Волво Клуб - България

Full Version: Volvo S60 bifuel 2005 automatic 4300lv
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Продавам volvo s60 automatic bifuel 140hp в перфектно техническо състояние и дребни външни забележки нормални за годините . Колата е бензин газ (природен) фабрично , като работи без проблем и на двете горива . Кожен салон , ел стъкла , огледала , фарове , люк , и мн други екстри . Автомобилът се кара всеки ден като семейна кола и е с всички документи . Поддържан винаги на време и с качествени резервни части. Автоматикът е перфектен 5-скоростен AISIN. За повече информация на 0895022226 или 0883319336 Десислвав . За огледи гр. Стара Загора
Само да отбележа, че колата я купих, но определено имаше МНОГО проблеми, които в последствие разбрах и нямат нищо общо с описанието.

Гарнитурата беше сдухала, още на втората седмица го разбрах това.
Кутията риташе много, щото маслото не беше сменяно и вече клапаните вътре са за чистене или смяна.
4-ти цилиндър беше надран заради несменяни свещи и несменен филтър на метана. Част от свещта е била паднала някога вътре и сещате се какво е станало. Отделно заради несменяните свещи имаше камънни образувания от мръсния метан, които допълнително паданаха вътре в началото като видях всичкото.
1 литър на 1000км горене на масло, частична причина е направо откъсващата се картерна вентилация, надраният четвърти цилиндър и вероятно гумички на глава.
Течаща рейка.
Предната броня както се вижда не е фейсова, а е сменяна. Защо ли?
Гумите бяха износени до огледален вид.

Кефих и се едва шест месеца, докато гарнитурата вече си каза думата. Е сам си виновен, ама поне съм отървал някоя горкичка душица.
(05-02-2023, 11:13 AM)dikidera Wrote: [ -> ]Само да отбележа, че колата я купих, но определено имаше МНОГО проблеми, които в последствие разбрах и нямат нищо общо с описанието.

Гарнитурата беше сдухала, още на втората седмица го разбрах това.
Кутията риташе много, щото маслото не беше сменяно и вече клапаните вътре са за чистене или смяна.
4-ти цилиндър беше надран заради несменяни свещи и несменен филтър на метана. Част от свещта е била паднала някога вътре и сещате се какво е станало. Отделно заради несменяните свещи имаше камънни образувания от мръсния метан, които допълнително паданаха вътре в началото като видях всичкото.
1 литър на 1000км горене на масло, частична причина е направо откъсващата се картерна вентилация, надраният четвърти цилиндър и вероятно гумички на глава.
Течаща рейка.
Предната броня както се вижда не е фейсова, а е сменяна. Защо ли?
Гумите бяха износени до огледален вид.

Кефих и се едва шест месеца, докато гарнитурата вече си каза думата. Е сам си виновен, ама поне съм отървал някоя горкичка душица.

Уроци уроци ... мерси че отдели време да напишеш това. Да знаем и ние какво да гледаме.