11-26-2021, 08:00 AM
01-02-2022, 07:33 PM
Здравейте продължение на темата лагерите са koyo 1бр 32006 1бр 32007 и 2бр 32008 . За смяната е необходимо тънкостенен дванадесетостенен камък 41 за гайката на пиньона и да се купят калибрирани шайби за настройка на хлабината между пиньона и короната. За да се регулира хлабината трябва да се пробие отвор за да се постави индикаторен часовник, хлабината трябва да е между 0.10-0.16мм.
01-03-2022, 11:02 PM
(01-02-2022, 07:33 PM)stvri Wrote: [ -> ]Здравейте продължение на темата лагерите са koyo 1бр 32006 1бр 32007 и 2бр 32008 . За смяната е необходимо тънкостенен дванадесетостенен камък 41 за гайката на пиньона и да се купят калибрирани шайби за настройка на хлабината между пиньона и короната. За да се регулира хлабината трябва да се пробие отвор за да се постави индикаторен часовник, хлабината трябва да е между 0.10-0.16мм.
Стъни, ти си го направил професионално, браво. Само да те светна на един номер който ми показа един стар майстор - хлабината можеш да измериш и като прекараш парче тинол за запояване между зъбите на короната и пиньона като ги зацепиш и въртиш - мек е и после можеш да мериш и нагласяш. Дебелината му обикновено е около 1мм. и има мегдан за мерене. Става и с твърд пластелин ако мястото на зацепване на зъбите е открито.
01-09-2022, 01:36 PM
Проблемът с меренето идва от това че единият лагер е на корпуса а другият е на капака, практически нямаш достъп до зъбното зацепване. Затова пробих технологичен отвор за мерене. Не случайно няма инструкция за ремонт във видата, има само инструкция за подмяна на целия диференциал.