Волво Клуб - България

Full Version: Проблем със сервото
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
За съжаление все по - рядко ми остава време да влизам във форума и все е по неприятни поводи. Cry
-20 t миналата седмица ми скапаха сервото, взе нещо да свири, като с всеки изминал ден воят се усилваше. И днес най - накрая реших да проверя какво става, защото се стопли, а сирената не спира и при малки звойчета дори. Оказа се, че нивото на хидр. масло е спаднало, като в същото време казанчето е доста омазано, сиреч е текло. Добавих АТФ за да вдигна нивото, направих едно кръгче и като отворих капака - гледам през дупчицата на капачето на резервоарчето бълва масло на пяна.
Консилиумът от колеги и приятели реши, че помпата е заминала... Confusedhock:
Варианта второупотребна нещо не ми допада, защото не знам и тя колко ще изкара, та май се ориентирам към рециклиране. Намерих телефона на майсторите, които се подвизават в ТУ и май до края на седмицата ще им я карам.
Споделете ако сте имали подобни преживелици, дали съм прав :roll:
За съжаление все по - рядко ми остава време да влизам във форума и все е по неприятни поводи. Cry
-20 t миналата седмица ми скапаха сервото, взе нещо да свири, като с всеки изминал ден воят се усилваше. И днес най - накрая реших да проверя какво става, защото се стопли, а сирената не спира и при малки звойчета дори. Оказа се, че нивото на хидр. масло е спаднало, като в същото време казанчето е доста омазано, сиреч е текло. Добавих АТФ за да вдигна нивото, направих едно кръгче и като отворих капака - гледам през дупчицата на капачето на резервоарчето бълва масло на пяна.
Консилиумът от колеги и приятели реши, че помпата е заминала... Confusedhock:
Варианта второупотребна нещо не ми допада, защото не знам и тя колко ще изкара, та май се ориентирам към рециклиране. Намерих телефона на майсторите, които се подвизават в ТУ и май до края на седмицата ще им я карам.
Споделете ако сте имали подобни преживелици, дали съм прав :roll:
Май да.
За ремонт, НО кое е не се знае.
Май е хидравликата а не помпата.
Май да.
За ремонт, НО кое е не се знае.
Май е хидравликата а не помпата.
Така - да се отчета....
Оказа се, че помпата е сдала багажа - не постига необходимото налягане и това води до проблемите в управлението.
Оставих аутомобила в 9 на хората в ТУ - в 15.00 ми се обадиха, че е готова. Рециклират ги, като още сутринта подробно ми обясниха какво ще се прави и за целта използваха една схема - явно курсова работа на някой студент от университета. Хората бяха супер любезни и се надявам и да са си свършили работата добре.
Рециклиране, ново масло и работа + 6 месеца гаранция - 130 лв.
Сега остава да тествам колко време ще изкара.
За отношението им давам отличен и може спокойно в отзивите за тях да сложите един "+" от мен. 8)
Така - да се отчета....
Оказа се, че помпата е сдала багажа - не постига необходимото налягане и това води до проблемите в управлението.
Оставих аутомобила в 9 на хората в ТУ - в 15.00 ми се обадиха, че е готова. Рециклират ги, като още сутринта подробно ми обясниха какво ще се прави и за целта използваха една схема - явно курсова работа на някой студент от университета. Хората бяха супер любезни и се надявам и да са си свършили работата добре.
Рециклиране, ново масло и работа + 6 месеца гаранция - 130 лв.
Сега остава да тествам колко време ще изкара.
За отношението им давам отличен и може спокойно в отзивите за тях да сложите един "+" от мен. 8)
Много евтино ми се стува за рециклиране на помпа. Казаха ли ти точно какво са и рециклирали на помпата. Да не би само да са ти обезвъздушили системата.
Много евтино ми се стува за рециклиране на помпа. Казаха ли ти точно какво са и рециклирали на помпата. Да не би само да са ти обезвъздушили системата.
Колко ли щяха да ти вземат за хидравличната рейка!?
Като тя е по сложна от всякъде и по трудно за сваляне!!
Колко ли щяха да ти вземат за хидравличната рейка!?
Като тя е по сложна от всякъде и по трудно за сваляне!!
Pages: 1 2