Волво Клуб - България

Full Version: За парното!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
sasho_bg3 Wrote:Сега ще ти кажа как да го оправиш.
1.Ще трябва да свалиш жабката.Самата вратичка може да не я сваляш,важното е да изкараш ВЪТРЕШНАТА ЧАСТ
2.След като я изкараш, точно срещу теб ще видиш гърба на вентилатора.До него(от лявата страна) има(сега ще ме извиниш за смешното обяснение ,но по друг начин няма да можеш да ме разбереш Big Grin ) една кутийка която прилича на тези къщички дето си рисувал като малък в детската градина Big Grin Big Grin Big Grin .Тя е хваната за самата рама с един винт.Развиваш го,откачашго от клемата и вадиш цялата джаджа.Вътре има една термозащита която е изгоряла и трябва да се смени.Във който и магазин за електронни компоненти да влезеш,ще я намериш (като си купуваш друга ,гледай да не е по малко от 210 градуса)Запояваш я на мястото на старата и реостата ти ще проработи.Преди време и на мен ми го направи тоя номер,но благодарение на един колега(МЕВДО)си оправих и моя реостат.Спомням си че той тогава ми го обясни точно както аз ти го обясних сега на тебе със къщичката,ама айде да не изпадаме в подробности :lol: :lol: :lol: .Успех и пиши какво е станало


Здравей,
не ми е ясно кое е трмозащитата вътре. Една като пластинка ли е припоена за платката или нещо друго. Има един транзистор май с радиатор за охлаждане нали.Дали пък не ми е грамнал той. Щото на прав поглед не виждам нищо стопено.Иначе за целия реостат в МП искат 120 кинта.
моя дзвер е с ECC на таблото за климатика.(с плъзгач. за плавно настройване на оборотите на парното)
sasho_bg3 Wrote:Сега ще ти кажа как да го оправиш.
1.Ще трябва да свалиш жабката.Самата вратичка може да не я сваляш,важното е да изкараш ВЪТРЕШНАТА ЧАСТ
2.След като я изкараш, точно срещу теб ще видиш гърба на вентилатора.До него(от лявата страна) има(сега ще ме извиниш за смешното обяснение ,но по друг начин няма да можеш да ме разбереш Big Grin ) една кутийка която прилича на тези къщички дето си рисувал като малък в детската градина Big Grin Big Grin Big Grin .Тя е хваната за самата рама с един винт.Развиваш го,откачашго от клемата и вадиш цялата джаджа.Вътре има една термозащита която е изгоряла и трябва да се смени.Във който и магазин за електронни компоненти да влезеш,ще я намериш (като си купуваш друга ,гледай да не е по малко от 210 градуса)Запояваш я на мястото на старата и реостата ти ще проработи.Преди време и на мен ми го направи тоя номер,но благодарение на един колега(МЕВДО)си оправих и моя реостат.Спомням си че той тогава ми го обясни точно както аз ти го обясних сега на тебе със къщичката,ама айде да не изпадаме в подробности :lol: :lol: :lol: .Успех и пиши какво е станало


Здравей,
не ми е ясно кое е трмозащитата вътре. Една като пластинка ли е припоена за платката или нещо друго. Има един транзистор май с радиатор за охлаждане нали.Дали пък не ми е грамнал той. Щото на прав поглед не виждам нищо стопено.Иначе за целия реостат в МП искат 120 кинта.
моя дзвер е с ECC на таблото за климатика.(с плъзгач. за плавно настройване на оборотите на парното)
Това е описание за реостата който е със четири степени.Не знам при тебе(разбрах че твоят е със плъзгач)как е,но предполагам че ще е на същия принцип.Ако искаш снимай го и качи снимка-по лесно ще ти обясня кое е точно
Това е описание за реостата който е със четири степени.Не знам при тебе(разбрах че твоят е със плъзгач)как е,но предполагам че ще е на същия принцип.Ако искаш снимай го и качи снимка-по лесно ще ти обясня кое е точно
Pages: 1 2