Волво Клуб - България

Full Version: Тъп, но досаден проблем. В40 - 98г.
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Моля за помощ някой който има схема за разглобяване на централната част на таблото. Скапа ми се бутона за аварийно спиране и не ще да се върне/ постоянно мигат мигачите/. В момента съм напъхал една отверка за да ги спра, но като друсна в дупка и падне отверката почват пак всички мигачи да мигат, а това определено не е приятно, особенно в София.
Моля за помощ някой който има схема за разглобяване на централната част на таблото. Скапа ми се бутона за аварийно спиране и не ще да се върне/ постоянно мигат мигачите/. В момента съм напъхал една отверка за да ги спра, но като друсна в дупка и падне отверката почват пак всички мигачи да мигат, а това определено не е приятно, особенно в София.
Прочети тази тема, може и да ти помогне. Поне ще видиш как можеш да стигнеш до самото копче:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=3457">http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=3457</a><!-- m -->

А ето и още "добавка" след картинките в по-горния линк:
Прочети тази тема, може и да ти помогне. Поне ще видиш как можеш да стигнеш до самото копче:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=3457">http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=3457</a><!-- m -->

А ето и още "добавка" след картинките в по-горния линк:
Мерси за линка и схемата. Утре ще пробвам, че сега стана късно и ще пиша дали съм се оправил сам.
Мерси за линка и схемата. Утре ще пробвам, че сега стана късно и ще пиша дали съм се оправил сам.
rokoko благодаря за схемите. Днес успях да го извадя тоя скапан бутон след час и половина ръчкане.
Първо се свалят врътките на климата, след това и панела на климатика за да се стигнат двата винта отдолу на панела. Оказа се, че както е показано на схемата трябва да се натиснат едни стърчащи простотии на въздухопроводите, но никъде не става ясно колко навътре са те. След много ръчкане се чу едно не особено приятно пукане панела тръгна около 1см навън, но въздухопроводите не. Повече не мръдна защото лостчетата на клапите го държат. При поглеждането ми отгоре и отдолу на панела видях, че са се откъснал панела от въздухопроводите /пластмасата от панела е разтопена на 4 места и това я свързва с въздухопроводите/. Този 1см отделяне на панела ми даде възможност да видя, че тая простотия която се натиска с отверка / както е показано на схемата/ е доста навътре и след натискането и въздухопроводите излезоха. Не разкачих жилото на парното, защото след завъртане на врътката на студено /както е написано на схемата/ панела излезе около 7-8 см навън, а това ми беше достатъчно. Бутона на аварийните излиза след натискане на две лостчета от задната страна на панела. Оказа се, че не е повреден а пълен с боклуци и след почистване му от клечки, косми и всякаква друга глеч проработи нормално. Дотук добре, но когато реших да го слобя обратно - мъка. След като залепих криво ляво панела за въздухопроводите и вкарах обратно бутона на аварийните тръгнах да го напъхвам обратно. Тръгна трудно и на около 4-5см спря. Оказа се че въздухопроводите, които стигат до панела /те са дълги около 20-25см/ трябва да влезат в други тръби, до които няма никва видимост и трябва най-малкото да си екстрасенс за да ги уцелиш и двете едновременно. След около 40м успях да ги вкарам от там нататък лесно.
rokoko благодаря за схемите. Днес успях да го извадя тоя скапан бутон след час и половина ръчкане.
Първо се свалят врътките на климата, след това и панела на климатика за да се стигнат двата винта отдолу на панела. Оказа се, че както е показано на схемата трябва да се натиснат едни стърчащи простотии на въздухопроводите, но никъде не става ясно колко навътре са те. След много ръчкане се чу едно не особено приятно пукане панела тръгна около 1см навън, но въздухопроводите не. Повече не мръдна защото лостчетата на клапите го държат. При поглеждането ми отгоре и отдолу на панела видях, че са се откъснал панела от въздухопроводите /пластмасата от панела е разтопена на 4 места и това я свързва с въздухопроводите/. Този 1см отделяне на панела ми даде възможност да видя, че тая простотия която се натиска с отверка / както е показано на схемата/ е доста навътре и след натискането и въздухопроводите излезоха. Не разкачих жилото на парното, защото след завъртане на врътката на студено /както е написано на схемата/ панела излезе около 7-8 см навън, а това ми беше достатъчно. Бутона на аварийните излиза след натискане на две лостчета от задната страна на панела. Оказа се, че не е повреден а пълен с боклуци и след почистване му от клечки, косми и всякаква друга глеч проработи нормално. Дотук добре, но когато реших да го слобя обратно - мъка. След като залепих криво ляво панела за въздухопроводите и вкарах обратно бутона на аварийните тръгнах да го напъхвам обратно. Тръгна трудно и на около 4-5см спря. Оказа се че въздухопроводите, които стигат до панела /те са дълги около 20-25см/ трябва да влезат в други тръби, до които няма никва видимост и трябва най-малкото да си екстрасенс за да ги уцелиш и двете едновременно. След около 40м успях да ги вкарам от там нататък лесно.