12-30-2007, 12:32 PM
Пробвах преди с такова телче даже един колега опита, но никакъв ефект имам чувстовото че вътре има гипс то гипс да беше щеше да се махне имате ли идея как да го отпуша това чудо :roll:
Efri 740 Wrote:Понеже напрекъснато някой се оплаква че това нещо или му протича (най често) или му е запушено или нещо друго. Решава да си купи ново.
Струват от 6 до 11лв - и изглеждат като оригинални. Всякакви модели има ги в магазините за аксесоари.
Пример: София, Горубляне, ул. Самоковско шосе - малките номера!
За тези който могат да се справят сами, ето какво е нужно
1.-Макетен нож - за отваряне на капачето
2.-Гума от платно (в случая е от газово у-ние) с дебелина поне 2 десети и да е гумирано добре от едната страна.
3.-Замба 6мил. и 5 десети (размера пасва идеално)
4.-Чук и равна дървена подложка (дъската за хляб)
Демонтаж
Сваля се разпределителя от маркучите с въртеливо движение по оста и разделяне(от колата)
С макетния нож се отстранява капачето (капачето е на клипс)
ВНИМАТЕЛНО СЕ ОТСТРАНЯВА КАПАЧЕТО, тъй като пружината може да изскочи, както и пластмасата и да се изгубят. Пружина може от химикал да се вземе но е твърда и трябва по къса да се сложи - според натиска.
Разделят се частите (в случая трябва да имате 4бр. елементи)
С замбата се изрязва идеален кръг от гумата който се поставя с по гумената част от към капачето с отвора!
Чашката и пружината натиска гумичката която е поставена на място.
Сглобяват се частите по реда на отваряне.
При това положение не трябва да има теч и системата да е изправна.
ВНИМАНИЕ
Ако все пак след ремонта има теч през дупката, да се разтегне пружината - малко повече!
Пружината да има равна повърхност от към гумичката!
Да се почистят добре всички детайли от механично присъствие!
п.п.гумата да е издръжлива на химикали и топлина
Efri 740 Wrote:Понеже напрекъснато някой се оплаква че това нещо или му протича (най често) или му е запушено или нещо друго. Решава да си купи ново.
Струват от 6 до 11лв - и изглеждат като оригинални. Всякакви модели има ги в магазините за аксесоари.
Пример: София, Горубляне, ул. Самоковско шосе - малките номера!
За тези който могат да се справят сами, ето какво е нужно
1.-Макетен нож - за отваряне на капачето
2.-Гума от платно (в случая е от газово у-ние) с дебелина поне 2 десети и да е гумирано добре от едната страна.
3.-Замба 6мил. и 5 десети (размера пасва идеално)
4.-Чук и равна дървена подложка (дъската за хляб)
Демонтаж
Сваля се разпределителя от маркучите с въртеливо движение по оста и разделяне(от колата)
С макетния нож се отстранява капачето (капачето е на клипс)
ВНИМАТЕЛНО СЕ ОТСТРАНЯВА КАПАЧЕТО, тъй като пружината може да изскочи, както и пластмасата и да се изгубят. Пружина може от химикал да се вземе но е твърда и трябва по къса да се сложи - според натиска.
Разделят се частите (в случая трябва да имате 4бр. елементи)
С замбата се изрязва идеален кръг от гумата който се поставя с по гумената част от към капачето с отвора!
Чашката и пружината натиска гумичката която е поставена на място.
Сглобяват се частите по реда на отваряне.
При това положение не трябва да има теч и системата да е изправна.
ВНИМАНИЕ
Ако все пак след ремонта има теч през дупката, да се разтегне пружината - малко повече!
Пружината да има равна повърхност от към гумичката!
Да се почистят добре всички детайли от механично присъствие!
п.п.гумата да е издръжлива на химикали и топлина