Волво Клуб - България

Full Version: Проблем със запалването при студено време
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Здравейте!
Както става ясно и от заглавието, имам проблем със запалването при студено време. Всъщност щом падне под 0 градуса и този проблем се появява. Карам Волво 440 2.0i, нямам газова уредба. Днес сутринта се появи - завъртях ключа, стартера завъртя 2-3 пъти и дотам. Това се случва само когато колата е студена. Ако обаче ми дадат ток - запалва. Моля, посъветвайе ме.
Здравейте!
Както става ясно и от заглавието, имам проблем със запалването при студено време. Всъщност щом падне под 0 градуса и този проблем се появява. Карам Волво 440 2.0i, нямам газова уредба. Днес сутринта се появи - завъртях ключа, стартера завъртя 2-3 пъти и дотам. Това се случва само когато колата е студена. Ако обаче ми дадат ток - запалва. Моля, посъветвайе ме.
Под завъртя 2-3 пъти какво се разбира? Просто развъртане или и въртене след това?
Иначе след като като ти дадат ток щом палиш - това ми прилича или на лоша връзка по клемите на акумулатора или нещо с самия акумулатор.
Под завъртя 2-3 пъти какво се разбира? Просто развъртане или и въртене след това?
Иначе след като като ти дадат ток щом палиш - това ми прилича или на лоша връзка по клемите на акумулатора или нещо с самия акумулатор.
Dumfree, не знам точно как работят тея пущини, но стартера прави 2-3 оборота и след това като че ли не му стига тока. Явно изглежда проблема да е от акумулатора. Благодаря за съвета, довечера ще пробвам с друг.
Dumfree, не знам точно как работят тея пущини, но стартера прави 2-3 оборота и след това като че ли не му стига тока. Явно изглежда проблема да е от акумулатора. Благодаря за съвета, довечера ще пробвам с друг.
Много добре се бях изказал...
Много добре се бях изказал...
Ами това със светкането на фаровете го пробвах, чел съм го тук във форума, но за съжаление не помогна. Но ето какво направих: проверих за течността в акумулатора - почти всички клетки бяха сухи. Долях вода (нямах дестилирана под ръка) и ми дадоха ток. Естествено колата запали, покарах я 30-на минути и я оставих с надеждата днес сутринта да запали. И тя наистина запали Smile Акумулатора е по-върастен от 3 години и явно си плаче за смяна. Но има и още нещо - колата не я карам достатъчно - с нея ходя единствено до метрото сутрин и вечер по обратния път. Мисля, че това е основния проблем (заедно с годинките на акумулатора) - просто не се зарежда достатъчно поради малкото км на ден.
Ами това със светкането на фаровете го пробвах, чел съм го тук във форума, но за съжаление не помогна. Но ето какво направих: проверих за течността в акумулатора - почти всички клетки бяха сухи. Долях вода (нямах дестилирана под ръка) и ми дадоха ток. Естествено колата запали, покарах я 30-на минути и я оставих с надеждата днес сутринта да запали. И тя наистина запали Smile Акумулатора е по-върастен от 3 години и явно си плаче за смяна. Но има и още нещо - колата не я карам достатъчно - с нея ходя единствено до метрото сутрин и вечер по обратния път. Мисля, че това е основния проблем (заедно с годинките на акумулатора) - просто не се зарежда достатъчно поради малкото км на ден.
Pages: 1 2 3