Волво Клуб - България

Full Version: Странни проблеми със запалване на газ/бензин. Стартера?!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
И на -8гр. е палена на газ, но след 1-2мин замръзва или може да минеш метър като я караш с малко газ.

Проблема ти е МАЙ - СВЕЩИТЕ - виж си ги, може да са ти издъхнали.
Да нямат добра искра. Ако са минали км си!

п.п. човека казва само за паленето - това означава не добър студен режим на свещите. При топло не е проблем.
И на -8гр. е палена на газ, но след 1-2мин замръзва или може да минеш метър като я караш с малко газ.

Проблема ти е МАЙ - СВЕЩИТЕ - виж си ги, може да са ти издъхнали.
Да нямат добра искра. Ако са минали км си!

п.п. човека казва само за паленето - това означава не добър студен режим на свещите. При топло не е проблем.
Колеги,и при мен се наблюдава подобен проблем.И това го прави само когато температурите паднат под "0".Иначе си е пушка.Кабелите са нови,свещите са нова,бензиновият филтър е нов.Наскоро сменях гумички на клапани,гарнитура на глава,термостат,антифриз и т.н.т
Проблемът е само при първото палене сутрин - голямо въртене пада,и като запали работи много мудно-все едно на 3 цилиндъра и това около 1минута и после се оправя,като загрее няма никакви грижи изобщо не се чува мотора-направо пее.Като си я взех от сервиза след смяната на гарнитурата майстора ми каза че харчи доста бензин,много мирише отзад като караш на бензин,аз не съм забелязал защото я карам само на газ,само докато позагрее на бензин и после на газ.
Много ми е странен този проблем,дали може да е от кофти дистрибуторна капачка?Тази е една с бели изводи,прилича на сребърна,а старата беше по-скоро "медна".Една сутрин пробвах като завъртя ключа и тгъгне да върти да я задържа на стартер(около 15сек не пуснах ключа) и после като го пуснах поработи малко на 700оборота и след това си ги вдигна на нормалните и заработи.Знам че това е много "вредно" за колата ,но трябваше спешно да излизам и затова я мъчих.Колеги,моля ако някой е разбрал какво се опитвам да кажа да помага :oops: .В края на седмицата ми предстой път 500км и не ми се ще да имам проблеми някъде...

П.С. Колата вечер я оставям да поработи минутка на бензин преди да я изгася,сутрин паля на бензин,свещите ми са Denso и са вадени по каталог за този ДВГ.
Колеги,и при мен се наблюдава подобен проблем.И това го прави само когато температурите паднат под "0".Иначе си е пушка.Кабелите са нови,свещите са нова,бензиновият филтър е нов.Наскоро сменях гумички на клапани,гарнитура на глава,термостат,антифриз и т.н.т
Проблемът е само при първото палене сутрин - голямо въртене пада,и като запали работи много мудно-все едно на 3 цилиндъра и това около 1минута и после се оправя,като загрее няма никакви грижи изобщо не се чува мотора-направо пее.Като си я взех от сервиза след смяната на гарнитурата майстора ми каза че харчи доста бензин,много мирише отзад като караш на бензин,аз не съм забелязал защото я карам само на газ,само докато позагрее на бензин и после на газ.
Много ми е странен този проблем,дали може да е от кофти дистрибуторна капачка?Тази е една с бели изводи,прилича на сребърна,а старата беше по-скоро "медна".Една сутрин пробвах като завъртя ключа и тгъгне да върти да я задържа на стартер(около 15сек не пуснах ключа) и после като го пуснах поработи малко на 700оборота и след това си ги вдигна на нормалните и заработи.Знам че това е много "вредно" за колата ,но трябваше спешно да излизам и затова я мъчих.Колеги,моля ако някой е разбрал какво се опитвам да кажа да помага :oops: .В края на седмицата ми предстой път 500км и не ми се ще да имам проблеми някъде...

П.С. Колата вечер я оставям да поработи минутка на бензин преди да я изгася,сутрин паля на бензин,свещите ми са Denso и са вадени по каталог за този ДВГ.
g_nenchev Wrote:Колеги,и при мен се наблюдава подобен проблем.И това го прави само когато температурите паднат под "0".Иначе си е пушка.Кабелите са нови,свещите са нова,бензиновият филтър е нов.Наскоро сменях гумички на клапани,гарнитура на глава,термостат,антифриз и т.н.т
Проблемът е само при първото палене сутрин - голямо въртене пада,и като запали работи много мудно-все едно на 3 цилиндъра и това около 1минута и после се оправя,като загрее няма никакви грижи изобщо не се чува мотора-направо пее.Като си я взех от сервиза след смяната на гарнитурата майстора ми каза че харчи доста бензин,много мирише отзад като караш на бензин,аз не съм забелязал защото я карам само на газ,само докато позагрее на бензин и после на газ.
Много ми е странен този проблем,дали може да е от кофти дистрибуторна капачка?Тази е една с бели изводи,прилича на сребърна,а старата беше по-скоро "медна".Една сутрин пробвах като завъртя ключа и тгъгне да върти да я задържа на стартер(около 15сек не пуснах ключа) и после като го пуснах поработи малко на 700оборота и след това си ги вдигна на нормалните и заработи.Знам че това е много "вредно" за колата ,но трябваше спешно да излизам и затова я мъчих.Колеги,моля ако някой е разбрал какво се опитвам да кажа да помага :oops: .В края на седмицата ми предстой път 500км и не ми се ще да имам проблеми някъде...

