Волво Клуб - България

Full Version: Ден на отворени врати в Мото-Пфое
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
На 24 и 25 Ноември от 9.00 до 16.00 ч. във фирмените сервизи на Мото-Пфое има ден на отворени врати за всички собственици на Форд, Волво, Ягуар и Ленд Роувър.

Според брошурата се предлагат "БЕЗПЛАТНИ ТЕХНИЧЕСКИ ПРЕГЛЕДИ И КОНСУЛТАЦИИ".

София
Сервиз "Люлин" 02/ 98 42 222
сервиз "Младост" 02/ 81 78 888

Пловдив 032/ 606 671
Варна 052/680 210
Бургас 056/ 880 436
Русе 082/ 844 024
Стара загор 042/ 265 104
плевен 064/ 885 211
На 24 и 25 Ноември от 9.00 до 16.00 ч. във фирмените сервизи на Мото-Пфое има ден на отворени врати за всички собственици на Форд, Волво, Ягуар и Ленд Роувър.

Според брошурата се предлагат "БЕЗПЛАТНИ ТЕХНИЧЕСКИ ПРЕГЛЕДИ И КОНСУЛТАЦИИ".

София
Сервиз "Люлин" 02/ 98 42 222
сервиз "Младост" 02/ 81 78 888

Пловдив 032/ 606 671
Варна 052/680 210
Бургас 056/ 880 436
Русе 082/ 844 024
Стара загор 042/ 265 104
плевен 064/ 885 211
Бравос, Гърга ... ето това е една наистина важна информация!!!
Перфектно!
:violent3: :evil3:

Лошото е ... че хората ще правят прегледи по старата соц. система тип опашка... Информирах се и казаха, че Волва - само в Люлин /за София/ и то: отиваш на място - ев. списък на пристигналите и трябва да си утрепеш деня в чакане на място. :homework:

А как според мен би могло да бъде:
Обявяват съответното "мероприятие" и по телефона от датата на обявата, да записват по ВИН номер желаещите, като им дават час , с приближение 1/2 час, кога да отиде човек с колата си, и хем няма да си губи излишно време, хем няма да има излишна и изнервяща ТАРАПАНА... :violent1:

Казаха, че ти правят преглед и ти дават неангажиращо заключение за необходимите ти поправки, цени на части и труд, като до края на годината - на база този преглед получаваш 10 % отбив от цената. Това, като рекламна стратегия - перфектно! :thumbright:

С това, човек, ако има "страхова невроза от цените в МПФ" ... може да отиде - да чуе и ... да открие, че някои от цените може и да не са толкова нечовешки ... или да се престраши за точно определено нещо, като си го оправи за едни ... предвидими пари. Наистина перфектно! :thumbleft:
Бравос, Гърга ... ето това е една наистина важна информация!!!
Перфектно!
:violent3: :evil3:

Лошото е ... че хората ще правят прегледи по старата соц. система тип опашка... Информирах се и казаха, че Волва - само в Люлин /за София/ и то: отиваш на място - ев. списък на пристигналите и трябва да си утрепеш деня в чакане на място. :homework:

А как според мен би могло да бъде:
Обявяват съответното "мероприятие" и по телефона от датата на обявата, да записват по ВИН номер желаещите, като им дават час , с приближение 1/2 час, кога да отиде човек с колата си, и хем няма да си губи излишно време, хем няма да има излишна и изнервяща ТАРАПАНА... :violent1:

Казаха, че ти правят преглед и ти дават неангажиращо заключение за необходимите ти поправки, цени на части и труд, като до края на годината - на база този преглед получаваш 10 % отбив от цената. Това, като рекламна стратегия - перфектно! :thumbright:

