Zaneshew Wrote:на едната дюза има кабел до нея,предполагам че тя е умната дюза. Ако някой може да препоръча сервиз където могат да ги почистят или да направят диагностика?
тази дюза има съпротивление 105-6 ома. при мен като си беше заминало прекъсваше и пушеше бяло-сиво докато не вдигне малко темпрратурата, провери го с мултицет, повечето майстори казват че е неразглобяема и трябва нова (сумата беше голяма), но един я разглоби и подмени съпротивлението и сега си работи (вече година).
Zaneshew Wrote:на едната дюза има кабел до нея,предполагам че тя е умната дюза. Ако някой може да препоръча сервиз където могат да ги почистят или да направят диагностика?
тази дюза има съпротивление 105-6 ома. при мен като си беше заминало прекъсваше и пушеше бяло-сиво докато не вдигне малко темпрратурата, провери го с мултицет, повечето майстори казват че е неразглобяема и трябва нова (сумата беше голяма), но един я разглоби и подмени съпротивлението и сега си работи (вече година).
isma Wrote:Zaneshew Wrote:на едната дюза има кабел до нея,предполагам че тя е умната дюза. Ако някой може да препоръча сервиз където могат да ги почистят или да направят диагностика?
тази дюза има съпротивление 105-6 ома. при мен като си беше заминало прекъсваше и пушеше бяло-сиво докато не вдигне малко темпрратурата, провери го с мултицет, повечето майстори казват че е неразглобяема и трябва нова (сумата беше голяма), но един я разглоби и подмени съпротивлението и сега си работи (вече година).
Кажи къде се намира този майстор,да ида и аз при него да я види дюзата,мерси .
isma Wrote:Zaneshew Wrote:на едната дюза има кабел до нея,предполагам че тя е умната дюза. Ако някой може да препоръча сервиз където могат да ги почистят или да направят диагностика?
тази дюза има съпротивление 105-6 ома. при мен като си беше заминало прекъсваше и пушеше бяло-сиво докато не вдигне малко темпрратурата, провери го с мултицет, повечето майстори казват че е неразглобяема и трябва нова (сумата беше голяма), но един я разглоби и подмени съпротивлението и сега си работи (вече година).
Кажи къде се намира този майстор,да ида и аз при него да я види дюзата,мерси .
Zaneshew Wrote:Всъщност незнам дали имам (дизел съм) ? като я запаля сутрин държи към 600 оборота и като загрее към 820-830 оборота ? Ще съм благодарен някой ако ме светне ?
В книжката на потребителя пише за оборотите: 850 об.и това е.Няма топъл двигател,няма студен.Само не мога да се сетя какъв е толеранса на тия обороти/и това пише/ ,но ако е важно за тебе мога да проверя.Спомням си само че е доста малък този толеранс.
Zaneshew Wrote:Всъщност незнам дали имам (дизел съм) ? като я запаля сутрин държи към 600 оборота и като загрее към 820-830 оборота ? Ще съм благодарен някой ако ме светне ?
В книжката на потребителя пише за оборотите: 850 об.и това е.Няма топъл двигател,няма студен.Само не мога да се сетя какъв е толеранса на тия обороти/и това пише/ ,но ако е важно за тебе мога да проверя.Спомням си само че е доста малък този толеранс.
dogger Wrote:Zaneshew Wrote:Всъщност незнам дали имам (дизел съм) ? като я запаля сутрин държи към 600 оборота и като загрее към 820-830 оборота ? Ще съм благодарен някой ако ме светне ?
В книжката на потребителя пише за оборотите: 850 об.и това е.Няма топъл двигател,няма студен.Само не мога да се сетя какъв е толеранса на тия обороти/и това пише/ ,но ако е важно за тебе мога да проверя.Спомням си само че е доста малък този толеранс.
Ще съм ти благодарен ако дадеш повече инфо !
dogger Wrote:Zaneshew Wrote:Всъщност незнам дали имам (дизел съм) ? като я запаля сутрин държи към 600 оборота и като загрее към 820-830 оборота ? Ще съм благодарен някой ако ме светне ?
В книжката на потребителя пише за оборотите: 850 об.и това е.Няма топъл двигател,няма студен.Само не мога да се сетя какъв е толеранса на тия обороти/и това пише/ ,но ако е важно за тебе мога да проверя.Спомням си само че е доста малък този толеранс.
Ще съм ти благодарен ако дадеш повече инфо !