П.С. Колата вечер я оставям да поработи минутка на бензин преди да я изгася,сутрин паля на бензин,свещите ми са Denso и са вадени по каталог за този ДВГ.

В раздел "Дизел" и аз писах за същия проблем като на g_nenchev... Много интересно, едни и същи симптоми и при бензинов, и при дизелов двигател? :?:
g_nenchev Wrote:Колеги,и при мен се наблюдава подобен проблем.И това го прави само когато температурите паднат под "0".Иначе си е пушка.Кабелите са нови,свещите са нова,бензиновият филтър е нов.Наскоро сменях гумички на клапани,гарнитура на глава,термостат,антифриз и т.н.т
Проблемът е само при първото палене сутрин - голямо въртене пада,и като запали работи много мудно-все едно на 3 цилиндъра и това около 1минута и после се оправя,като загрее няма никакви грижи изобщо не се чува мотора-направо пее.Като си я взех от сервиза след смяната на гарнитурата майстора ми каза че харчи доста бензин,много мирише отзад като караш на бензин,аз не съм забелязал защото я карам само на газ,само докато позагрее на бензин и после на газ.
Много ми е странен този проблем,дали може да е от кофти дистрибуторна капачка?Тази е една с бели изводи,прилича на сребърна,а старата беше по-скоро "медна".Една сутрин пробвах като завъртя ключа и тгъгне да върти да я задържа на стартер(около 15сек не пуснах ключа) и после като го пуснах поработи малко на 700оборота и след това си ги вдигна на нормалните и заработи.Знам че това е много "вредно" за колата ,но трябваше спешно да излизам и затова я мъчих.Колеги,моля ако някой е разбрал какво се опитвам да кажа да помага :oops: .В края на седмицата ми предстой път 500км и не ми се ще да имам проблеми някъде...

П.С. Колата вечер я оставям да поработи минутка на бензин преди да я изгася,сутрин паля на бензин,свещите ми са Denso и са вадени по каталог за този ДВГ.

В раздел "Дизел" и аз писах за същия проблем като на g_nenchev... Много интересно, едни и същи симптоми и при бензинов, и при дизелов двигател? :?:
Да добавя и още нещо странно което става напоследък-и този проблем е само сутрин когато е много студено,вечер при положение че цял ден не е карана не го прави-поне засега.Значи колата е с фабрично АГУ Виале.Като дам на контакт си свети индикатора на ключа газ-бензин в червено(оставил съм я на бензин вечерта).Като запаля,ако я изгася след това веднага нещо почва да "щрака" и лампата на ключа газ-бензин почва да мига и присветва.Това "цъкане" продължава и след като махна ключа.Спира единствено с натискане на бутона още веднъж.Е те това пък какво е.. :?
Да добавя и още нещо странно което става напоследък-и този проблем е само сутрин когато е много студено,вечер при положение че цял ден не е карана не го прави-поне засега.Значи колата е с фабрично АГУ Виале.Като дам на контакт си свети индикатора на ключа газ-бензин в червено(оставил съм я на бензин вечерта).Като запаля,ако я изгася след това веднага нещо почва да "щрака" и лампата на ключа газ-бензин почва да мига и присветва.Това "цъкане" продължава и след като махна ключа.Спира единствено с натискане на бутона още веднъж.Е те това пък какво е.. :?
Колеги,днес сутринта същият проблем.Снощи смених дистрибуторната капачка,но уви както си и мислех не е от нея.Напоследък нещо бягат и оборотите на празен ход- скачат от време на време до към 1500-1600 и с леко "почукване" на педала на газта си падат до нормалните.
Това според мен си е от стъпковото моторче.Та то не действа ли като автоматичен смукач,като дам на контакт то не побутва ли леко педала и увеличава притока на гориво.Ако някой може да помага с нещо,че яко съм го закъсал. Cry
Колеги,днес сутринта същият проблем.Снощи смених дистрибуторната капачка,но уви както си и мислех не е от нея.Напоследък нещо бягат и оборотите на празен ход- скачат от време на време до към 1500-1600 и с леко "почукване" на педала на газта си падат до нормалните.
Това според мен си е от стъпковото моторче.Та то не действа ли като автоматичен смукач,като дам на контакт то не побутва ли леко педала и увеличава притока на гориво.Ако някой може да помага с нещо,че яко съм го закъсал. Cry
Pages: 1 2 3 4