С това, човек, ако има "страхова невроза от цените в МПФ" ... може да отиде - да чуе и ... да открие, че някои от цените може и да не са толкова нечовешки ... или да се престраши за точно определено нещо, като си го оправи за едни ... предвидими пари. Наистина перфектно! :thumbleft:
аз минах Big Grin
сутринта в 10 нямаше жив човек и се чудеха какво да правят. докато ме преглеждаха дойде и един заблуден форд. явно за разлика от други години този път не са дали никаква гласност и хората не знаят. Тъпото е че не работеха валовете за спирачките и шок тестера за амортисьорите. Общо взето прегледа беше на ръка и на око, което и аз си правя Confusedhock:
измериха антифриз, малко, почукаха отсам оттам, откриха ми недостик на течност за хидравликата. в интерес на истината бая време оглеждаха, така че за без пари е екстра
който има време може да се пробва, докато няма хора и нерви и мухабет върви и са отзивчиви
аз минах Big Grin
сутринта в 10 нямаше жив човек и се чудеха какво да правят. докато ме преглеждаха дойде и един заблуден форд. явно за разлика от други години този път не са дали никаква гласност и хората не знаят. Тъпото е че не работеха валовете за спирачките и шок тестера за амортисьорите. Общо взето прегледа беше на ръка и на око, което и аз си правя Confusedhock:
измериха антифриз, малко, почукаха отсам оттам, откриха ми недостик на течност за хидравликата. в интерес на истината бая време оглеждаха, така че за без пари е екстра
който има време може да се пробва, докато няма хора и нерви и мухабет върви и са отзивчиви
И аз минах и ... също сутринта в 9 ч. в Люлинското МПФ нямаше никой, почти /аз бях първото Волво... и имаше няколко Форда/
Вкараха ми колата и ... близо 1 час я гледаха и ми спретнаха препоръчителна диагноза за ок. 1000 лв. подмяна на разни неща и труд ок. 500 лв. без отстъпката, която в случая ще бъде 25 % ... което е доста прилично като отстъпка!

Страшното е, че чак такива пари не съм предвидил за харч, но ... за важните неща ще спретна!

/Предни спирачни дискове вкл. ми препоръчаха да си сменя!!!, което май е най-големия харч, маншон един, семеринга на коляновия вал ми сълзи, тампони /гумени/ на генерацията, и един тампон на ДВГ, под семеринга, смяна спирачна течност и масло скоростна кутия и клаксоните по-слабо ми свирели ... няколко праблема по боята - ковнал съм си отдолу предната броня на две места/, но като цяло казаха че колата принципно е о.к. :twisted:

Та хората прегледаха прецизно всичко, дори ми нулираха грешките, които са малко, но ... чудя се колко ли са обиезпокоителни:
2-3-2 /Speed Sensor/; 2-2-3 /TP Position/, 1-1-3 /Solenoid S1/ и 1-2-1 /...?/

И сега въпроса, който е по-важен - за цените на частите - информативно, без отстъпката и времето за смяна, като 1 час труд е 50 лв., а отстъпката е 25 % за труд и части, преписвам от бланката:

1. 300 + 155 лв. /дискове и накладки предни к-т/ - 1,2 ч.;
2. 175 лв. маншон - 0,8 ч.;
3. 220 лв. тампон двг. - 2 ч.;
4. 40 лв. тампон генерация 0,2 ч.;

5. 19 лв. семеринг - 4 ч.;
6. 160 лв. масло скоростна кутия - 2 ч.;
7. 90 лв. силикон за гарнитура картер - 2 ч.;

Или сумата стана: 1160 лв. части и 590 лв. труд общо: 1750 лв.
с отстъпката - 437,50 лв. остават кръгло 1313 лв. /Ако искам!/ :roll:

Ами това е горе долу "снимка" за онагледяване на нещата от ЕСЕННИЯ СВОБОДЕН и неангажиращ ПРЕГЛЕД в МПФ.

Добре че някои части и консумативи си ги имам, но предни дискове - нямам! Та ако някой има информация - за тея части - някъде по-тънки цени - да пише? Или има за продан нови такива ... на по-нормални цени.

/посочвам само, че силикона алтернативния в Скантех е 26 лв. /
Аз имам 1 туба от 90 лв. и една от 26 лв. Сами виждате обаче разликите са в пъти ... Та за това иде реч!
И аз минах и ... също сутринта в 9 ч. в Люлинското МПФ нямаше никой, почти /аз бях първото Волво... и имаше няколко Форда/
Вкараха ми колата и ... близо 1 час я гледаха и ми спретнаха препоръчителна диагноза за ок. 1000 лв. подмяна на разни неща и труд ок. 500 лв. без отстъпката, която в случая ще бъде 25 % ... което е доста прилично като отстъпка!

