Волво Клуб - България

Full Version: 3 Бързи въпроса
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
1. Как се регулират фарове, защото онзи ден в мъглата ясно се вицдаше лъча на единия мифар, и трябва да ви кажа че той си мечтаеше за космоса и небето, но не и за пътя :-(
2. Понеже смятам да слагам печка и тя вероятно ще дърпа повече ток отколкото аз мога да я захраня за краткото си шофиране из квартала ми е интересно дали акумулатора може да се пусне за зареждане докато е закачен на колата.
3. Знам че е хубаво да се остави колата да поработи малко преди да се изгаси двигателя, за да охлади турбото, а дали мога да я изгася веднага в случай че като се прибирам от някъде карам с колата на ниски обороти, под 2000 и така турбото не се включва, при това положение дали има нужда двигателя пак да работи няколко минути преди да се загаси или не му пречи със спирането да врътна ключа?
1. Как се регулират фарове, защото онзи ден в мъглата ясно се вицдаше лъча на единия мифар, и трябва да ви кажа че той си мечтаеше за космоса и небето, но не и за пътя :-(
2. Понеже смятам да слагам печка и тя вероятно ще дърпа повече ток отколкото аз мога да я захраня за краткото си шофиране из квартала ми е интересно дали акумулатора може да се пусне за зареждане докато е закачен на колата.
3. Знам че е хубаво да се остави колата да поработи малко преди да се изгаси двигателя, за да охлади турбото, а дали мога да я изгася веднага в случай че като се прибирам от някъде карам с колата на ниски обороти, под 2000 и така турбото не се включва, при това положение дали има нужда двигателя пак да работи няколко минути преди да се загаси или не му пречи със спирането да врътна ключа?
За фаровете не знам. Акумулатора можеш да си го зареждаш когато си поискаш. Турбото има нужда да се охлади само ако си и скъсал г..а от ръчка, ако си я карал спокойно няма проблеми.
За фаровете не знам. Акумулатора можеш да си го зареждаш когато си поискаш. Турбото има нужда да се охлади само ако си и скъсал г..а от ръчка, ако си я карал спокойно няма проблеми.
За фаровете в "ценни съвети"
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=2567&start=15">http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewt ... 7&start=15</a><!-- m -->
Понеже и моите са за регулиране, ако намериш някоя удобна стена кажи къде е да се възползвам и аз :o
За фаровете в "ценни съвети"
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=2567&start=15">http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewt ... 7&start=15</a><!-- m -->
Понеже и моите са за регулиране, ако намериш някоя удобна стена кажи къде е да се възползвам и аз :o
Излизате на един булевард голям без движение и да е без осветление.
Да е равен и без завой до реглажа!
Заставате в най дясното платно.
На самото платно застанете по средата - на маркировката - задължително е да има.
Гледате от седалката дали са ви ниско или високо фаровете - късите светлини се нагласяват само!!
Ако са ниско и отклонени регулирате.

За да сте сигурни че сте добре свършили работата си може да направите проверка на път градцко, на светофар, по тъмно.
Фаровете ви трябва да осветяват бронята на предния - до горния ръб.
Дистанция - нормална!
И така на няколко пъти при различни коли.
Ако е леко над ръба - има опасност леко да заслепявате насрещните.
Повече е - ще ви пуснат дълги.
Ако са малко по ниско - при по голяма скорост от 60, нямча да може да виждате пътното тлътно.
Айде, успех от мен.

п.п. изпитано от мен.
Излизате на един булевард голям без движение и да е без осветление.
Да е равен и без завой до реглажа!
Заставате в най дясното платно.
На самото платно застанете по средата - на маркировката - задължително е да има.
Гледате от седалката дали са ви ниско или високо фаровете - късите светлини се нагласяват само!!
Ако са ниско и отклонени регулирате.

За да сте сигурни че сте добре свършили работата си може да направите проверка на път градцко, на светофар, по тъмно.
Фаровете ви трябва да осветяват бронята на предния - до горния ръб.
Дистанция - нормална!
И така на няколко пъти при различни коли.
Ако е леко над ръба - има опасност леко да заслепявате насрещните.
Повече е - ще ви пуснат дълги.
Ако са малко по ниско - при по голяма скорост от 60, нямча да може да виждате пътното тлътно.
Айде, успех от мен.

п.п. изпитано от мен.
За турбото знам, а и по специално от човек карал почти изцяло дизели, че винаги след дълъг път трябва колата да се остави да поработи на място преди гасене. Но това се отнася само в случаите когато турбината е била натоварена. В градски условия не е необходимо да се прави.

А фаровете се регулират най-добре срещу стена, защото само така можеш най-правилно да ги нагодиш на едно ниво. това може да го свършиш и сам, но ако искаш да е перфектно, отиваш примерно в СБА срещу 6лв. ти ги регулират само че използват един разграфен уред, с който най-точно го правят.


По въпроса за акумулатора не знам, но ако все още не си намерил човек за монтажа или имаш въпроси може да питаш Емо (ако го знаеш до "Европа-та") от нашия квартал. Той ги разбира доста нещата.
За турбото знам, а и по специално от човек карал почти изцяло дизели, че винаги след дълъг път трябва колата да се остави да поработи на място преди гасене. Но това се отнася само в случаите когато турбината е била натоварена. В градски условия не е необходимо да се прави.

А фаровете се регулират най-добре срещу стена, защото само така можеш най-правилно да ги нагодиш на едно ниво. това може да го свършиш и сам, но ако искаш да е перфектно, отиваш примерно в СБА срещу 6лв. ти ги регулират само че използват един разграфен уред, с който най-точно го правят.


По въпроса за акумулатора не знам, но ако все още не си намерил човек за монтажа или имаш въпроси може да питаш Емо (ако го знаеш до "Европа-та") от нашия квартал. Той ги разбира доста нещата.
Pages: 1 2 3