Волво Клуб - България

Full Version: За фаровете от 01.11.....и последствията!!!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
<!-- m --><a class="postlink" href="http://dadrl.hit.bg/">http://dadrl.hit.bg/</a><!-- m -->


Докато го прочета и тези "фарове" ми извадиха очите и почти ме заболя глава Confusedhock:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://dadrl.hit.bg/">http://dadrl.hit.bg/</a><!-- m -->


Докато го прочета и тези "фарове" ми извадиха очите и почти ме заболя глава Confusedhock:
И аз се "изкьоравих" от тия фарове... Още мигам да ми се възстанови зрението Confusedhock:
Обаче не разбрах точно какво му е погрешното при Volvo?
И аз се "изкьоравих" от тия фарове... Още мигам да ми се възстанови зрението Confusedhock:
Обаче не разбрах точно какво му е погрешното при Volvo?
Точно за Волво да кажат че не са разчетени за постоянно светене, още повече че Всички Волва след '90 има режим на постоянно светене при запалена кола, нещо ми се струва смешна тая работа, но не това исках да коментирам, а за това че при нас се е увеличил броя на пътните инциденти, е как става тая работа, във всички страни в ЕС има подобрение само при нас влошаване, ние ли сме идиоти-шофьори или тея са станали много внимателни, някакво обяснение да имате?

И като цяло как ви се струва тая работа, до колко са верни твърденията и според вас до колко е обективна статията?
Точно за Волво да кажат че не са разчетени за постоянно светене, още повече че Всички Волва след '90 има режим на постоянно светене при запалена кола, нещо ми се струва смешна тая работа, но не това исках да коментирам, а за това че при нас се е увеличил броя на пътните инциденти, е как става тая работа, във всички страни в ЕС има подобрение само при нас влошаване, ние ли сме идиоти-шофьори или тея са станали много внимателни, някакво обяснение да имате?

И като цяло как ви се струва тая работа, до колко са верни твърденията и според вас до колко е обективна статията?
Мисля че идеята е -фаровете за през ноща и намалена видимост
нестават за през деня щото увреждат зрението, и защото други учасници които нямат светлини са потърпевши (пешеходци велосипеди).Волвото е само за пример(снимано е от по -ниско за подсилване на ефекта) а и експеримента е започнал в скандинавските страни(Финландия)


unicata Wrote:.....но не това исках да коментирам, а за това че при нас се е увеличил броя на пътните инциденти, е как става тая работа, във всички страни в ЕС има подобрение само при нас влошаване, ние ли сме идиоти-шофьори или тея са станали много внимателни, някакво обяснение .........

Не е само при нас така
Мисля че идеята е -фаровете за през ноща и намалена видимост
нестават за през деня щото увреждат зрението, и защото други учасници които нямат светлини са потърпевши (пешеходци велосипеди).Волвото е само за пример(снимано е от по -ниско за подсилване на ефекта) а и експеримента е започнал в скандинавските страни(Финландия)


unicata Wrote:.....но не това исках да коментирам, а за това че при нас се е увеличил броя на пътните инциденти, е как става тая работа, във всички страни в ЕС има подобрение само при нас влошаване, ние ли сме идиоти-шофьори или тея са станали много внимателни, някакво обяснение .........

Не е само при нас така
Запалени или не,фаровете не са фактор за намаляване на ПТП.
Пример: на връщане от срещата в София бях светнал, като коледна елха и преди Пазарджик колона от камиони в дясно ,аз ги наближавам ,като самолет ,а те започват да се изпреварват един друг .Трябваше да натисна спирачки яко и всички зад мене.
Пример 2 :същото се повтаря до Сливен ,Петолъчката и Прохода Карлово - Омуртаг.
Запалени или не,фаровете не са фактор за намаляване на ПТП.
Пример: на връщане от срещата в София бях светнал, като коледна елха и преди Пазарджик колона от камиони в дясно ,аз ги наближавам ,като самолет ,а те започват да се изпреварват един друг .Трябваше да натисна спирачки яко и всички зад мене.
Пример 2 :същото се повтаря до Сливен ,Петолъчката и Прохода Карлово - Омуртаг.
Pages: 1 2 3