Страшното е, че чак такива пари не съм предвидил за харч, но ... за важните неща ще спретна!

/Предни спирачни дискове вкл. ми препоръчаха да си сменя!!!, което май е най-големия харч, маншон един, семеринга на коляновия вал ми сълзи, тампони /гумени/ на генерацията, и един тампон на ДВГ, под семеринга, смяна спирачна течност и масло скоростна кутия и клаксоните по-слабо ми свирели ... няколко праблема по боята - ковнал съм си отдолу предната броня на две места/, но като цяло казаха че колата принципно е о.к. :twisted:

Та хората прегледаха прецизно всичко, дори ми нулираха грешките, които са малко, но ... чудя се колко ли са обиезпокоителни:
2-3-2 /Speed Sensor/; 2-2-3 /TP Position/, 1-1-3 /Solenoid S1/ и 1-2-1 /...?/

И сега въпроса, който е по-важен - за цените на частите - информативно, без отстъпката и времето за смяна, като 1 час труд е 50 лв., а отстъпката е 25 % за труд и части, преписвам от бланката:

1. 300 + 155 лв. /дискове и накладки предни к-т/ - 1,2 ч.;
2. 175 лв. маншон - 0,8 ч.;
3. 220 лв. тампон двг. - 2 ч.;
4. 40 лв. тампон генерация 0,2 ч.;

5. 19 лв. семеринг - 4 ч.;
6. 160 лв. масло скоростна кутия - 2 ч.;
7. 90 лв. силикон за гарнитура картер - 2 ч.;

Или сумата стана: 1160 лв. части и 590 лв. труд общо: 1750 лв.
с отстъпката - 437,50 лв. остават кръгло 1313 лв. /Ако искам!/ :roll:

Ами това е горе долу "снимка" за онагледяване на нещата от ЕСЕННИЯ СВОБОДЕН и неангажиращ ПРЕГЛЕД в МПФ.

Добре че някои части и консумативи си ги имам, но предни дискове - нямам! Та ако някой има информация - за тея части - някъде по-тънки цени - да пише? Или има за продан нови такива ... на по-нормални цени.

/посочвам само, че силикона алтернативния в Скантех е 26 лв. /
Аз имам 1 туба от 90 лв. и една от 26 лв. Сами виждате обаче разликите са в пъти ... Та за това иде реч!
Аз преди време ги сменях и четирите диска.Сигурно се чудиш как така съм сменял всичко по тая кола ,но тя ми е подарък(демек без пари)и искам да я приведа във такъв вид,както на мен ми харесва.Та на въпроса за дисковете.За предните броих по 94лв.бр,а задните 86лв.Тези дискове са точно като за твоята кола-с четири дупкиКато се има предвид качеството(дисковете са brembo)тая цена ми се струва напълно разумна.Относно труда-можеш да си ги смениш и сам-ще ти отнеме не повече от 1час заедно с накладките(освен ако нямаш излишни пари за даване Big Grin )За кой тампон на двигателя говориш?Аз съм сменял този,който е от дясната страна(от страната на ангренажния ремък,долу,вдясно).За него броих 85лв.
Аз преди време ги сменях и четирите диска.Сигурно се чудиш как така съм сменял всичко по тая кола ,но тя ми е подарък(демек без пари)и искам да я приведа във такъв вид,както на мен ми харесва.Та на въпроса за дисковете.За предните броих по 94лв.бр,а задните 86лв.Тези дискове са точно като за твоята кола-с четири дупкиКато се има предвид качеството(дисковете са brembo)тая цена ми се струва напълно разумна.Относно труда-можеш да си ги смениш и сам-ще ти отнеме не повече от 1час заедно с накладките(освен ако нямаш излишни пари за даване Big Grin )За кой тампон на двигателя говориш?Аз съм сменял този,който е от дясната страна(от страната на ангренажния ремък,долу,вдясно).За него броих 85лв.
Pages: 1 2