и свързах радиатора към водопровода. Като пуснах лекичко водата, питата осезаемо се изду, но не пусна отникъде, та бях спокоен при монтажа

П.П. Естествено, ако искаш да си караш колата със свален радиатор, трябва да скачиш двете тръби, които отиват към него, една за друга.
Ами след като вече ти е в ръцете, като го огледаш ще видиш, че корпусът (дето му викат "пита") е метален (меден), а от двете страни е затворен с пласмасови капачки. Въпросните пластмасови капачки са обхванати по ръбовете си от металния корпус посредством множество крачета.
Не е проблем леко да надигнеш крачетата с подходяща отверка, а след това с подходящи клещи да ги доизправиш, така че капачката да се отдели. Капачката може да е залепнала за уплътнението, но като я поразмърдаш ще излезе.
Калта дето се е събрала вътре измиваш с течаща вода и си готов за по-трудната част - сглобяването.
То, естествено, се прави по обратния път, но трябва...
-много добре да ИЗМИЕШ и ПОДСУШИШ контактните повърхности, да няма по тях останали мръсотийки и да не са влажни
-да намажеш необилно със силикон, най-добре и двете контактни повърхности. Не мисля, че видът на силикона е решаващ, но по-добре да е като за гарнитури, а не санитарен
Останалото мисля че е ясно. Аз лично след като сглобих, изчаках ден-два, импровизирах система от шлангове и свързах радиатора към водопровода. Като пуснах лекичко водата, питата осезаемо се изду, но не пусна отникъде, та бях спокоен при монтажа

П.П. Естествено, ако искаш да си караш колата със свален радиатор, трябва да скачиш двете тръби, които отиват към него, една за друга.
Безкрайно съм ти благодарен!!!Ако той не иска,аз ще си го разглобя.Явно не е чак такава философия Smile
Безкрайно съм ти благодарен!!!Ако той не иска,аз ще си го разглобя.Явно не е чак такава философия Smile