Здравейте.
Както се вижда от темата съм си харесал едно Волво v40. 2.0 16В турбо 160 к.с.
Имам няколко въпроса които ме притесняват относно този автомобил.
Това е мощен мотор, което ме навежда на мисълта че тези кончета ще трябва да ги поя. На какъв разход евентуално мога да разчитам при нормално и спокойно каране/макар че когато разполагаш със 160 к.с. се блазниш да понастъпваш/
Имате ли проблеми с корозията на автомобила
Трябва ли да очаквам сериозни изненади в магазините за авточасти като фрапиращи цени?
Здравейте.
Както се вижда от темата съм си харесал едно Волво v40. 2.0 16В турбо 160 к.с.
Имам няколко въпроса които ме притесняват относно този автомобил.
Това е мощен мотор, което ме навежда на мисълта че тези кончета ще трябва да ги поя. На какъв разход евентуално мога да разчитам при нормално и спокойно каране/макар че когато разполагаш със 160 к.с. се блазниш да понастъпваш/
Имате ли проблеми с корозията на автомобила
Трябва ли да очаквам сериозни изненади в магазините за авточасти като фрапиращи цени?
Аз съм с 460 1,7 турбо. Като настъпиш си гори доста, но ако караш нормално разхода си е като на нормален двигател.
Аз съм с 460 1,7 турбо. Като настъпиш си гори доста, но ако караш нормално разхода си е като на нормален двигател.
Първо: Коя е годината на производство, защото също има значение ? ...
Подръжката и цените са прилични.
Особеното е, че автомобила е правен за "сурови условия" и при нашите /които са по-скоро "дурашки", а ги приравняваме на "сурови"/ автомобила се държи добре и предвидимо. Цените са високи, ако ги сравняваш с Опел или някакви други "народни" коли, но са прилични, ако ги сравняваш с японските автомобили или например: Мерцедес, БМВ и т.н., а качеството е на същото ниво, дори за някои неща ...
и по-нагоре.
Лукса е достатъчен, но не излишен, като в горните последни две марки. В това отношение скандинавците си имат "виждане", което се повтаря по аналогичен начин и при СААБ.
Второ: Мисля, че ако автомобилът те удовлетворява като
цена-качество /този който гледаш/
и няма груби повреди - не се шматкай много, за да не те изпревари някой друг!
Ако се огледаш по пътищата ... Волвата стават все повече, което трябва да ти говори нещо, особено като се знае, че
българинът е доста взискателен и ... по-скоро скъперник в харчовете за подръжка. :twisted:
Успех с избора!
Първо: Коя е годината на производство, защото също има значение ? ...
Подръжката и цените са прилични.
Особеното е, че автомобила е правен за "сурови условия" и при нашите /които са по-скоро "дурашки", а ги приравняваме на "сурови"/ автомобила се държи добре и предвидимо. Цените са високи, ако ги сравняваш с Опел или някакви други "народни" коли, но са прилични, ако ги сравняваш с японските автомобили или например: Мерцедес, БМВ и т.н., а качеството е на същото ниво, дори за някои неща ...
и по-нагоре.
Лукса е достатъчен, но не излишен, като в горните последни две марки. В това отношение скандинавците си имат "виждане", което се повтаря по аналогичен начин и при СААБ.
Второ: Мисля, че ако автомобилът те удовлетворява като
цена-качество /този който гледаш/
и няма груби повреди - не се шматкай много, за да не те изпревари някой друг!
Ако се огледаш по пътищата ... Волвата стават все повече, което трябва да ти говори нещо, особено като се знае, че
българинът е доста взискателен и ... по-скоро скъперник в харчовете за подръжка. :twisted:
Успех с избора!
BOYCH Wrote:Първо: Коя е годината на производство, защото също има значение ? ...
Подръжката и цените са прилични.
Особеното е, че автомобила е правен за "сурови условия" и при нашите /които са по-скоро "дурашки", а ги приравняваме на "сурови"/ автомобила се държи добре и предвидимо. Цените са високи, ако ги сравняваш с Опел или някакви други "народни" коли, но са прилични, ако ги сравняваш с японските автомобили или например: Мерцедес, БМВ и т.н., а качеството е на същото ниво, а за някои неща ... и по-нагоре.
Лукса е достатъчен, но не излишен, като в горните последни две марки. В това отношение скандинавците си имат "виждане", което се повтаря по аналогичен начин и при СААБ.
Второ: Мисля, че ако автомобилът те удовлетворява като цена-качество /този който гледаш/ и няма груби повреди - не се шматкай много, за да не те изпревари някой друг!
Ако се огледаш по пътищата ... Волвата стават все повече, което трябва да ти говори нещо, особено като се знае, че българинът е доста взискателен и ... по-скоро скъперник в харчовете за подръжка. :twisted:
Успех с избора!
Много добре и точно казано.
BOYCH Wrote:Първо: Коя е годината на производство, защото също има значение ? ...
Подръжката и цените са прилични.
Особеното е, че автомобила е правен за "сурови условия" и при нашите /които са по-скоро "дурашки", а ги приравняваме на "сурови"/ автомобила се държи добре и предвидимо. Цените са високи, ако ги сравняваш с Опел или някакви други "народни" коли, но са прилични, ако ги сравняваш с японските автомобили или например: Мерцедес, БМВ и т.н., а качеството е на същото ниво, а за някои неща ... и по-нагоре.
Лукса е достатъчен, но не излишен, като в горните последни две марки. В това отношение скандинавците си имат "виждане", което се повтаря по аналогичен начин и при СААБ.
Второ: Мисля, че ако автомобилът те удовлетворява като цена-качество /този който гледаш/ и няма груби повреди - не се шматкай много, за да не те изпревари някой друг!
Ако се огледаш по пътищата ... Волвата стават все повече, което трябва да ти говори нещо, особено като се знае, че българинът е доста взискателен и ... по-скоро скъперник в харчовете за подръжка. :twisted:
Успех с избора!
Много добре и точно казано.
Вчера/събота/ я гледах, но днес ме уведомиха, че колата е вече продадена. Аз щях да имам паричките в сряда.
Ами това ако не е за ядосване....
Между другото колата беше 97-ма
Вчера/събота/ я гледах, но днес ме уведомиха, че колата е вече продадена. Аз щях да имам паричките в сряда.
Ами това ако не е за ядосване....
Между другото колата беше 97-ма